45,99 zł
41,99 zł
Aby zagrać w tę zawartość, wymagana jest podstawowa wersja gry Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War na Steam.
Nowe jednostki dołączają do walki!
11 nowych jednostek jest gotowych przystąpić do bitwy o Gladius Prime dzięki pakietowi rozbiórki!
Te nowe jednostki są gotowe zburzyć całą obronę wrogów i dadzą ci więcej nowych opcji strategicznych.
Smok Sydoński - Adeptus Mechanicus
Szybka jednostka krocząca do walki w zwarciu
Dragoni to wypróbowani i sprawdzeni wojownicy Skitarii z Adeptus Mechanicus, którzy dostąpili zaszczytu jazdy na wojnę na czczonych silnikach Ironstrider na szczudłach. Ci nieustraszeni kawalerzyści przedzierają się przez ogień wroga, by rzucić się naprzód lancą w gęste szeregi wroga, a stłumiona energia ich paralizatorów odrzuca wroga w płonącej burzy iskier. Ci, którzy są na tyle głupi, aby przeprowadzić kontratak, są bezceremonialnie wbijani w ziemię.
Bateria Uzbrojenia Polowego - Astra Militarum
Duże, przenośne działa artyleryjskie, zdolne do ostrzeliwania jednostek wroga z dużej odległości
Zespoły Ordnance obsługują największą broń sterowaną przez człowieka, jaką dysponuje Astra Militarum. Na Gladius Prime pułki imperialne używają wyłącznie dział przeciwpiechotnych Bombast. Nie jest to spowodowane jakimś konkretnym planem wojskowym, a raczej błędem liczenia Adeptus Administratum w starożytnym manifeście wysyłkowym.
Terminator Chaosu – Kosmiczni Marines Chaosu
Elitarna, ciężko opancerzona piechota, która doskonale radzi sobie ze wszystkimi celami i potrafi używać potężnej broni kombinowanej
Terminatorzy Chaosu stanowią elitę band Heretyków Astartes swoich panów, bo chociaż są ociężałi w porównaniu do swoich standardowych towarzyszy odzianych w Pancerz Wspomagany, nic poza dedykowanym laserem przeciwpancernym nie jest w stanie zatrzymać Terminatora w pełnym ruchu. Ci doświadczeni zabójcy często pełnią rolę osobistych strażników cenionego Czempiona Chaosu, egzekwując rozkazy swojego przywódcy z bezlitosną skutecznością i zbierając łupy po każdym zwycięstwie.
Talos – Drukhari
Ciężkie stworzenie szturmowe z potężną bronią bliskiego zasięgu
Silnik Bólowy Talosa to upiorne połączenie pomarszczonego szwem ciała i opancerzonej sztuczności, charakteryzujące się ogromną odpornością i koszmarnym zestawem broni. Każdy z nich jest dumnym dziełem Drukhari Haemonculi, którzy z równą radością wykorzystują swoje Talosy jako narzędzia tortur, asystentów chirurgów i opancerzone maszyny do zabijania.
Wraithlord - Craftworld Aeldari
Wszechstronne potworne stworzenie wyposażone w szeroki wachlarz broni i zdolne do wykonywania potężnych ataków wręcz
Każdy Wraithlord jest cennym składnikiem sił swojego świata rzemiosła. Zarówno ciało, jak i ożywiający duch są czczonymi reliktami minionej epoki, gdyż tylko dusze najsilniejszych bohaterów Eldarów mają tę psychiczną obecność, która pozwala ożywić te muszle widmowych kości. Ta dawno zmarła szlachta walczy tak, jak za życia – jeśli preferuje walkę w zwarciu lub sztukę zabijania z daleka, znajdzie to odzwierciedlenie w wyborze broni przez Wraithlorda.
