480,99 zł
GoPlay to zestaw pomocy dydaktycznych i wykorzystujących je scenariuszy przeznaczonych na zajęcia z dziećmi pięcio- i sześcioletnimi, przede wszystkim w przedszkolnych i szkolnych „zerówkach”. Pozwala rozwijać w zabawie umiejętności przygotowujące do szkoły, wykorzystując do tego wzajemne interakcje dzieci i związane z tym emocje.
Seria wykorzystuje technologię i multimedia, ale jeszcze częściej korzysta z dużych i małych pomocy do pracy grupowej – na podłodze lub w małych zespołach – na stoliku. W zabawę włączamy też samą przestrzeń wokół nas – zarówno w salach przedszkolnych jak i na zewnątrz budynków. Dzięki temu dzieci w sposób organiczny i jednoczesny rozwijają swoje umiejętności percepcyjne i ruchowe, społeczne i emocjonalne, motoryczne i technologiczne.
Seria GoPlay obejmuje następujące typy zasobów:
- Scenariusze zajęć obejmujące różne typy aktywności indywidualnych, zespołowych oraz angażujących całą grupę dzieci
- Mniejsze elementy kartonowe do pracy na stolikach
- Większe elementy kartonowe, nacinane i dziurkowane do pracy na podłodze
- Inne elementy takie jak: plansze stołowe, plansze plenerowe, sznurki, klocki, kostki, woreczki, kamienie
- Elementy do samodzielnego wydrukowania: karty, elementy gier i zabaw
- Gry i zabawy multimedialne
Zawartość zestawu GoPlay Dbam i Szanuję:
- Instrukcja z kartą rejestracyjną i numerem rejestracyjnym
- Elementy kartonowe do samodzielnego wyciśnięcia: 24 formatki
o kubły na śmieci w 6-ciu kolorach (6 formatek)
o śmieci do segregacji w kubłach (12 formatek, 48 kół)
o śmieci, których nie wyrzucamy do kubłów (6 formatek, 24 kwadraty)
- Woreczki lniane do zapakowania elementów kartonowych: 10 sztuk
W części cyfrowej:
- 100 ekranów ćwiczeń multimedialnyvch
- 50 kart pracy do wydrukowania
Dbałość o otoczenie – zarówno o porządkek w salach przedszkolnych jak i porządek w szerszym zakresie kształtuje się od najmłodszych lat. Nawyki i postawy warto rozwijać właśnie w przedszkolu, żeby dzieci wkraczające w wiek szkolny były już przygotowane do postawy odpowiedzialnej wobec kolegów, rodziny, szkoły i szerzej patrząc – społeczeństwa. Nie zawsze wymaga to osobnych zabaw. Nawyki można kształtować przy okazji rutynowych czynności i innych zajęć. Dzieci uczą się też w najprostszych zanbawach rozumienia ograniczenia zasobów i odnawialności zasobów.