480,99 zł
GoPlay to zestaw pomocy dydaktycznych i wykorzystujących je scenariuszy przeznaczonych na zajęcia z dziećmi pięcio- i sześcioletnimi, przede wszystkim w przedszkolnych i szkolnych „zerówkach”. Pozwala rozwijać w zabawie umiejętności przygotowujące do szkoły, wykorzystując do tego wzajemne interakcje dzieci i związane z tym emocje.
Seria wykorzystuje technologię i multimedia, ale jeszcze częściej korzysta z dużych i małych pomocy do pracy grupowej – na podłodze lub w małych zespołach – na stoliku. W zabawę włączamy też samą przestrzeń wokół nas – zarówno w salach przedszkolnych jak i na zewnątrz budynków. Dzięki temu dzieci w sposób organiczny i jednoczesny rozwijają swoje umiejętności percepcyjne i ruchowe, społeczne i emocjonalne, motoryczne i technologiczne.
Seria GoPlay obejmuje następujące typy zasobów:
- Scenariusze zajęć obejmujące różne typy aktywności indywidualnych, zespołowych oraz angażujących całą grupę dzieci
- Mniejsze elementy kartonowe do pracy na stolikach
- Większe elementy kartonowe, nacinane i dziurkowane do pracy na podłodze
- Inne elementy takie jak: plansze stołowe, plansze plenerowe, sznurki, klocki, kostki, woreczki, kamienie
- Elementy do samodzielnego wydrukowania: karty, elementy gier i zabaw
- Gry i zabawy multimedialne
Zawartość zestawu GoPlay Buduję i Tworzę:
- Instrukcja z kartą rejestracyjną i numerem rejestracyjnym
- Elementy kartonowe do samodzielnego wyciśnięcia: 24 formatki
o okrągłe elementy w 6-ciu kolorach z nacięciami i otworkami (12 formatek)
o kwadratowe elementy w 6-ciu kolorach z nacięciami i otworkami (12 formatek)
- Papier origami 20x20 cm: 36 różnokolorowych arkuszy
- Sznureczki: 4 wiązki po 6 kolorów
- Białe naklejki-oczy 60 mm: 24 sztuki (2 arkusze)
W części cyfrowej:
- 100 ekranów ćwiczeń multimedialnyvch
- 50 kart pracy do wydrukowania
Choć może się wydawać, że mówienie o umiejętnościach technicznych i inżynierskich przedszkolaków jest nieadekwatne do ich etapu rozwojowego, to jednak podstawy takich właśnie umiejętności kształtują się już w najmłodszych latach życia. Kształtowanie umiejętności budowania złożonych statytycznych i dynamicznych układów skłądających się z najprostszych elementów warto połączyć z kształtowanie postaw – chęci i ciekawości budowania połaczonego z eksperymentowaniem. Nawet jeżeli skutkiem eksperymentu będzie piękna katastrofa – to właśnie zrozumienie własnych błędów jest często najlepszą nauką.
DO KOSZYKA