28,70 zł
Aby uruchomić tę zawartość, wymagana jest podstawowa wersja gry Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.
Nowe typy jednostek dla wszystkich frakcji wkraczają do walki dzięki Pakietowi Specjalisty.
Każda z nowych jednostek wnosi coś nowego do ich frakcji: zdolności wsparcia, potężną siłę ognia, niszczycielskie moce psioników i nie tylko.
Astra Militarum – Ratlings
Jednostka piechoty snajperskiej, która może się poruszać po strzale.
Choć mniej odporne niż ich ludzcy towarzysze, Ratlings są z natury doskonałymi strzelcami. Mówi się, że strzelcy Ratlinga potrafią zdjąć głowę heretykowi z odległości ponad kilometra. W połączeniu z ich talentem do trzymania się z dala od niebezpieczeństw, czyni to Ratlings potężnymi snajperami, którzy mogą zebrać zaskakujące żniwo w przeważających siłach wroga.
Kosmiczni Marines Chaosu - Ciemni Uczniowie
Jednostka piechoty zwiększająca obronę jednostek Chaosu.
Ciemni Uczniowie noszą bluźniercze ekwipunek kultu swoich panów i papugują upadłe słowa wypowiedziane w jego złowrogich modlitwach. Wielu takich uczniów zostało ulepszonych, aby lepiej spełniali swoją rolę – ich skóra została rozciągnięta i nasycona tuszem ponurymi litaniami, a ich usta wyposażone w dotknięte przez demona maskownice głosowe, które emitują ich głosy w osnowie. Pośród zgiełku walki dołączają do śpiewów swoich Mrocznych Apostołów, wołając do Bogów Chaosu, aby zamanifestowali swoje błogosławieństwa.
Craftworld Aeldari – Czarnoksiężnik
Psioniczna jednostka piechoty, która może teleportować się po polu bitwy i oczyszczać wrogów.
Kiedy Czarnoksiężnicy ze światów rzemieślniczych połączą swoje umysły, los światów może zależeć od ich działań. Jako prawdziwi synowie Khaine'a, ci wojowniczy psykerzy rzucą się w wir walki przy najmniejszej prowokacji. Czarodziejskie ostrza i śpiewające włócznie wymachują wdzięcznymi łukami, pozostawiając za sobą skrzące się sieci energii, gdy Konklawe przedziera się przez szeregi przeciwników. Czynią to z radością w duszach, gdyż ze wszystkich jasnowidzów zastępów Eldarów, Czarnoksiężnicy są najgroźniejszymi i najbardziej brutalnymi ze wszystkich.
Nekrony - Upiory Canopteków
Niezwykle mobilna jednostka piechoty, która z równą łatwością pokonuje teren i wrogów.
Widma Canopteków przemykają po polu bitwy jak widma niespokojnych zmarłych. Wykorzystując swoje macierze destabilizacji wymiarów, te dziwne konstrukty są w stanie dowolnie wchodzić i wychodzić z rzeczywistości. Ta unikalna technologia oznacza, że choć nie są niczym więcej niż bezmyślnymi dronami, Canoptek Wraiths mają różnorodne zastosowania na wojnie. Fortyfikacje nie stanowią przeszkody dla Wraith i są w stanie przejść mniej lub bardziej niezauważenie nawet przez środek wroga, co czyni z nich wyjątkowych szpiegów i zabójców. Co więcej, Upiory Canopteka tworzą skuteczne oddziały terroru, pojawiające się jakby znikąd, by uderzyć w ważne cele w środku wroga. Tutaj, wirując wśród spanikowanych wystrzałów wroga, Upiory szybko migoczą w fazie i poza fazą rzeczywistości, strzały i ostrza przechodzą nieszkodliwie przez ich niewyraźne formy.
Orkowie - Zabij Bursta
Superciężki pojazd z dużym działem i zdolnością transportową do szturmu.
Zabójcze czołgi to projekt czołgu ciężkiego Orków oparty na bliźniaczych zamiłowaniach Orków do szybkości i ekstremalnej przemocy. Głównym działem Kill Bursta jest ogromny, szerokolufowy moździerz oblężniczy zamontowany pośrodku przedniego kadłuba, bardzo podobny do Obrońcy Kosmicznych Marines, tylko dużo, dużo większy! Potężna amunicja wspomagana rakietami, wystrzeliwana z działka bursta, choć przerażająco krótkiego zasięgu, jest wystarczająco potężna, by rozbić utwardzony bunkier lub bastion obronny na strzępy, i została zaobserwowana w bezpośrednim ogniu niszczącym imperialne superciężkie czołgi jednym strzałem, opartym na tak samo od szczęścia, jak od dobrej oceny jego strzelców.
Kosmiczni Marines - Devastator Centurion
Bardzo masywna jednostka piechoty z potężnym uzbrojeniem.
Niszczycielskie centuriony miażdżą wrogów bezlitosnym, nieustępliwym deszczem ognia. Krwawe spustoszenie sieje wszystko, co znajdzie się w celownikach centurionów. Celność pilotów jest wzmocniona przez ponury duch maszyn ich kombinezonów bojowych, protokoły dziesiątkowania kierujące wspomaganym serwopochłanianiem odrzutu i wyrocznią automatycznego namierzania, aby zapewnić Centurionom utrzymanie zabójczej szybkostrzelności. Ogień w odpowiedzi jest daremnym gestem, podobnym do rzucania kamieniami w fortecę, ponieważ jeśli wróg przypuści atak, próbując uciszyć działa Devastator Centurionów, będą musieli stawić czoła ogromnej sile pancerzy i umiejętnościom pilotów w walce.
Tau - Jeździec Krootox
Podstępna jednostka piechoty o zdolnościach zarówno do walki dystansowej, jak i bliskiej.
Wyłaniając się z zarośli z płonącymi karabinami, wojownicy oddziałów Kroot Carnivore rzucają się na swoje ofiary z dzikimi wrzaskami. Pośrodku nich stoją masywne Krootoxy, a strzelcy siedzący na ich plecach kierują we wroga serie ciężkiego ognia.
Tyranidzi – Venomthrope
Jednostka piechoty z trującymi atakami i ochronną chmurą zarodników.
Venomthrope służy jako żywy dozownik broni chemicznej dla rojów flot Tyranidów. Jego przypominające bicze macki ociekają mnóstwem obcych trucizn. Rzeczywiście, te toksyny są tak silne, że uważa się, że sam dotyk Venomthrope'a oznacza pewną śmierć.
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA