menu
    1. 3kropki.pl
    2. >
    3. Klucze do gier
    4. >
    5. PC
    6. >
    7. Strategiczne
    8. >
    9. Fantasy General II: Invasion (PC) (klucz STEAM)

Ilustracja Fantasy General II: Invasion (PC) (klucz STEAM)
Do schowka

Fantasy General II: Invasion (PC) (klucz STEAM)

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić
Produkt w promocji

142,99 zł

135,40 zł

Najniższa cena z 30 dni: 135,40 zł
Termin wysyłki: Natychmiast po opłaceniu
Koszt dostawy od: darmowa dostawa kodu
DO KOSZYKA
Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu który znajduje się na Twoim koncie w sklepie.

Infografika

Cechy produktu

Producent
Owned by gravity
Platforma dystrybucji cyfrowej
czy to jest zestaw?
nie
data premiery
2019-09-05
data premiery cyfrowej
2019-09-05
minimalne wymagania sprzętowe
Requires a 64-bit processor and operating system OS: Windows 7, 8, 10 (64 bit) Processor: Dual Core CPU 2.5Ghz Intel Core I2xxx or equivalent AMD CPU Memory: 4 GB RAM Graphics: dx11 graphics card with dedicated 2 gb video memory DirectX: Version 11 Storage: 2200 MB available space Additional Notes: 1366x768 min resolution
rekomendowane wymagania sprzętowe
Requires a 64-bit processor and operating system OS: Windows 10 (64 bit) Processor: Quad Core CPU 2.5Ghz Intel Core I2xxx or AMD Zen Memory: 8 GB RAM Graphics: GTX 1060 3gb / AMD RX470 4GB or higher DirectX: Version 11 Storage: 2200 MB available space Additional Notes: 1920x1080 recommended resolution
wersja językowa menu
British flag
wersja językowa napisów
British flag
wersja językowa lektora
British flag
prawa
©2019 Slitherine Ltd. All Rights Reserved. Slitherine Ltd. and their Logos are all trademarks of Slitherine Ltd. All other marks and trademarks are the property of their respective owners. Developed by Owned by Gravity and Slitherine Ltd. FANTASY GENERAL® is registered trademark of GOG sp. z o.o., used with permission. All rights reserved.

Opis produktu

Minęło trzysta lat, odkąd Wojny Cienia spustoszyły Keldonię i świat Aer, a walki z przeszłości dawno już przeszły do legend.

W Highlands of Fareach klany barbarzyńskich wojowników zarabiają na życie w surowym północnym klimacie, nieustannie walcząc ze sobą i napadając na bogatsze miasta pogranicza. Mając dość ciągłych ataków, Klany Pogranicza zwróciły się o pomoc do Imperium – potężnego królestwa kontrolującego ziemie od Gór Scarlett po Dolinę Cynehelm i Hoarwood. Zachodni Legion Cesarski został wysłany, by stawić czoła najeźdźcom z gór iz pomocą klanów z Pogranicza, Iseala i Machnara, zabił Wysokiego Króla Brendana w bitwie o Wyrm's Pass.

Podpisano traktat, który zabraniał jakiemukolwiek klanowi wkraczania na Kresy w zamian za pokój. Od tego czasu nie było Wielkiego Króla, który zjednoczyłby klany, więc zaczęły się między sobą kłótnie i najazdy.

W tych mrocznych czasach twój klan był prowadzony przez Falira Jednookiego, wojownika o wielkiej sławie. Jesteś jego synem i wyznaczonym spadkobiercą i chcesz udowodnić swoją odwagę Radzie Klanu i swojemu ojcu…

 

*Dziedzictwo*

Fantasy General II: Invasion to nowa wersja klasycznej gry strategicznej z lat 90.! Armie ponownie wyznaczają linie bojowe na rozdartej wojną krainie Keldonia, a nowe pokolenie dowódców sprawdzi swoją odwagę i taktykę przeciwko sobie nawzajem. Gry wojenne fantasy powracają!

 

*Bitwy*

Zgodnie z tradycją oryginalnej gry, Fantasy General II opiera się na bitwach turowych. Poprowadź ponad 75 różnych unikalnych typów jednostek, w tym potężnych bohaterów. Weź pod uwagę ukształtowanie terenu, broń i zbroję, efekty magiczne, morale i równowagę sił, opracuj plan, wykonaj go i pokonaj wroga, zdobywając reputację dzikiego przywódcy wojennego.

 

*Kampania*

Bitwa po bitwie, będziesz musiał podejmować decyzje i rozwijać swoją armię. Młodzi członkowie klanu będą musieli zostać przeszkoleni, a gdy zdobędą wystarczające doświadczenie, nawet najbardziej zielonych rekrutów można zmienić w mistrzów. Ale uwaga: kosztowne zwycięstwa mogą być gorsze niż porażka… kiedy giną zahartowane w bojach jednostki, giną też ich postępy i doświadczenie. Każda jednostka ma swoje specyficzne zdolności, broń i zbroję, a także może być wyposażona w magiczne artefakty, które można znaleźć podczas bitwy i ulepszony złotem i zasobami, które musisz splądrować od wroga.

 

*Klany*

Konfederacja autonomicznych plemion górskich, które cenią sobie niezależność i będą o nią zaciekle walczyć. Topornicy polowi, berserkerzy, włócznicy, trolle i szamani przywołują duchy przodków i potężne żywiołaki lub trenują zwinnych jeleni i śmiercionośnych niedźwiedziołaków lub rekrutują najemników od łuczników po centaury.

 

*Imperium*

Najpotężniejsze królestwo na powierzchni Aer. Zmierz się z potężnymi Legionami Imperium i ich magicznymi tworami, od smoczych armat po golemy, a także hordy nieumarłych, które prowadzą do bitwy, lub walcz z harpiami, jaszczurami i wielkimi smokami na swojej drodze.

 

*Świat*

Świat Aer jest pełen piękna i cudów. Od zimnych, bogatych w magię wyżyn Fareach, ojczyzny Klanów Barbarzyńców gracza, po Kresy z ich żyznymi dolinami rzecznymi i głębokimi lasami, gdzie czarownice i potwory wciąż wędrują na wolności; od Zatopionej Krainy, zatopionej przez wielki Kataklizm i pełnej zdradzieckich bagien i Jaszczuroludzi, do wyrafinowanego i umiarkowanego Imperium na południu, domu cudownych miast i zbudowanego na pracy nieumarłych. Twoja kampania będzie polegała na walce na bardzo różnych polach bitew, wymagających zróżnicowanej taktyki i składu armii.

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj