480,99 zł
GoPlay to zestaw pomocy dydaktycznych i wykorzystujących je scenariuszy przeznaczonych na zajęcia z dziećmi pięcio- i sześcioletnimi, przede wszystkim w przedszkolnych i szkolnych „zerówkach”. Pozwala rozwijać w zabawie umiejętności przygotowujące do szkoły, wykorzystując do tego wzajemne interakcje dzieci i związane z tym emocje.
Seria wykorzystuje technologię i multimedia, ale jeszcze częściej korzysta z dużych i małych pomocy do pracy grupowej – na podłodze lub w małych zespołach – na stoliku. W zabawę włączamy też samą przestrzeń wokół nas – zarówno w salach przedszkolnych jak i na zewnątrz budynków. Dzięki temu dzieci w sposób organiczny i jednoczesny rozwijają swoje umiejętności percepcyjne i ruchowe, społeczne i emocjonalne, motoryczne i technologiczne.
Seria GoPlay obejmuje następujące typy zasobów:
- Scenariusze zajęć obejmujące różne typy aktywności indywidualnych, zespołowych oraz angażujących całą grupę dzieci
- Mniejsze elementy kartonowe do pracy na stolikach
- Większe elementy kartonowe, nacinane i dziurkowane do pracy na podłodze
- Inne elementy takie jak: plansze stołowe, plansze plenerowe, sznurki, klocki, kostki, woreczki, kamienie
- Elementy do samodzielnego wydrukowania: karty, elementy gier i zabaw
- Gry i zabawy multimedialne
Zawartość zestawu GoPlay Gram i Planuję:
- Instrukcja z kartą rejestracyjną i numerem rejestracyjnym
- Elementy kartonowe do samodzielnego wyciśnięcia: 24 formatki
o gwiazdy i serca (3 formatki, 12 elementów)
o strzałki (3 formatki, 12 elementów)
o bomby i kryształy (3 formatki, 12 elementów)
o kwadraty-cegły (12 formatek, 48 elementów)
o kółka postaci w różnych kolorach (3 formatki, 12 kółek
- Kostki do gry z kropkami-cyferkami 16 mm: 6 sztuk
- Drewniane pionki: 3 zestawy po 4 kolory
- Plansza w formacie A2
W części cyfrowej:
- 100 ekranów ćwiczeń multimedialnyvch
- 50 kart pracy do wydrukowania
Myślenie strategiczne i algorytmiczne to jedne z ważniejszych umiejętności we współczesnym świecie (choć zapewne były ważne od początków ludzkości). Jak rozwijać takie umiejętności wśród przedszkolaków? Postanowiliśmy unikać nadmiernej cyfryzacji modnego, ale wąskiego „kodowania” i zbyt trudnych problemów. Zaczynamy od podstaw i to zwykle „analogowo” w prostych grach i zabawach, z dużym udziałem faktycznego ruchu samych dzieci wykonujących algorytmy i sprawdzających skuteczność przyjętych strategii. Jednak podstawy te są wbrew pozorom głębokie, sięgające w skrajnie uproszczony sposób do zasadniczych problemów poważnych gier i samej informatyki.
DO KOSZYKA