Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu który znajduje się na Twoim koncie w sklepie.
Field of Glory II to taktyczna gra turowa, której akcja toczy się w okresie Powstania Rzymu od 280 pne do 25 pne
Gra, która przeniosła zabawę i ekscytację z gier stołowych do postaci cyfrowej, powraca. Opracowany przez legendarnego projektanta Richarda Bodleya Scotta w całkowicie nowym silniku 3D, Field of Glory jest gotowy do wyznaczenia nowych standardów w komputerowych grach wojennych.
Field of Glory II pozwala ci toczyć duże lub małe bitwy za Rzymem lub przeciwko nim, lub między innymi narodami, które nie są jeszcze świadome rzymskiego zagrożenia, lub bitwy między narodami, które nigdy nie weszły w konflikt historyczny, ale mogły mieć zrobić, gdyby bieg historii potoczył się inaczej.
Obejmij dowództwo nad ogromną różnorodnością armii stosujących bardzo różne doktryny taktyczne. Poprowadź wybraną armię i jej nazwanych generałów do zwycięstwa w stałych bitwach historycznych lub niestandardowych sytuacjach bitewnych typu „co by było, gdyby” przeciwko sztucznej inteligencji lub ludzkiemu przeciwnikowi.
*Zwycięstwo będzie wymagało determinacji i mistrzostwa taktycznego!*
Dokładna symulacja starożytnej bitwy w ostatnich trzech wiekach ery przedchrześcijańskiej.
86 historycznie dokładnych jednostek, zbudowanych z całkowicie animowanych modeli 3D żołnierzy, z których każda ma wiele wariantów. Pozwalają one Field of Glory II reprezentować pełen zakres rodzajów wojsk i doktryn taktycznych, które czynią tę erę jedną z najbardziej interesujących dla graczy wojennych i historyków wojskowości. By wymienić tylko kilka, są rzyscy legioniści przed i po reformach Mariusza, greccy hoplici i kartagińscy włócznicy afrykańscy, hellenistyczne falangi szczupaków, włócznicy thureophoroi i lansjerzy xystophoroi, galijskie bandy wojenne, skytyjscy łucznicy konni, lansjerzy sarmaccy, rzymscy, kartagińscy, greccy i galijska kawaleria uzbrojona we włócznie, słonie bojowe, rydwany celtyckie i indyjskie, rydwany z kosami, bogactwo lekkich oddziałów i wiele, wiele innych.
12 historycznych scenariuszy obejmujących kluczowe starcia z tego okresu w epickiej skali. Należą do nich Bagradas 255 pne, Trebia 218 pne, Cannae 216 pne, Ilipa 206 pne, Zama 202 pne, Magnesia 190 pne, Pydna 168 pne, Chaironeia 86 pne, Tigranocerta 69 pne, Bibracte 58 pne, Carrhae 53 pne i Thapsus 46 pne. Gracz może grać dowolną stroną.
System bitew niestandardowych pozwala na nieograniczone scenariusze „co by było, gdyby” z wykorzystaniem historycznie realistycznych armii ze starannie zbadanych list armii, na realistycznych mapach terenu generowanych komputerowo. Armie objęte obejmują Rzymian, Kartagińczyków, królestw hellenistycznych (Macedon, Seleucydów, Egipt ptolemejski itp.), Galów, starożytnych Brytów, Galatów, Hiszpanów, Numidów, powstanie niewolników Spartakusa, Traków, Skytów, Sarmatów, Partów, Indian i wiele innych.
Tryb kampanii pozwala ci napisać historię od nowa, rozgrywając kariery na polu bitwy niektórych z największych generałów starożytnej historii lub prowadząc wojnę z dowolnym starożytnym narodem przeciwko innym. Każde zwycięstwo zwiększa doświadczenie i elan twoich podstawowych jednostek. Szybkie podejmowanie decyzji strategicznych pozwala przejść od jednej bitwy do drugiej bez żadnych opóźnień.
Generator losowych map tworzy nieskończoną różnorodność historycznie realistycznych map pól bitewnych dla niestandardowych bitew i kampanii. Scenariusze obejmują otwartą bitwę, pościg, oczekiwanie na posiłki, wróg oczekujący na posiłki, marsz z flanki, akcję straży tylnej, straż przednią, zdejmowanie głowy i ochronę bagażu.
Klasyczna turowa rozgrywka oparta na kafelkach.
Łatwy w użyciu interfejs, trudna do opanowania rozgrywka.
Jednostki wielkości kohorty. Bitwy mogą obejmować od kilku jednostek do nawet 80 jednostek na stronę.
Nazwani generałowie, którzy mogą wpływać na walkę i morale jednostek pod ich dowództwem.
Tryby bitwy dla jednego gracza i dla wielu graczy.
6 poziomów trudności zwiększa wyzwanie w miarę rozwijania umiejętności pola bitwy.
Liczne różne organizacje jednostek, zdolności bojowe i doktryny taktyczne pozwalają na pełne przedstawienie różnic taktycznych i zmian w tym okresie.
Przyjazny modom system gry z wbudowanym edytorem map.
Tryb wieloosobowy umożliwia rozgrywanie scenariuszy historycznych i scenariuszy „co by było, gdyby” przez dwóch graczy za pomocą łatwego w użyciu serwera PBEM firmy Slitherine.