Opis produktu
Field of Glory II Medieval to turowa gra taktyczna osadzona w późnym średniowieczu od 1040 do 1270 r. n.e.
To był okres rozkwitu rycerza konnego. Opancerzeni od stóp do głów pod koniec XII wieku europejscy rycerze jechali na ciężkich koniach w zwartym szyku i przeprowadzali niszczycielską szarżę za pomocą włóczni.
Główne tematy tego okresu to walki królów Francji z królami Anglii i cesarzami niemieckimi, angielskie wojny podboju lub próby podboju z Walijczykami, Szkotami i Irlandczykami, krucjaty bałtyckie i inwazja Mongołów na Europę Wschodnią. Wmieszane w to walki dynastyczne i bunty potężnych szlachciców sprawiły, że Europa znajdowała się w stanie niemal ciągłej wojny.
Field of Glory II Medieval pozwala objąć dowództwo nad armiami Anglosasów i Normanów, pokonkwistacyjnej Anglii, Francji, Niemiec, Szkocji, Walii, Irlandii, Niderlandów, Wolnych Kantonów, Danii, Norwegii, Szwecji, Czechy, Polska, Krzyżacy, pogańscy Prusowie i Litwini, Rosja, Węgry, Kumanowie, Bułgarzy z Wołgi i Mongołowie w nieskończonej różnorodności bitew i kampanii rozgrywających się w Europie Północnej i Środkowej XI-XIII wieku.
- Dokładna symulacja bitwy w późnym średniowieczu.
- 29 narodów i frakcji obejmujących Europę Północną i Środkową od 1040 r. do 1270 r. n.e.
- 57 różnych list armii pozwalających na tworzenie historycznie realistycznych armii dla każdej z tych frakcji w różnych terminach w danym okresie. Ponadto armie mogą zawierać kontyngenty sojuszników historycznych. Daje to dziesiątki tysięcy permutacji. Nigdy nie zabraknie Ci nowych pojedynków do wypróbowania.
- Ponad 100 historycznie dokładnych jednostek, zbudowanych z całkowicie animowanych modeli 3D żołnierzy.
- Scenariusze historyczne obejmujące kluczowe starcia z tego okresu w epickiej skali. Należą do nich Hastings 1066, Tinchebrai 1106, Trutina 1110, Crug Mawr 1136, The Standard (Northallerton) 1138, Steppes 1213, Bouvines 1214, Otepää 1217, Kalka River 1223, Bornhöved 1227, Lake Peipus 1242 i Kressenbrunn 1260.
- System bitew niestandardowych pozwala na nieograniczone scenariusze „co by było, gdyby” z wykorzystaniem historycznie realistycznych armii ze starannie zbadanych list armii, na realistycznych mapach terenu generowanych komputerowo. Uwzględnione armie obejmują Anglosasów, Normanów, angielskie, francuskie, cesarskie i feudalne niemieckie, nizinne szkockie, góralskie / wyspiarskie szkockie, północną i południową walijską, irlandzką, anglo-irlandzką, nizinną, wolne kantony, duńską, norweską, Szwedów, Czechów, Polaków, Krzyżaków, Prusów, Litwinów, Rosjan, Węgrów, Kumanów, Bułgarów z Wołgi i Mongołów. 12 scenariuszy do wyboru obejmuje: Otwarta bitwa, Wróg oczekuje posiłków, Własna strona oczekuje posiłków, Marsz flankowy, Tylna straż, Straż przednia, Zabij króla, Eskortuj pociąg bagażowy, Obrona własna, Obrona wroga, Odsiecz oblężonej twierdzy, Odsiecz oblężonej twierdzy wroga.
- Tryb szybkiej bitwy pozwala szybko wybrać spośród 65 wstępnie ustawionych pojedynków między historycznymi przeciwnikami.
- Tryb kampanii pozwala rozgrywać historyczne scenariusze kampanii lub kampanie „co by było, gdyby” między dowolnymi dwoma przeciwnymi narodami z tysiącami permutacji. Każde zwycięstwo zwiększa doświadczenie i elan twoich podstawowych jednostek. Każdemu z nich możesz nadać unikalną nazwę jednostki. Szybkie podejmowanie decyzji strategicznych pozwala przejść od jednej bitwy do drugiej bez żadnych opóźnień.
- Generator losowych map tworzy nieskończoną różnorodność historycznie realistycznych map pól bitewnych dla niestandardowych bitew i kampanii.
- Klasyczna turowa rozgrywka oparta na kafelkach.
- Łatwy w użyciu interfejs, trudna do opanowania rozgrywka.
- Bitwy mogą obejmować od kilku jednostek do nawet 80 jednostek na stronę.
- Nazwani generałowie, którzy mogą wpływać na walkę i morale jednostek pod ich dowództwem.
- Tryby bitwy dla jednego gracza i dla wielu graczy.
- Skuteczna sztuczna inteligencja podejmuje rozsądne decyzje taktyczne.
- 6 poziomów trudności zwiększa wyzwanie w miarę rozwijania umiejętności pola bitwy.
- Liczne różne organizacje jednostek, zdolności bojowe i doktryny taktyczne umożliwiają pełne przedstawienie różnic taktycznych i zmian.
- Przyjazny modom system gry z wbudowanym edytorem map.
- Tryb wieloosobowy umożliwia rozgrywanie scenariuszy historycznych i scenariuszy „co by było, gdyby” przez dwóch graczy za pomocą łatwego w użyciu serwera PBEM firmy Slitherine.