480,99 zł
GoPlay to zestaw pomocy dydaktycznych i wykorzystujących je scenariuszy przeznaczonych na zajęcia z dziećmi pięcio- i sześcioletnimi, przede wszystkim w przedszkolnych i szkolnych „zerówkach”. Pozwala rozwijać w zabawie umiejętności przygotowujące do szkoły, wykorzystując do tego wzajemne interakcje dzieci i związane z tym emocje.
Seria wykorzystuje technologię i multimedia, ale jeszcze częściej korzysta z dużych i małych pomocy do pracy grupowej – na podłodze lub w małych zespołach – na stoliku. W zabawę włączamy też samą przestrzeń wokół nas – zarówno w salach przedszkolnych jak i na zewnątrz budynków. Dzięki temu dzieci w sposób organiczny i jednoczesny rozwijają swoje umiejętności percepcyjne i ruchowe, społeczne i emocjonalne, motoryczne i technologiczne.
Seria GoPlay obejmuje następujące typy zasobów:
- Scenariusze zajęć obejmujące różne typy aktywności indywidualnych, zespołowych oraz angażujących całą grupę dzieci
- Mniejsze elementy kartonowe do pracy na stolikach
- Większe elementy kartonowe, nacinane i dziurkowane do pracy na podłodze
- Inne elementy takie jak: plansze stołowe, plansze plenerowe, sznurki, klocki, kostki, woreczki, kamienie
- Elementy do samodzielnego wydrukowania: karty, elementy gier i zabaw
- Gry i zabawy multimedialne
Zawartość zestawu GoPlay Spostrzegam i Rozpoznaję:
- Instrukcja z kartą rejestracyjną i numerem rejestracyjnym
- Elementy kartonowe do samodzielnego wyciśnięcia: 24 formatki
o serca i gwiazdy (6 formatek, 24 elementy)
o strzałki (6 formatek, 24 elementy)
o koła i kwadraty (6 formatek, 24 elementy)
o małe kształty w 6-ciu kolorach (6 formatek, 180 elementów)
- Małe kostki do losowania kolorów: 6 sztuk
- Kamienie do gry i losowania: 12 białych i 12 czarnych
- Woreczki strunowe do pakowania małych elementów kartonowych: 12 sztuk
- Plansza w formacie A2
W części cyfrowej:
- 100 ekranów ćwiczeń multimedialnyvch
- 50 kart pracy do wydrukowania
Zestaw rozwija percepcję wzrokową, spostrzegawczość i komunikację w zakresie wizualnym wykorzytując do tego zabawy rozgrywane w realnej przestrzeni sali przedszkolnej z udziałem interaktywnych multimediów. Dzieci uczą się rozrózniać, wyszukiwać, zapamiętywać układy, znajdować sekwencje: znaków, kolorów, rozmiarów, kierunków lub deseni zanurzonych w odpowiednich do wieku przedszkolaków fabułach. Mimo udziału elementów wirtualnych większość działań rozgrywanych jest przy pomocy realnych przedmiotów – elemntów kartonowych, klocków, kamyków, którymi dziaci manipulują łącząc percepcję wzrokową z dotykiem oraz odczuwaniem pozycji ciała i jego ruchu
DO KOSZYKA