25,50 zł
Ta zawartość wymaga podstawowej gry Assetto Corsa na Steam, aby móc grać.
Przedstawiamy „Ready To Race”, nasze zupełnie nowe DLC do Assetto Corsa, dostępne na PC Steam od 18 maja. „Ready To Race” zawiera 10 nowych samochodów marek AUDI, Lotus, McLaren, Maserati i Toyota, zapewniając „najbardziej poszukiwane” modele gotowe do wyścigu!
Nasze zupełnie nowe DLC RTR zapewnia szeroką gamę modeli, które łączą technologię, moc, historię i design z Włoch, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Japonii, tworząc pakiet zaprojektowany tak, aby spełnić wszystkie Twoje życzenia!
SAMOCHODY W CENIE
Audi R8 LMS 2016r
Nowe Audi R8 LMS, teraz wyposażone w jeszcze więcej technologii samochodów wyścigowych, podąża śladami swojego odnoszącego sukcesy poprzednika.
Fani Audi mogli już w 2015 roku podziwiać nowy samochód sportowy GT3 z Neckarsulm w pełnej akcji, na przykład w 24-godzinnym wyścigu na torze Nurburgring, gdzie Audi Sport Team WRT świętował zwycięstwo w klasyfikacji generalnej nowym R8 LMS. W 12-godzinnym wyścigu na torze Sepang Audi R8 LMS odniosło jedno-dwa-trzy zwycięstwo. Sezon 2016 również rozpoczął się pomyślnie: ogólne zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu w Dubaju i zwycięstwo w klasie w klasycznym 24-godzinnym wyścigu Daytona.
******
Audi R18 e-tron quattro
Koncepcja stojąca za Audi R18 e-tron quattro jest bezprecedensowa w sporcie LMP, a jej realizacja jest pionierskim osiągnięciem. W pierwszym etapie rozwoju inżynierowie Audi Sport i ich partnerzy zbadali szeroką gamę rozwiązań. Obejmowały one równoległą hybrydę, w której oba układy napędowe napędzają tylne koła. Po rozważeniu takich czynników, jak przyczepność, właściwości jezdne, opakowanie i rozkład masy, ostatecznie zdecydowali się rozdzielić układy napędowe na osie – silnik spalinowy stale napędza tylne koła, a napęd elektryczny napędza przednie koła na żądanie.
W R18 e-tron quattro część energii hamowania jest przekazywana do zespołu silnikowo-prądnicowego (MGU), który znajduje się na przedniej osi. Ich dwie stale wzbudzane maszyny synchroniczne przetwarzają odzyskaną energię na prąd stały za pomocą energoelektroniki. Prąd ten napędza system magazynowania energii w postaci koła zamachowego, umieszczonego po lewej stronie wewnątrz kokpitu.
Gdy prędkość przekracza 120 km/h, energia jest ponownie pobierana z systemu magazynowania. Przekształcony z powrotem w prąd przemienny przez energoelektronikę, zasila następnie dwa silniki elektryczne MGU. Przekazują one łącznie ponad 160 kW na przednie koła za pośrednictwem jednostopniowych przekładni planetarnych; centralna jednostka sterująca utrzymuje obroty i moment obrotowy zgodnie z warunkami panującymi na tylnych kołach. Samochód wyścigowy chwilowo staje się quattro z czterema napędzanymi kołami.
******
Puchar Audi TT 2016
Na potrzeby Audi Sport TT Cup niemiecki producent opracował atrakcyjny wizualnie i technologicznie samochód sportowy do wyścigów, Audi TT cup.
Nadwozie wyścigowej wersji Audi TT składa się z aluminium i włókna węglowego. Dzięki temu Audi TT cup, ważące 1125 kilogramów, jest lekkim i niezwykle zwinnym samochodem.
Samochód Audi TT cup wykorzystuje silnik 2.0 TFSI z Audi TTS. Czterocylindrowy silnik w modelu produkcyjnym rozwija moc 228 kW (310 KM) i przyspiesza TTS od 0 do 100 km/hw 4,7 sekundy. Za pomocą tak zwanej funkcji Push-to-pass kierowca może na krótko zwiększyć moc silnika o 22 kW (30 KM) podczas manewrów wyprzedzania, naciskając przycisk na kierownicy. Niebieska lampka na przedniej szybie wskazuje aktywację doładowania. Diody LED w tylnych bocznych szybach pokazują, ile razy kierowca może jeszcze skorzystać z dodatkowej mocy. Ilość dostępnych boostów określa regulamin.
Moc przekazywana jest na przednie koła za pośrednictwem dwusprzęgłowej skrzyni biegów z bezpośrednim przełożeniem. Sześciobiegowa skrzynia S tronic, dostosowana specjalnie do użytku w wyścigach, jest obsługiwana za pomocą manetek zmiany biegów na kierownicy. W związku z tym puchar Audi TT ma tylko dwa pedały, używane do przyspieszania i hamowania.
******
Audi TT RS (VLN)
Audi TT RS (VLN) zostało opracowane w odpowiedzi na wysokie zapotrzebowanie klientów pragnących korzystać z TT i innych pojazdów tej marki w sporcie motorowym.
Opiera się na pięciocylindrowym silniku TFSI i zawiera specyficzne dla wyścigów nowe rozwiązania w zakresie nadwozia, zawieszenia i aerodynamiki.
******
Lotus 3-Eleven
Zaprojektowany jako bezkompromisowa manifestacja ducha Lotus, ich nowy samochód koncentruje się na zapewnieniu nieskazitelnych wrażeń z jazdy i podkreśla zdolność firmy do zapewniania legendarnych właściwości jezdnych i zawrotnej prędkości.
Pracując nad koncepcją „mniej znaczy więcej” i trzymając się blisko korzeni Lotusa, nowy, dramatyczny pojazd ma zupełnie nowe lekkie nadwozie, otwartą konstrukcję kokpitu i zmodyfikowany silnik V6 z doładowaniem, rozwijający moc 450 KM.
Dostępne są dwie odmiany Lotus 3-Eleven: Road i Race; oba zapewniają imponujące połączenie wysokiej wydajności, zwinności i precyzji. Oparty na wersji Road, Race zawiera znacznie bardziej agresywny zestaw aerodynamiczny, sekwencyjną skrzynię biegów oraz zatwierdzony przez FIA fotel kierowcy z sześciopunktowymi pasami.
Assetto Corsa symuluje wersję Race. Przy suchej masie poniżej 900 kg (wersja Race), 3-Eleven oferuje godny pozazdroszczenia stosunek mocy do masy, przekraczający 500 KM na tonę, i jest w stanie rozpędzić się od 0 do 60 mil na godzinę w mniej niż 3,0 sekundy przed osiągnięciem maksimum prędkość 290 km/h dla wersji Race.
******
Maserati MC12 GT1
Maserati MC12 wszedł do produkcji w 2004 roku jako baza dla wariantu wyścigowego do rywalizacji w mistrzostwach GT. W rzeczywistości jednym z warunków udziału w Mistrzostwach GT było wyprodukowanie co najmniej 25 samochodów drogowych; więc 25 samochodów zostało wyprodukowanych w 2004 roku, a kolejne 25 w 2005 roku.
Samochód został oparty na podwoziu i skrzyni biegów Enzo Ferrari, na którym zamontowano wariant silnika Ferrari Dino V12.
Wyniki wyścigowe wersji wyścigowej były wspaniałe. Zespołowi Maserati MC12 GT1 udało się ukończyć drugi i trzeci wyścig w debiutanckim wyścigu, wygrywając wyścig następnej rundy. W drugim roku Maserati wygrało Puchar Producentów z dużą przewagą punktową i kontynuowało rywalizację na wysokim poziomie przez następne lata. Brał udział w 94 wyścigach, wygrywając 40 z nich.
******
McLarena 570S
Jak każdy McLaren, osiągi 570S Coupé zapierają dech w piersiach. Łączy on, jak sama nazwa wskazuje, moc wyjściową 562 KM z lekką konstrukcją, co daje wiodący w swojej klasie stosunek mocy do masy wynoszący 434 KM na tonę. 570S przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,2 sekundy, a 200 km/h osiąga w zaledwie 9,5 sekundy, a tempo nie zwalnia aż do osiągnięcia maksymalnej prędkości 328 km/h.
Zespół projektantów McLarena stworzył piękny kształt podkreślony detalami, takimi jak tylne przypory, które zwiększają siłę docisku i dodają gracji, oraz złożone ścięgna drzwi, które kierują dodatkowe powietrze do chłodzenia montowanego pośrodku silnika V8.
Seria Sports obejmuje ewolucję 3,8-litrowego silnika V8 z podwójnym turbodoładowaniem, nazwanego M838TE, z 30 procentami komponentów dostosowanych do nowego modelu. Zaprojektowany przez McLarena, generuje 562 KM przy 7400 obr./min i 600 Nm momentu obrotowego przy 5000-6500 obr./min. Moc jest dostarczana przez siedmiobiegową przekładnię SSG i przenoszona na drogę przez tylne koła. Ta moc jest kontrolowana dzięki standardowym hamulcom węglowo-ceramicznym.
Unikalne podwozie MonoCell II z włókna węglowego zostało zaprojektowane na nowo z większym naciskiem na codzienną użyteczność, oferując lepsze wchodzenie i wychodzenie z kabiny. Jest niewiarygodnie mocna i sztywna, a jednocześnie waży mniej niż 80 kg, oferując optymalny poziom ochrony. Ta lekka konstrukcja i zastosowanie aluminiowych paneli nadwozia przyczyniły się do uzyskania suchej masy wynoszącej zaledwie 1313 kg, prawie 150 kg mniej niż jego najbliższy konkurent.
