21,33 zł
Aby uruchomić tę zawartość, wymagana jest podstawowa wersja gry Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.
Pakiet fortyfikacji to rozszerzenie do Warhammer 40.000 Gladius – Relics of War, wprowadzające jedną nową jednostkę obronną do każdej frakcji, znacznie rozszerzając istniejący skład. Z łącznie sześcioma nowymi jednostkami, to DLC jest koniecznością i rozszerzy opcje strategiczne dla wszystkich graczy.
Gdy wojna trwa, wszystkie frakcje zaangażowane w zaciekłą walkę o dominację nad Gladius Prime uciekają się do wznoszenia potężnych bastionów i rozmieszczania nowej, najnowocześniejszej broni obronnej.
*Kosmiczni Marines — Makro-działo Aquila*
- Makro-działo Aquila Strongpoints to potężne fortyfikacje, często używane jako bastiony w imperialnych liniach obronnych. Każdy z nich składa się z silosu z amunicją, zwieńczonego dużą wieżyczką, w której znajduje się ogromne działo makro, od którego punkt umocnienia pochodzi jego nazwa. Silos z amunicją pozwala Aquila Macrocannon na wystrzeliwanie specjalnych „wstrząsowych pocisków”, z których każdy ma kilka ziemskich stóp długości i ma potężny ładunek, który powoduje, że pociski osiągają prędkość hipersoniczną podczas wystrzeliwania z Macrocannon.
*Astra Militarum - Generator Tarczy Pustki*
- Tarcze Pustki są zwykle zlokalizowanymi polami siłowymi zarezerwowanymi do ochrony monolitycznych Tytanów z Adeptus Mechanicus, ale generatory statyczne można wznieść, aby służyły jako egida dla innych ważnych celów. Największe generatory Tarczy Pustki mogą nawet wyświetlać niewidzialną bańkę mocy na dużym obszarze pola bitwy, chroniąc zarówno żołnierzy, jak i strategicznie ważne miejsca na polu bitwy, pochłaniając lub odbijając energię nadlatującej amunicji.
*Kosmiczni Marines Chaosu — Korona Noctilith*
- Korony Noctilith to brutalne budowle wzniesione przez Kosmicznych Marines Chaosu, aby osłabić podstawy rzeczywistości. Wykonane z tajemniczego materiału zwanego czarnym kamieniem, te ogromne psychiczne rezonatory rozrzedzają zasłonę, dając zabójczy efekt, osłaniając twoje własne jednostki i zadając obrażenia wrogim psionikom.
*Nekronowie - Pylon Gaussa*
- Tajemnicze wieże obronne Nekronów, określane jako „Pylony” przez tych, którzy je napotkali, zostały po raz pierwszy zarejestrowane na nienaładowanej planecie WDY-272. Wznosząc się nagle z pustynnych piasków, Pylony Gaussa otworzyły ogień bez ostrzeżenia i z niszczycielskim skutkiem, czołgi i transportery opancerzone płonęły, gdy broń w kształcie półksiężyca przedzierała się przez niczego niepodejrzewającą kolumnę Gwardii Imperialnej, jednocześnie odpierając wszelki ogień powrotny.
*Orkowie - Wielki Mek*
- Szczególnie utalentowani lub popularni Mekboyz wkrótce przyciągną zwolenników, panując nad rosnącym gangiem podwładnych. Mek z tak dużymi wpływami jest określany jako Wielki Mek i może okazać się niezastąpiony dla lokalnego Bossa dzięki swojej wiedzy na temat broni szturmowej Shokk, technologii pola siłowego i platform teleportacyjnych.
*Tyranidzi - Biożercy*
- Biovore to przysadziste, wzdęte stworzenie - ale mimo wszystko nie mniej śmiercionośne. Głęboko w swojej grudkowatej formie Biovore pielęgnuje wiązkę Kopalni Zarodników — żywych bomb, które pokrywają wroga kwasami, truciznami i kawałkami chityny wielkości odłamków. Biożercy rzucają się do przodu w bitwie, kościste wypustki na ich przednich kończynach zakotwiczają się w ziemi, gdy uwalniają swój ohydny ładunek w jednym drżącym spazmie.
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA