54,03 zł
Aby uruchomić tę zawartość, wymagana jest podstawowa wersja gry Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.
Na Gladiusie Prime, gdzie kiedyś były miasta i rolnictwo... teraz jest tylko wojna. Orkowie, Nekroni, Kosmiczni Marines i Astra Militarum walczą o kontrolę nad umierającym światem. Ale coś gorszego czai się w cieniu. Dzicy Tyranidzi wędrują teraz po powierzchni planety, uciekinierzy z imperialnego ośrodka badawczego. Całe życie na Gladiusie zadrży ze strachu.
Bo nadchodzi Wielki Pożeracz.
Warhammer 40,000: Gladius - Tyranids wprowadza nową grywalną rasę, która dołącza do walki o Gladius Prime! Dzięki licznym nowym mechanizmom rozgrywki i funkcjom są oni radykalnie odmienną frakcją, niepodobną do żadnej innej w grze. Charakterystyczne cechy Tyranidów są reprezentowane w sposobie, w jaki grają. Są wygłodniałym, głodnym rojem. Pochłoną Gladiusa Prime!
*Wieczny głód*
- Rasa Tyranidów podróżuje po gwiazdach, systematycznie konsumując wszystko, co umożliwia jej szybką ewolucję i reprodukcję... więc może konsumować jeszcze więcej. Na Gladiusie frakcja Tyranidów specjalizuje się w odzyskiwaniu biomasy od wrogów, własnych jednostek, a nawet w usuwaniu płytek z powrotem do podłoża skalnego.
*Wygłodniały rój*
- Dla Tyranidów pozostanie w bezruchu oznacza śmierć. Konsumują i idą dalej. Nawet ich „miasta” to jednorazowe kolekcje megafauny, ponownie wchłaniane przez rój, kiedy spełnią swoje zadanie, a lokalne zasoby zostaną wyczerpane.
*Umysł Roju*
- Umysł Roju to gestaltowa świadomość rasy Tyranidów, kontrolująca swoje kreacje poprzez wszechobecny psychiczny cień generowany przez stworzenia alfa, takie jak Tyrani Roju i Wojownicy. Ale jeśli jego oddziały wymkną się spod tej kontroli, staną się dzikimi bestiami, biegającymi dziko, atakującymi zarówno Tyranidów, jak i wrogów.
*Okropności biologiczne*
- Jednostki Tyranidów to potworności, zaadaptowane przez kontrolujące Królowe Norn poprzez pożeranie DNA ich wrogów. Wiele z ich jednostek – od potężnych Tervigonów i Trygonów po Hormagaunty i Termaganty wielkości człowieka – może przystosować się do swoich obecnych wrogów, zdobywając woreczki z toksynami, kwaśną krew, nadnercza lub inne nieludzkie twory.
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA