25,50 zł
Aby zagrać w tę zawartość, wymagana jest podstawowa wersja gry Assetto Corsa na Steam.
*PAKIET PORSCHE VOLUME II*
Porsche Pack Volume II jest kontynuacją pierwszego DLC poświęconego marce Porsche, wprowadzając inny wybór modeli w łącznie dziewięciu konfiguracjach. Pakiet poświęcony jest niektórym z najbardziej kultowych samochodów wyścigowych, jakie kiedykolwiek stworzyło Porsche, w tym zwycięskiemu w Le Mans 2015 919 Hybrid, kultowemu 911 GT1 i legendarnemu 962c, występującym zarówno w konfiguracji z długim, jak i krótkim ogonem, w połączeniu z niektórymi najnowszych modeli z gamy Porsche 2016, mając na celu zaoferowanie idealnego połączenia samochodów drogowych, hipersamochodów, a także nowoczesnych i historycznych modeli GT i modeli wyścigowych.
*SAMOCHODY*
*Porsche 911 GT3 RS*
Dzięki 911 GT3 RS Porsche po raz kolejny przełamuje barierę między samochodami sportowymi a samochodami wyścigowymi. Wyposażono go w najwyższy poziom technologii sportów motorowych, jaki jest obecnie możliwy w dopuszczonym do ruchu ulicznego 911. Z czasem okrążenia wynoszącym siedem minut i 20 sekund, 911 GT3 RS bije nawet historyczny rekord wartości supersportowego samochodu Carrera GT z nieco poniżej 7 minut i 29 sekund na północnej pętli toru Nürburgring.
Doświadczenie w sportach motorowych jest powodem tych doskonałych osiągów. 911 GT3 RS napędza sześciocylindrowy silnik czterolitrowy o mocy 500 KM (368 kW) i momencie obrotowym 460 Nm, połączony ze specjalnie opracowaną skrzynią biegów PDK. Silnik, który ma największą pojemność skokową i największą moc ze wszystkich wolnossących silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa w rodzinie 911, przyspiesza ten sportowy samochód od zera do 100 km/hw 3,3 sekundy i do 200 km/h w 10,9 sekundy. sekundy.
911 GT3 RS to arcydzieło inteligentnej lekkiej konstrukcji. Po raz pierwszy dach wykonano z magnezu; włókno węglowe jest używane do budowy pokryw silnika i bagażnika, a inne lekkie elementy są wykonane z alternatywnych materiałów. Ponadto lekki dach obniża środek ciężkości samochodu sportowego, co poprawia jego doskonałą dynamikę poprzeczną. Nadwozie pochodzi z 911 Turbo i dzięki dodatkom aerodynamicznym charakterystycznym dla wersji RS podkreśla jego status maszyny do jazdy samochodem wyścigowym. Przedni spojler, który sięga prawie do drogi, oraz duże tylne skrzydło wzmacniają jego dominujący wygląd.
Kolejną cechą charakterystyczną są unikalne wloty powietrza w przednich nadkolach, które sięgają aż do górnej części błotników – zupełnie jak w rasowych samochodach sportowych. Zwiększają docisk na przedniej osi.
Zawieszenie 911 GT3 RS zostało dostrojone pod kątem maksymalnej dynamiki jazdy i precyzji. Skrętna tylna oś i Porsche Torque Vectoring Plus z w pełni regulowaną blokadą mechanizmu różnicowego tylnej osi zwiększają zwinność i dynamikę, a szerszy rozstaw kół przednich i tylnych zapewnia doskonałą stabilność toczenia. Ponadto 911 GT3 RS jest standardowo wyposażone w najszersze opony ze wszystkich modeli 911. Wyniki: jeszcze bardziej zwinne wchodzenie w zakręty i jeszcze wyższe prędkości na zakrętach.
*Porsche 718 Spyder RS*
W 1960 roku Porsche kontynuowało długą listę zwycięstw, zapoczątkowaną legendarnym samochodem wyścigowym Porsche 550 Spyder w 1953 roku, wyjątkowym pojazdem: Type 718 RS 60. W odpowiedzi na nową regułę FIA dotyczącą samochodów wyścigowych, która wymagała dokładniejszego przypominający standardowe samochody seryjne, pojemność skokowa RS 60 opracowanego na bazie 718 RSK została nie tylko zwiększona do 1600 cm3, ale zyskała również kilka dość nietypowych dla samochodu wyścigowego cech, a mianowicie większą przednią szybę, funkcjonalną maskę i umieszczony bagażnik z tyłu, za czterocylindrowym silnikiem z czterema krzywkami, który teraz wytwarzał 160 KM. Z zewnątrz nowego Spydera można było rozpoznać po głębokim, zaokrąglonym przodzie i zwężającym się wybrzuszeniu z tyłu.
Od samego początku 718 RS 60 stał się wyścigową gwiazdą, odnotowując największe dotychczasowe sukcesy tego producenta samochodów sportowych, szczególnie w wyścigach długodystansowych: podczas swojego pierwszego przejazdu, 12h w Sebring, Gendebien/Herrmann i Holbert/Sheckter zespoły kierowców zajęły dwa pierwsze miejsca. Zwycięstwo w klasyfikacji generalnej na 44 Targa Florio w 1960 roku przypadło również Porsche, kiedy Joakim Bonnier i Hans Hermann przekroczyli linię mety z ponad sześciominutową przewagą nad trzylitrowym Ferrari. Drugie miejsce na 1000 kilometrów toru Nürburgring zakończyło swój triumfalny bieg. Ze szwajcarskim kierowcą wyścigowym, Heinim Walterem, za kierownicą, 718 RS udowodniło swoje właściwości wspinaczkowe, wygrywając kolejno trzecie i czwarte Mistrzostwa Europy w Wyścigach Górskich w latach 1960 i 1961.
*Porsche Cayman GT4*
Cayman GT4 to pierwszy raz, kiedy Porsche zaprezentowało samochód sportowy GT oparty na gamie modeli Cayman, która zawiera komponenty 911 GT3. Czas okrążenia wynoszący 7 minut i 40 sekund na północnej pętli toru Nürburgring pozycjonuje Caymana GT4 jako nowy punkt odniesienia w czołówce swojego segmentu rynkowego.
Silnik, podwozie, hamulce i konstrukcja aerodynamiczna Caymana GT4 zostały skonfigurowane pod kątem maksymalnej dynamiki jazdy. Jest napędzany sześciocylindrowym silnikiem bokser o pojemności 3,8 litra i mocy 385 KM (283 kW), pochodzącym z silnika 911 Carrera S. Jego moc jest zawsze przenoszona przez sześciobiegową manualną skrzynię biegów z dynamicznymi mocowaniami skrzyni biegów. Cayman GT4 przyspiesza od zera do 100 km/hw 4,4 sekundy; jego prędkość maksymalna wynosi 295 km/h. Podwozie – z obniżonym o 30 mm nadwoziem i pokaźnym układem hamulcowym – składa się niemal wyłącznie z elementów pochodzących z 911 GT3.
Jako samochód sportowy z silnikiem umieszczonym centralnie i wzorcowy przykład dynamiki jazdy w swojej klasie, kontynuuje konceptualną tradycję takich samochodów, jak 904 Carrera GTS, 911 GT1, Carrera GT i 918 Spyder. Tym samym Cayman GT4 wyraźnie wskazuje, że Porsche nadal będzie promować radykalne dwudrzwiowe samochody sportowe w przyszłości – samochody sportowe opracowywane w dziale Motorsport w Weissach.
*Porsche 718 Boxster S Ręczna skrzynia biegów / PDK*
20 lat po debiucie pierwszego Boxstera, w 2016 roku Porsche zrestrukturyzowało swoje roadstery z silnikiem umieszczonym centralnie. Oznaczenie nowej generacji modeli to 718 Boxster i 718 Boxster S. W ten sposób Porsche kontynuuje tradycję czterocylindrowego silnika typu flat silniki stosowane w samochodach sportowych Porsche 718 z silnikiem umieszczonym centralnie, które w latach 50. i 60. wygrywały liczne wyścigi, między innymi legendarną Targa Florio i Le Mans.
Sercem nowej serii modeli jest nowo opracowany czterocylindrowy silnik typu bokser z turbodoładowaniem – po raz pierwszy od końca lat 60. Porsche ponownie wprowadza samochody sportowe z tego typu silnikiem. 718 Boxster S rozwija moc 257 kW (350 KM) z pojemności skokowej 2,5 litra. W modelu S Porsche stosuje również turbosprężarkę o zmiennej geometrii turbiny. W rzeczywistości Porsche jest obecnie jedynym producentem oferującym technologię VTG w produkowanych seryjnie samochodach z silnikami benzynowymi, zarówno w 911 Turbo, jak i 718 Boxster S.
Turbodoładowanie znacznie zwiększa moment obrotowy. 2,5-litrowy silnik 718 Boxster S osiąga moment obrotowy 420 Nm w zakresie prędkości od 1900 do 4500 obr./min, co również przekłada się na szybsze osiągi sprinterskie. 718 Boxster S – z Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) i pakietem Sport Chrono – przyspiesza od zera do 100 km/h w 4,2 sekundy. Maksymalna prędkość to 285 km/h.
Pod względem dynamiki jazdy nowy roadster podąża śladami oryginalnego 718. Całkowicie przestrojone podwozie samochodu poprawia osiągi na zakrętach. Elektromechaniczny układ kierowniczy jest o dziesięć procent bardziej bezpośredni. Dzięki temu 718 Boxster jest jeszcze bardziej zwinny i łatwiejszy w prowadzeniu, zarówno na torach torowych, jak iw codziennym ruchu drogowym, a także zapewnia pasjonującą i sportową przyjemność z jazdy.
*Porsche 919 Hybrid 2015*
Przepisy WEC określają surowe wymagania dotyczące wydajności, bezpieczeństwa i zrównoważonego rozwoju w sportach motorowych. Krótko mówiąc: pojazdy zaprojektowane z myślą o przyszłości. Te wymagania zainspirowały inżynierów Porsche do kontynuowania tego, co Porsche robi od ponad 60 lat. Unikanie podejścia albo/albo do izolowanych technologii, a zamiast tego badanie każdego możliwego szczegółu bez utraty z oczu ogólnego obrazu.
W klasie LMP1 zasada dominacji poprzez maksymalne osiągi ustąpi miejsca wymaganiu wydajności. Po raz pierwszy w historii wyścigu wszystkie zespoły fabryczne w najwyższej klasyfikacji muszą rywalizować z hybrydowymi pojazdami wyścigowymi.
Wybór silnika spalinowego przez Porsche zrodził się z podejścia zoptymalizowanego pod kątem wydajności: bardzo kompaktowy, czterocylindrowy, 2-litrowy silnik z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Silnik spalinowy jest wspomagany przez dwa systemy rekuperacji energii. Wieloletnie doświadczenie w projektowaniu samochodów sportowych pomogło nam jeszcze bardziej zredukować wagę poszczególnych elementów. Sportowy prototyp wykonany jest głównie z włókna węglowego. Ponadto silnik wykonany z aluminium o wysokiej wytrzymałości oraz zastosowanie magnezu i różnych stopów tytanu również pomogły osiągnąć idealną wagę systemu.
*Porsche 911 GT1*
911 GT1 zostało opracowane do prac i występów klientów w wyścigach GT w połowie lat 90., debiutując w wyścigach w 1996 roku. GT1 było pierwszym w historii 911 wyposażonym w chłodzony cieczą silnik montowany centralnie, który oprócz wyważonej osi rozkład obciążenia zapewniał również korzyści aerodynamiczne. Za kierownicą Joest Team TWR Porsche WSC 95 nowy samochód wyścigowy GT natychmiast odniósł podwójne zwycięstwo w kategorii GT1 w Le Mans w 1996 roku, zajmując drugie i trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej.
W 1997 roku oba 911 GT1 wypadły z Le Mans z powodu problemów technicznych napotkanych tuż przed końcem wyścigu. Rok później poprawiona wersja 911 GT1 rywalizowała w Le Mans, kiedy Porsche po raz pierwszy wystawił samochód sportowy z podwoziem z włókna węglowego. Dzięki monocoque CFK, przeprojektowanemu zawieszeniu przedniej osi oraz zmniejszeniu masy akumulatora i generatora, 911 GT1 98 ważyło około 50 kilogramów mniej niż jego poprzednik. Moc silnika została zwiększona o kolejne 50 KM dzięki zmodyfikowanemu systemowi zarządzania silnikiem. Kolejną nowością było trójtarczowe sprzęgło wyścigowe wykonane z włókna węglowego.
Jako stosowny hołd dla 50. rocznicy marki samochodów sportowych Porsche, 911 GT1 odnotowało podwójne zwycięstwo producenta z Zuffenhausen w 24-godzinnym wyścigu Le Mans w 1998 roku.
*Porsche 962c długi ogon/krótki ogon*
Opracowany po raz pierwszy w 1984 r. do użytku w USA, od 1985 r. Porsche 962 C kontynuował odnoszącą sukcesy globalną historię sportów motorowych, zapoczątkowaną przez jego poprzednika, model 956, w 1982 r. Porsche podjęło pionierskie prace nad rozwojem tych samochodów wyścigowych, dostosowując aerodynamiczny efekt podłoża stosowane w Formule 1 do nowych samochodów wyścigowych. Profile błotników w bocznych osłonach i dyfuzory w podwoziu wytwarzały podciśnienie, które „zasysało” samochód do nawierzchni toru podczas jazdy, co skutkowało ekstremalnymi prędkościami na zakrętach. Modele 956 i 962 C miały aluminiowe nadwozie typu monocoque, które było około 80% sztywniejsze niż rurowa rama przestrzenna ich poprzedników. Ponieważ przepisy ograniczały zużycie paliwa, Porsche zastosowało przełomowe układy wtrysku i zapłonu. Niektóre różnice między 962 C a 956 polegały na większym rozstawie osi, węższe opony i zwiększona masa (minimalna waga 850 zamiast 800 kilogramów), wraz z dalszą poprawą aerodynamiki. Początkowo wyposażony w 2,65-litrowy silnik z podwójnym turbodoładowaniem, model 962 C był po raz pierwszy napędzany w pełni chłodzonym cieczą trzylitrowym silnikiem z podwójnym turbodoładowaniem, który podczas treningów w Le Mans w 1985 roku osiągał do 700 KM. 962 C wygrał Le Mans w latach 1986, 1987, 1989 i 1994, po niepokonanej serii 956 w 24-godzinnym wyścigu od 1982 do 1985. W latach 1982-1986 Porsche zdobyło tytuły mistrza świata pięciu kierowców i trzech producentów producentów tymi „samochodami skrzydłowymi”.
Hans-Joachim Stuck, Derek Bell i Al Holbert wygrali 24-godzinny wyścig Le Mans w dniach 13 i 14 czerwca 1987 r. za kierownicą 962 006. W następnym roku Mario, Michael i John Andretti używali „006” jako samochodu treningowego (T- Car) w Le Mans, po czym został przejęty przez muzeum Porsche.
DO KOSZYKA