******
McLarena P1 GTR
Oparta na drogowym samochodzie McLaren P1™, skoncentrowana na torze koncepcja projektowa McLarena P1™ GTR dodatkowo optymalizuje aerodynamiczny, „opakowany” kształt nadwozia, aby zapewnić maksymalne osiągi, doskonałe właściwości jezdne i zoptymalizowane zaangażowanie kierowcy na torze. Wprowadzono wiele zmian, a samochód został gruntownie przeprojektowany od podstaw, aby zapewnić, że McLaren P1™ GTR osiągnie swój cel, jakim jest bycie najlepszym samochodem dla kierowców na torze.
Przedni rozstaw kół koncepcji projektowej McLaren P1™ GTR został poszerzony o 80 mm w stosunku do McLarena P1™ i jest połączony z bardziej agresywnym przednim splitterem w stylu GT. Przeprofilowane niskotemperaturowe kanały chłodnicy płynnie przechodzą w przednią krawędź agresywnie poszerzonych przednich nadkoli, podczas gdy karoseria jest „owinięta” wokół podwozia MonoCage z włókna węglowego za przednimi kołami, oczyszczając przepływ powietrza wzdłuż karoserii samochodu. boki.
Profil koncepcyjnego McLarena P1™ GTR pozostaje tak dramatyczny jak zawsze, oparty na przygotowanym do wyścigów zawieszeniu ze stałym prześwitem, niższym niż w standardowym samochodzie. Wlot powietrza do fajki, zainspirowany projektem oryginalnego McLarena F1, jest nadal obecny w konstrukcji dachu podwozia MonoCage z włókna węglowego.
Z tyłu duże, dwuelementowe skrzydło jest zamontowane na dramatycznych pylonach z włókna węglowego, które rozciągają się wokół tylnej części nadwozia. To skrzydło o stałej wysokości jest wyposażone w hydraulicznie sterowany system redukcji oporu aerodynamicznego (DRS) w celu zwiększenia wydajności przyspieszenia i został dopracowany, aby zapewnić większy poziom docisku w porównaniu z samochodem drogowym, współpracując z aktywnymi klapami aerodynamicznymi umieszczonymi przed przednimi kołami .
Dopuszczony do ruchu drogowego McLaren P1™ chowa tylne skrzydło w karoserii, ale ze skrzydłem o stałej wysokości, a zatem bez tłoków i ruchomych części mechanicznych, nadwozie koncepcyjnego projektu McLarena P1™ GTR za komorą silnika jest teraz płynne, płynne powierzchni, dostarczając czyste powietrze pod błotnikiem i nad tył samochodu.
Pod tylnym skrzydłem znajduje się odsłonięty, centralnie zamontowany układ wydechowy, który jest całkowicie nową konstrukcją, opracowaną wyłącznie dla McLarena P1™ GTR. Wykonany z inconelu i stopu tytanu system maksymalizuje charakterystykę dźwiękową 3,8-litrowego silnika V8 twin-turbo o większej mocy, aby zachować i dodatkowo podkreślić dźwięk McLarena. Zmieniła się również konstrukcja układu wydechowego, a układ wydechowy z dwoma prostymi rurami został zastąpiony teraz układem wydechowym z jednym wylotem.
******
Toyota Celica ST185 Turbo
Toyota Celica ST185 to samochód rajdowy Toyoty odnoszący największe sukcesy, ponieważ wygrał mistrzostwa WRC kierowców w 1992 r. oraz mistrzostwa producentów i kierowców WRC w 1993 i 1994 r.
Aby spełnić wymagania homologacyjne zawodów Grupy A, od września 1989 roku wyprodukowano 5000 wersji produkcyjnych Celiki GT-Four RC.
Samochód ten zadebiutował w Rajdzie Monte Carlo, otwierającej serię Rajdowych Mistrzostw Świata 1992, ale odniósł sukces dopiero w połowie sezonu.
******
Hybryda Toyoty TS040
Dzięki mocy 480 KM wywieranej przez silniki elektryczne na napęd na cztery koła, oprócz 520 KM wytwarzanych przez 3,7-litrowy silnik benzynowy, TS040 HYBRID osiąga maksymalną moc 1000 KM i stanowi najwyższy wyraz technologii hybrydowej zastosowanej w światowe wyścigi.
Przejście na hybrydowy napęd na cztery koła Toyota widzi powrót do filozofii, która od 2007 roku była częścią rozwoju technologii hybrydowej stosowanej w wyścigach, kiedy to Supra z napędem na koła HV-R była pierwszą hybrydą, która wygrała zawody wytrzymałościowe , 24 godziny Tokachi.
Nowa jednostka TOYOTA HYBRID Racing została specjalnie opracowana zgodnie z nowymi przepisami technicznymi określonymi przez WEC, szczególnie oszczędnymi. Wymaga 25% redukcji zużycia paliwa w porównaniu z 2013 r., przy czym oszczędności osiągnięto dzięki interwencjom w silniku, wydajności aerodynamicznej i dynamice jazdy.
DO KOSZYKA