Niszczyciel Skorpekha - Nekroni
Elitarna opancerzona jednostka piechoty bliskiego zasięgu
Nie wszyscy kultowi Niszczycieli Nekronów faworyzują modyfikacje broni dystansowej lub unoszenia się w powietrzu. Pędząc do przodu niczym niezgrabne trójnogi, z kończynami w hiperfazie wirującymi w wirze krwi, Niszczyciele Skorpekha zaspokajają swoją potrzebę zabijania, gdy tylko zostaną spuszczeni na pole bitwy. Nic innego nie może pokonać wrodzonego pragnienia zniszczenia całego życia organicznego, które wzmacnia tych obłąkanych Nekronów.
Burna Boy - Orki
Jednostka przeciwpiechotna wyposażona w wszechstronny miotacz ognia
Wszyscy Burna Boyz są oddanymi podpalaczami, atakującymi wroga wśród kłębiących się płomieni. Nie kochają niczego bardziej niż palenie rzeczy innych ludzi, a także właścicieli, jeśli mogą je zdobyć. Ci szaleńcy podpalą wszystko i wszystkich dla zwykłej radości oglądania, jak „tańczą płonący taniec”. Mogą okazać się całkowicie zabójcze dla ciasno zgrupowanej lub lekko opancerzonej piechoty, a wściekłe wybuchy ich palników wyrzucają ofiary z ukrycia wśród skwierczenia gotującego się mięsa. W obliczu silniej opancerzonych wrogów Burna Boyz po prostu przekręcają otwory swoich palników, aby wytworzyć ciasny, przecinający metal strumień niebieskiego ciepła. Ruszając do walki, Burna Boyz używa tej broni, by pokroić nawet niezwykle odpornych wrogów na świecące, spalone ciepłem kawałki.
Arco Biczownik – Adepta Sororitas
Niepotrzebna lekka piechota do walki w zwarciu
Biczownicy Arco biczują w stadach obok wiernych armii, a ich przypominające rzęsy kończyny machają tam i z powrotem, gdy podążają za swoimi kapłańskimi panami do bitwy. Kiedy wróg zostanie zauważony, wpada w szaleńczy, zabójczy szał przez silny koktajl stymulantów nadnerczy i neuronowych sygnałów śmierci, po czym rzuca się do walki, nie myśląc o samoobronie ani powściągliwości. Hakują i siedzą za pomocą wszczepionych cybernetycznie cepów, pneu-matek i tasaków, walczą dalej w szaleństwie, aż z ich wrogów nie zostaje nic poza stertą okaleczonych zwłok.
Terminator szturmowy - Kosmiczni Marines
Jednostka ciężkiej piechoty walczącej w zwarciu, wyposażona w potężną broń i tarczę
Pierwsi weterani kompanii rozmieszczeni jako Terminatorskie Oddziały Szturmowe rezygnują z walki dystansowej, zamiast tego szturmują młotami grzmotów i odbijają ogień wroga swoimi potężnymi tarczami burzowymi. Ta kombinacja jest szczególnie skuteczna w przypadku akcji abordażowych lub walk w tunelach, gdzie pojedynczy oddział może wymordować wielokrotnie większą liczbę wrogów, nie ponosząc przy tym ani jednej ofiary.
Ognisty Wojownik Breacher – T'au
Jednostka piechoty krótkiego zasięgu, wyróżniająca się w kontratakach
Piechota T'au Breacher specjalizuje się w brutalnie skutecznych atakach z bliskiej odległości, oczyszczaniu struktur wroga i ufortyfikowanych pozycji z zagrożeń w zwartej, taktycznej formacji. Dostarczają ostrych, szokująco nagłych pokazów na linii frontu surowej mocy zapalającej, która rozbija wrogich żołnierzy na pył, wystrzeliwuje Miotacze Pulsacyjne i ciska Granatami Fotonowymi, dopóki nie będą pewni, że każda ścieżka jest wolna.
Maleceptor – Tyranidzi
Synapsa potworna istota ze wsparciem zdolności parapsychicznych
Choć ślepy, rzadki i potężny Maleceptor jest żywym naczyniem dla Umysłu Roju. Energia spaczenia wystrzeliwuje z jego bezokiej czaszki, aby wyparować wszystko na swojej drodze, a ci, których umysły są wystarczająco silne, aby przetrwać jego przenikliwe psychiczne krzyki, zostają powaleni przez jego potężne szpony.
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA