menu
    1. 3kropki.pl
    2. >
    3. Klucze do gier
    4. >
    5. PC
    6. >
    7. Dlc
    8. >
    9. Warhammer 40,000: Gladius - Escalation Pack (DLC) (PC) (klucz STEAM)

Ilustracja Warhammer 40,000: Gladius - Escalation Pack (DLC) (PC) (klucz STEAM)
Do schowka

Warhammer 40,000: Gladius - Escalation Pack (DLC) (PC) (klucz STEAM)

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić

28,70 zł

Termin wysyłki: Natychmiast po opłaceniu
Koszt dostawy od: darmowa dostawa kodu
DO KOSZYKA
Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu który znajduje się na Twoim koncie w sklepie.

Infografika

Cechy produktu

Producent
Slitherine
Platforma dystrybucji cyfrowej
czy to jest zestaw?
nie
czy to jest dlc?
tak
data premiery
2022-06-01
data premiery cyfrowej
2022-06-01
minimalne wymagania sprzętowe
Windows OS: Windows 7 / 8 / 10 (64-bit) CPU: Intel Core i3 or equivalent Memory: 4 GB GPU: Vulkan support (Nvidia GeForce 600 series / AMD Radeon HD 7000 series / Intel HD Graphics 500 series) Disk Space: 4 GB Linux OS: Requires a 64-bit processor and operating system CPU: Intel Core i3 or equivalent RAM: 4 GB Graphics: Vulkan support (Nvidia GeForce 600 series / AMD Radeon HD 7000 series / Intel HD Graphics 500 series) HDD: 4 GB
prawa
Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War © Copyright Games Workshop Limited 2021. Gladius - Relics of War, the Gladius - Relics of War logo, GW, Games Workshop, Space Marine, 40K, Warhammer, Warhammer 40,000, 40,000, the ‘Aquila’ Double-headed Eagle logo, and all associated logos, illustrations, images, names, creatures, races, vehicles, locations, weapons, characters, and the distinctive likeness thereof, are either ® or TM, and/or © Games Workshop Limited, variably registered around the world, and used under licence. Published by Slitherine Ltd. Developed by Proxy Studios. All rights reserved to their respective owners.

Opis produktu

Aby uruchomić tę zawartość, wymagana jest podstawowa wersja gry Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.

 

Nowe typy jednostek dla wszystkich frakcji wkraczają do walki dzięki pakietowi eskalacji.

Każda z nowych jednostek wnosi coś nowego do ich frakcji: zdolności wsparcia, potężną siłę ognia, niszczycielskie moce psioników i nie tylko.

 

Kosmiczni Marines Chaosu - Forgefiend

Szybka jednostka krocząca z podwójnymi działami obrotowymi.

Forgefiend Daemon Engine został pierwotnie opracowany, aby siać śmierć wśród sił wroga z daleka. Z grubsza centauroidalny tors Forgefiend może pochwalić się dwoma uchwytami na broń, które niosą wykute w piekle parodie imperialnego uzbrojenia. Najpopularniejsze Forgefiendy są tworzone z parami działek automatycznych Hades zamiast ich głównych kończyn, obrotowymi kasetami dział, które pozwalają im z pogardliwą łatwością powalać masy wrogich żołnierzy, a nawet lekko opancerzone pojazdy.

 

Tyranidzi - Strażnicy Roju

Dystansowa twarda jednostka piechoty.

Hive Guard to ciężko opancerzone bestie-strzelby, które mają niezwykle potężną symbiotyczną broń biologiczną. Chociaż nie mają oczu, Strażnicy Roju posiadają słabą zdolność telepatyczną, która pozwala im postrzegać zmysłami innych Tyranidów, dając im dostęp do bogactwa informacji o celu, które przytłoczyłyby nawet najbardziej wyrafinowanego intelektualistę. Niewielkie zdolności umysłowe przydzielone Strażnikowi Roju oznaczają, że bez kierowania Umysłem Roju byli znani z tego, że stoją nieruchomo, czekając, aż ofiara znajdzie się w zasięgu, zamiast ruszyć do przodu, by zaatakować.

 

Adeptus Mechanicus - Skitarii Rangersi

Doctrina Imperatives oddział piechoty z bronią snajperską i przejść przez osłonę.

Tam, gdzie Tech-Kapłani są łowcami wiedzy, ich Strażnicy Skitarii są łowcami czujących stworzeń – w szczególności wrogów Omnissiaha. Te niepowstrzymane cyborgi nie spoczną, dopóki krwawy czyn nie zostanie dokonany, ponieważ zawsze pcha ich do przodu imperatyw zlokalizowania wrogów i zapewnienia ich zniszczenia. Robią to nie za pomocą kapsuł zrzucanych z góry, ani przez nagłą teleportację w sam środek wroga, ale śledząc swoją zdobycz przez tygodnie, a nawet miesiące, aż nie będzie mogła już biec. Gdy wyznaczony cel znajdzie się na ich celowniku, powietrze wypełnia się hukiem i trzaskiem broni galwanicznej, podczas gdy Skitarii kontynuują nieustający marsz. Smród zwłok porażonych prądem nigdy nie jest daleko w tyle.

 

Kosmiczni Marines – Zwiadowcy

Jednostka piechoty specjalizująca się w rozpoznaniu i infiltracji.

Wróg po raz pierwszy dowiaduje się o obecności Oddziału Zwiadowczego, gdy jego marsz zostaje nagle i gwałtownie zatrzymany. Głowy odskakują do tyłu, a wojownicy padają na podłogę, a ich czaszki wywiercone są równymi dziurami przez ostrzał snajperski. Nagły huk strzelb powoduje, że wrogowie zostają zrzuceni z nóg z krwawymi kraterami wystrzelonymi w ich piersiach i plecach. Pistolety śrubowe szczekają, kontrapunktując huk ciężkiego ognia śrubowego i krzyki umierających, gdy wrogowie złapani w krzyżowy ogień są rozrywani pociskami reagującymi na masę. Nawet żołnierze artylerii i ciężkiej broni nie są bezpieczni, ponieważ atakujący zwiadowcy wyskakują z ukrycia, by siać spustoszenie na tylnych liniach wroga. Niezależnie od tego, jak oddział zwiadowców zdecyduje się zaatakować swoich wrogów, będzie to z całkowitym zaskoczeniem i z nieoczekiwanej strony, a ich skradanie się i przebiegłość okażą się równie śmiercionośne jak śruba i ostrze.

 

Astra Militarum – diabelski pies

Szybka jednostka pancerna ze śmiercionośną armatą topiącą pancerz.

Swoją nazwę zawdzięcza wysokiemu wycie, jakie wydaje ta broń podczas strzelania, Diabelski Pies jest w stanie zadać cios znacznie przekraczający jego wagę w walce pancernej. Rzeczywiście, wiele załóg Diabelskich Psów uważa się za łowców grubego zwierza lub zabójców potworów, przodujących w niszczeniu pancerzy wroga i wyjątkowo ciężkiej piechocie. Wróg zmuszony do toczenia długotrwałych kampanii w gęstym terenie przeciwko Gwardii Imperialnej wkrótce nauczy się bać zgarbionej sylwetki Diabelskiego Psa – tych, których pojazdy nie zostaną wkrótce zamienione w stopiony żużel przez tego agresywnego i szybko poruszającego się łowcę czołgów.

 

Nekroni – Arka Duchów

Pojazd transportowy ze zdolnościami leczniczymi.

Widmowe arki mają za zadanie trałowanie pozostałości po Nekronach, które nie są w stanie samodzielnie się naprawić. Odzyskane komponenty są atakowane przez chmary skarabeuszów-konstruktorów, które przywracają upadłym Nekronom pełną funkcjonalność. Naprawione wojownicy są następnie blokowani w stanie zastoju, dopóki Arka Duchów nie osiągnie pełnej pojemności, w którym to momencie albo zwróci swój ładunek do ich świata grobowców, albo rozmieści ich bezpośrednio w bitwie. Widmowe arki są często używane jako konwencjonalne transportery, które przewożą posiłki do bitwy – jednak naprawdę sprawdzają się, gdy ich ponury ładunek wysadzi się na ląd. Dryfując za szeregami Nekronów, Arki migoczą szmaragdową energią, naprawiając jednego poległego żołnierza piechoty po drugim. Wróg może tylko patrzeć z przerażeniem, jak ich najlepsze starania, by zabić Nekronów, spełzają na niczym.

 

Eldarzy – szerszenie

Szybka jednostka skimmera rozpoznawczego.

Szerszeń to mały, jednomiejscowy statek szturmowy, używany przez siły pancerne Aeldari do szybkiego rozpoznania i najazdów. Można go znaleźć na czele ataków opancerzonych Aeldari, wyprzedzając główne siły Węży Falowych, często współpracując z innymi szybkimi jednostkami szturmowymi, takimi jak motocykle odrzutowe i Vypery. Nawet jak na wysokie standardy rasy Aeldari, silnik Horneta jest cudem w swoim rodzaju.

 

Orkowie - Megatrakk Scrapjets

Metalowa rura pokryta rzeczami, które powodują śmierć wrogów.

Ulubione zarówno wśród Speed Freeków, jak i uziemionych Flyboyz, Megatrakk Scrapjets zapewniają przyspieszenie napędzane rakietami, imponującą siłę ognia i radość z wbijania się w linie wroga za sterami czegoś, co w rzeczywistości jest gigantycznym wiertłem napędzanym ciągiem. Pojazdy te pozwalają byłym pilotom Orków rozkoszować się mgliście pamiętaną radością z koszenia wrogów z bliskiej odległości – radością, która oczywiście często była przyczyną awarii Flyboya. Eksplozje rozkwitają wśród wrogów, gdy rokkity i pociski zderzają się z ich celami, podczas gdy strzelcy ogonowi Grota strzelają terkoczącymi wielkimi strzałami – zestaw broni spawanej, przykręcanej, nitowanej i przymocowanej do Megatrakk Scrapjet jest przerażający.

 

Tau – rekin tygrysi

Latająca superciężka jednostka myśliwsko-bombowa wyposażona w maksymalną siłę ognia.

Tiger Shark to duży samolot pełniący rolę myśliwca-bombowca. Często spotykany podczas latania w celu wsparcia kadr T'au Hunter podczas głównych operacji, główną rolą rekina tygrysiego wydaje się być rozmieszczanie dronów, chociaż ostatnio napotkano również drony uzbrojone w wiele pocisków poszukiwawczych. Wysiłki Adeptus Mechanicus mające na celu odzyskanie uszkodzonych statków Tiger Shark z pól bitew spotkały się z zaciekłym oporem sił Imperium T'au, a także niektórych elementów Inkwizycji.

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj