21,33 zł
Aby zagrać w tę zawartość, wymagana jest podstawowa wersja gry Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War na Steam.
*Nowe jednostki dołączają do walki!*
Posiłki są rozmieszczane na liniach frontu w miarę nasilania się wojny. Wysokie dowództwo czterech armii walczących o kontrolę nad Gladiusem Prime wysyła oddziały, które mogą przechylić szalę sił. Ale w cieniu czai się nowy podstępny wróg: czekali na swój czas, a teraz są gotowi do ataku…
*Pakiet posiłków* wprowadza pięć nowych jednostek na pola bitew w Gladius Prime!
Jedna nowa jednostka na frakcję plus jedna dla neutralnych, wypełniająca nową rolę w bitwie i zwiększająca strategiczne opcje dostępne dla wszystkich dowódców.
*Potomkowie Tempestusa (Astra Militarum)*
Potomkowie Militarum Tempestus są często postrzegani przez regularnych żołnierzy ze strachem lub niechęcią - powszechne są przezwiska takie jak „chłopcy chwały” i „wielcy żołnierze-zabawki”. Jednak ta uraza jest niczym dla samych Potomków. Wyszkoleni w tajnych operacjach i taktykach szybkiego ataku, idą do bitwy pewni, że każdy ich czyn służy dobru samego Imperium.
*Nieśmiertelni (Nekronowie)*
Jeszcze przed biotransferencją Nieśmiertelni byli elitarnymi żołnierzami Nekrontyrów i maszerowali na czele swoich galaktycznych podbojów. Odrodzeni w niestrudzonych metalowych ciałach, są teraz oddziałami szturmowymi armii każdego grobowca. Tam, gdzie Wojownicy Nekronów są tylko pożywieniem dla dział wroga, Nieśmiertelni są o wiele cenniejsi dla swoich Zwierzchników i zostaną odpowiednio rozmieszczeni. Ciężko uzbrojeni i opancerzeni, nie cofną się przed niczym w realizacji celów swoich panów i często znajdą się w samym sercu każdej miażdżącej ofensywy lub karnego kontrataku.
*Flash Gitz (Orkowie)*
Wśród najbogatszych i najbardziej okropnych przedstawicieli ich wojowniczej rasy, Flash Gitz podróżują po galaktyce, angażując się w akty skandalicznego piractwa i bezmyślnego wandalizmu. Wynajmują się jako najemnicy dla band orków, pławiąc się w zazdrości Boyza, zazdrosnego o ich błyskotliwy zestaw i cudowną dakkę. Pomimo swojej ostentacji Flash Gitz daje Bossowi całą siłę zabijania, za którą płaci. Całkowicie zabójczy w strzelaninach, akcjach abordażowych i tym podobnych, tłum Gitz otwierający ogień jest niczym innym jak kataklizmem. Karzący grad pocisków energetycznych i pocisków wypełnia powietrze, ofiary Flash Gitz rozpadają się wśród rozprysków krwi i kwiatów ognia, zanim Gitz pozbawi życia każdego, kto pozostanie na nogach.
*Land Raider (Kosmiczni Marines)*
Ziemia drży, a wrogowie uciekają ze strachu, gdy potężny Land Raider rusza do bitwy. Masywnie opancerzony i prawie nie do powstrzymania, szlachetny machina wojenna przebija się przez ściany i miażdży wraki, wybijając we wroga salwę za salwą ognia. Wiązki żarzącej się energii uderzają w czołgi wroga, przebijając ich opancerzone kadłuby i zamieniając je w płonące kule ognia. Dudniące pociski bełtów wbijają się w ciało wroga, po czym eksplodują w szokujących strumieniach krwi. Liczba zabitych rośnie z każdą mijającą chwilą, gdy Land Raider posuwa się przez strefę działań wojennych, zwłaszcza gdy rampa szturmowa czołgu uderza w dół, a pasażerowie Adeptus Astartes szarżują, by dodać do rzezi.
*Hybrydy neofitów (neutralne)*
Każdy kultysta jest żwawy i twardy - wyblakły przez całe życie ciężkiej pracy, ich siła fizyczna i reakcja są wzmacniane przez czające się w nich obce geny. Hybrydy Neofitów nie noszą zewnętrznych znamion świętego dotyku Patriarchy; jak mówią im ich przywódcy szczepu, ich błogosławieństwa dotyczą bardziej duszy niż ciała. Te hybrydy trzeciej i czwartej generacji mogą uchodzić za ludzi - niektóre są nawet wystarczająco przebiegłe, by zinfiltrować Astra Militarum. Kiedy kult przechodzi do ataku, ci Neofici pokazują swoje prawdziwe oblicze. Wypływając z kanałów, katakumb i mrocznych koszar, roją się od wrogów w takiej liczbie, że mogą przejąć kontrolę nad obroną planety w ciągu pierwszych godzin podboju.
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA