31,99 zł
27,23 zł
Aby zagrać w tę zawartość, wymagana jest podstawowa wersja gry Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War na Steam.
Nowe jednostki dołączają do walki!
Pakiet siły ognia wprowadza 10 nowych jednostek na pola bitew w Gladius Prime!
Nowe jednostki zapewnią przytłaczającą siłę ognia i zwiększą możliwości strategiczne dostępne dla wszystkich dowódców.
Czołg bojowy Rogal Dorn - Astra Militarum
Ciężko opancerzony czołg bojowy wyposażony w potężną broń
Czołg bojowy Rogal Dorn to ociężały behemot, który równie dobrze nadaje się do zakotwiczenia linii bojowej, jak i parcia do przodu w celu wsparcia szturmu. Najeżone grzmiącymi działami, te masywne opancerzone pojazdy bojowe niszczą wyłomy w obronie wroga za pomocą ogromnych pocisków i rozrywają piechotę hałaśliwymi burzami ognia.
Whirlwind - Kosmiczni Marines
Czołg artyleryjski z różnymi pociskami do ostrzeliwania pozycji wroga z daleka
Whirlwind to czołowy czołg artyleryjski Adeptus Astartes. Pomimo swej roli wsparcia ogniowego, jest bardzo mobilny, ale doskonale sprawdza się w unicestwianiu zmasowanej piechoty i lekkiego pancerza. Zdolne dotrzymać kroku szybkiemu postępowi sił uderzeniowych Kosmicznych Marines, eskadry Trąb Powietrznych czają się za formacjami swoich towarzyszy lub wśród nich, zawsze gotowe do uwolnienia grzmiącego gradu pocisków na wroga z ekstremalnej odległości. Działając w porozumieniu z dalekosiężnymi „zwiadowcami” Land Speeders, czołgi artyleryjskie Whirlwind są całkowicie śmiercionośne, nawet dla garnizonów fortyfikacji wroga i żołnierzy zajmujących ukryte pozycje.
Znak śmierci - Nekrony
Jednostka snajperska, która teleportuje się, by dotrzeć do celu
Wkraczając w rzeczywistość w środku bitwy, aby unicestwić swoich wrogów, Deathmarks to zabójcy z kohort Nekronów. Ci wyspecjalizowani zabójcy posiadają cierpliwość znaną tylko nieśmiertelnym, a kiedy Znak Śmierci naznaczy ofiarę, nic nie stanie między nią a jej celem. Nieomylnie dokładni i zdeterminowani w swoim oddaniu zabijaniu, często są zatrudniani do lokalizowania i niszczenia wrogich dowódców lub polowania na priorytetowe cele w celu zakłócenia strategii wroga. Chociaż niektórzy faeronowie uważają użycie Znaków Śmierci za sprzeczne ze starożytnymi kodeksami honorowymi Nekrontyrów, nikt nie może kwestionować ich skuteczności, gdy zostanie wyznaczony cel.
Deff Dread - Orkowie
Ciężka jednostka krocząca szturmowa, która doskonale sprawdza się w walce w zwarciu.
Deff Dreads to brzęczące potwory, które zachowują się w bitwie podobnie jak ogromne metalowe orki. Brzęczą w kierunku wroga, wymachując ramionami napędzanymi tłokami, które kończą się piłami, pazurami i naprawdę dużymi działami. Kołysząc się tak szybko, jak tylko uniosą ich hydrauliczne nogi, ich miechy
'Łaaagh!' echo z wbudowanych głośników przy ogłuszającej głośności. Chociaż wszystko to jest niezwykle zabawne dla Orków walczących u boku Deff Dread, dla wrogów jest to całkowicie przerażające. Deff Dreads uosabiają niepowstrzymaną zaciekłość Orków, a szkody, jakie mogą wyrządzić, są oszałamiające. Brutalna operacja implantacji i późniejsza klaustrofobia doprowadzają pilotów Deff Dread do szału. Wykorzystają każdą okazję, by brutalnie wyładować swoje frustracje na wrogu, choćby po to, by poczuć się lepiej, że muszą jeść wszystko przez słomkę…
Większy Mosiężny Skorpion - Kosmiczni Marines Chaosu
Superciężki pojazd kroczący, który dzięki swojej potężnej broni może zniszczyć każdą linię frontu wroga.
Potężny potwór w pancerzu i piekielnym metalowym ciele, napędzany płonącymi duszami i posiadający arsenał śmiercionośnej broni, mosiężny skorpion jest ożywionym ołtarzem Khorne'a, boga Chaosu rozlewu krwi i bitew. Są niszczycielskimi, na wpół oszalałymi bytami, bardziej szalejącymi bestiami niż machinami wojennymi i czerpią ewidentną przyjemność z rzezi wroga, odrzucając na bok wraki pojazdów na swojej drodze i przebijając ciała zabitych swoimi hydraulicznymi pazurami. Szczególnie obawiają się ich z powodu ewidentnej predylekcji, z jaką używają swoich ogromnych pazurów do wypychania wrogich oddziałów z ukrycia, wyrywania wrzeszczących ofiar z okopów i bastionów, a następnie rozdzierania ich na strzępy krwią.
Pancernik XV107 R'Varna — T'au
Ciężko opancerzone monstrualne stworzenie wyposażone w niezwykle potężną broń dalekiego zasięgu i uniwersalny reaktor nova.
Udoskonalenie Riptide, zbroja T'au XV107 R'varna poświęca mobilność na rzecz cięższego pancerza i zwiększonej siły ognia w postaci dwuimpulsowego działka amunicyjnego, eksperymentalnych systemów uzbrojenia, które wystrzeliwują mikropociski klastrowe zdolne do nasycenia obszaru docelowego w śmiercionośnym burza impulsów plazmy.
Mroczny Żniwiarz - Craftworld Aeldari
Piechota przeciwpancerna dalekiego zasięgu wyposażona w różnorodne pociski do zwalczania szybkich celów.
Z daleka Mroczni Żniwiarze tną swoich wrogów niszczycielskimi salwami pocisków, a każdy pocisk przeciwpancerny przedziera się przez powietrze, wysadzając postrzępione dziury zarówno w czołgach, jak i żołnierzach. Sylwetki na tle nieba ze swojej pozycji na wzniesieniu Żniwiarze są jak sam Khaine wzywający zniszczenie na niegodnych. Beznamiętni i wszechwidzący, skanują horyzont w poszukiwaniu jakichkolwiek oznak ruchu, skomplikowanych przekaźników pozwalających na swobodne kierowanie wzroku przez lufy ich rytualnej broni. Następnie, z niezachwianą precyzją, Żniwiarze sieją spustoszenie na wybranych przez siebie celach.
Kataphron Breacher - Adeptus Mechanicus
Kantyki jednostki piechoty Omnissiah z potężnym uzbrojeniem przeciw pojazdom.
Kataphron Breachers są sługami bitewnymi wielokrotnie większymi i potężniejszymi niż te używane przez resztę Imperium. Całkowicie śmiercionośne w zwarciu, nie tyle rodzą się, co są skonstruowane, a każde ich ulepszenie jest nastawione na maksymalną śmiertelność. Można je łatwo rozpoznać po warczących jednostkach napędowych, złośliwych szczypcach hydraulicznych i śmiercionośnych armatach montowanych na ramionach. Jednak najważniejszy składnik wszystkiego jest w środku – dusza brutalnego człowieka. W bitwie Kataphron Breachers ruszą naprzód na rozkaz swoich tech-kapłanów, spełniając zarówno rolę żywej tarczy, jak i taranu. Pierwotnie wymyślone, by rozbijać linie bojowe i fortyfikacje wroga, są bardzo przydatne dla tych adeptów, którzy chcą przejąć cenny artefakt ze szponów niedoszłych uzurpatorów.
Imagifier - Adepta Sororitas
Wspieraj jednostkę piechoty, która wzmacnia pobliskie jednostki piechoty Adepta Sororitas
Wychwalanie cnót upadłych Sióstr i głoszenie opowieści o ich świętych czynach to najświętsza rola Wyobrażacza. Wyobrażacze wznoszą w górę wielkie słupy przedstawiające męczennika wyryte świętymi tekstami i idą tam, gdzie toczą się najcięższe walki, aby recytować litanie i inspirować inne siostry.
Poxwalker - neutralny
Lekka jednostka piechoty walczącej w zwarciu, zdolna do regeneracji w walce.
Poxwalkers są ofiarami chodzącej ospy, okrutnej zjadliwości, która gnije zarażonych na śmierć, jednocześnie utrzymując ich w świadomości. Są oddziałami terroru, a ich nieustanne jęki są wektorem, za pomocą którego zarażają żywych. W bitwie topią swoich wrogów w morzu rozkładającego się ciała, szponami i zgrzytliwymi zębami.
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA