menu
    1. 3kropki.pl
    2. >
    3. Klucze do gier
    4. >
    5. PC
    6. >
    7. Dlc
    8. >
    9. Warhammer 40,000: Gladius - Reinforcement Pack (DLC) (PC) (klucz STEAM)

Ilustracja Warhammer 40,000: Gladius - Reinforcement Pack (DLC) (PC) (klucz STEAM)
Do schowka

Warhammer 40,000: Gladius - Reinforcement Pack (DLC) (PC) (klucz STEAM)

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić
Produkt w promocji

17,99 zł

12,52 zł

Najniższa cena z 30 dni: 12,52 zł
Termin wysyłki: Natychmiast po opłaceniu
Koszt dostawy od: darmowa dostawa kodu
DO KOSZYKA
Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu który znajduje się na Twoim koncie w sklepie.

Infografika

Cechy produktu

Producent
Slitherine
Platforma dystrybucji cyfrowej
czy to jest zestaw?
nie
czy to jest dlc?
tak
data premiery
2018-10-19
data premiery cyfrowej
2018-10-19
minimalne wymagania sprzętowe
Requires a 64-bit processor and operating system OS: Windows 7 (64-bit) Processor: Intel Core i3 or equivalent Memory: 4 GB RAM Graphics: Vulkan support (Nvidia GeForce 600 series / AMD Radeon HD 7000 series / Intel HD Graphics 500 series) Storage: 4 GB available space
rekomendowane wymagania sprzętowe
Requires a 64-bit processor and operating system OS: Windows 10 (64-bit) Processor: Intel Core i5 or equivalent Memory: 8 GB RAM Graphics: Vulkan support with 3 GB VRAM (Nvidia GeForce 900 series / AMD Radeon RX 400 series) Storage: 8 GB available space
wersja językowa menu
British flag French flag German flag Russian flag Spanish flag
wersja językowa napisów
British flag French flag German flag Russian flag Spanish flag
wersja językowa lektora
British flag
prawa
Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War © Copyright Games Workshop Limited 2018. Gladius - Relics of War, the Gladius - Relics of War logo, GW, Games Workshop, Space Marine, 40K, Warhammer, Warhammer 40,000, 40,000, the ‘Aquila’ Double-headed Eagle logo, and all associated logos, illustrations, images, names, creatures, races, vehicles, locations, weapons, characters, and the distinctive likeness thereof, are either ® or TM, and/or © Games Workshop Limited, variably registered around the world, and used under licence. Published by Slitherine Ltd. Developed by Proxy Studios. All rights reserved to their respective owners.

Opis produktu

Aby zagrać w tę zawartość, wymagana jest podstawowa wersja gry Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War na Steam.

 

*Nowe jednostki dołączają do walki!*

Posiłki są rozmieszczane na liniach frontu w miarę nasilania się wojny. Wysokie dowództwo czterech armii walczących o kontrolę nad Gladiusem Prime wysyła oddziały, które mogą przechylić szalę sił. Ale w cieniu czai się nowy podstępny wróg: czekali na swój czas, a teraz są gotowi do ataku…

 

*Pakiet posiłków* wprowadza pięć nowych jednostek na pola bitew w Gladius Prime!

Jedna nowa jednostka na frakcję plus jedna dla neutralnych, wypełniająca nową rolę w bitwie i zwiększająca strategiczne opcje dostępne dla wszystkich dowódców.

 

*Potomkowie Tempestusa (Astra Militarum)*

Potomkowie Militarum Tempestus są często postrzegani przez regularnych żołnierzy ze strachem lub niechęcią - powszechne są przezwiska takie jak „chłopcy chwały” i „wielcy żołnierze-zabawki”. Jednak ta uraza jest niczym dla samych Potomków. Wyszkoleni w tajnych operacjach i taktykach szybkiego ataku, idą do bitwy pewni, że każdy ich czyn służy dobru samego Imperium.

 

*Nieśmiertelni (Nekronowie)*

Jeszcze przed biotransferencją Nieśmiertelni byli elitarnymi żołnierzami Nekrontyrów i maszerowali na czele swoich galaktycznych podbojów. Odrodzeni w niestrudzonych metalowych ciałach, są teraz oddziałami szturmowymi armii każdego grobowca. Tam, gdzie Wojownicy Nekronów są tylko pożywieniem dla dział wroga, Nieśmiertelni są o wiele cenniejsi dla swoich Zwierzchników i zostaną odpowiednio rozmieszczeni. Ciężko uzbrojeni i opancerzeni, nie cofną się przed niczym w realizacji celów swoich panów i często znajdą się w samym sercu każdej miażdżącej ofensywy lub karnego kontrataku.

 

*Flash Gitz (Orkowie)*

Wśród najbogatszych i najbardziej okropnych przedstawicieli ich wojowniczej rasy, Flash Gitz podróżują po galaktyce, angażując się w akty skandalicznego piractwa i bezmyślnego wandalizmu. Wynajmują się jako najemnicy dla band orków, pławiąc się w zazdrości Boyza, zazdrosnego o ich błyskotliwy zestaw i cudowną dakkę. Pomimo swojej ostentacji Flash Gitz daje Bossowi całą siłę zabijania, za którą płaci. Całkowicie zabójczy w strzelaninach, akcjach abordażowych i tym podobnych, tłum Gitz otwierający ogień jest niczym innym jak kataklizmem. Karzący grad pocisków energetycznych i pocisków wypełnia powietrze, ofiary Flash Gitz rozpadają się wśród rozprysków krwi i kwiatów ognia, zanim Gitz pozbawi życia każdego, kto pozostanie na nogach.

 

*Land Raider (Kosmiczni Marines)*

Ziemia drży, a wrogowie uciekają ze strachu, gdy potężny Land Raider rusza do bitwy. Masywnie opancerzony i prawie nie do powstrzymania, szlachetny machina wojenna przebija się przez ściany i miażdży wraki, wybijając we wroga salwę za salwą ognia. Wiązki żarzącej się energii uderzają w czołgi wroga, przebijając ich opancerzone kadłuby i zamieniając je w płonące kule ognia. Dudniące pociski bełtów wbijają się w ciało wroga, po czym eksplodują w szokujących strumieniach krwi. Liczba zabitych rośnie z każdą mijającą chwilą, gdy Land Raider posuwa się przez strefę działań wojennych, zwłaszcza gdy rampa szturmowa czołgu uderza w dół, a pasażerowie Adeptus Astartes szarżują, by dodać do rzezi.

 

*Hybrydy neofitów (neutralne)*

Każdy kultysta jest żwawy i twardy - wyblakły przez całe życie ciężkiej pracy, ich siła fizyczna i reakcja są wzmacniane przez czające się w nich obce geny. Hybrydy Neofitów nie noszą zewnętrznych znamion świętego dotyku Patriarchy; jak mówią im ich przywódcy szczepu, ich błogosławieństwa dotyczą bardziej duszy niż ciała. Te hybrydy trzeciej i czwartej generacji mogą uchodzić za ludzi - niektóre są nawet wystarczająco przebiegłe, by zinfiltrować Astra Militarum. Kiedy kult przechodzi do ataku, ci Neofici pokazują swoje prawdziwe oblicze. Wypływając z kanałów, katakumb i mrocznych koszar, roją się od wrogów w takiej liczbie, że mogą przejąć kontrolę nad obroną planety w ciągu pierwszych godzin podboju.

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj