menu
    1. 3kropki.pl
    2. >
    3. Programy
    4. >
    5. Terapeutyczne
    6. >
    7. Logopedyczne
    8. >
    9. Logopedyczne Zabawy. Część V - Mowa bezdźwięczna

Ilustracja Logopedyczne Zabawy. Część V - Mowa bezdźwięczna
Do schowka

Logopedyczne Zabawy. Część V - Mowa bezdźwięczna

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić
Możesz zamówić telefonicznie: 609 923 606
Produkt to bestseller

104,89 zł

↓ Termin wysyłki: 24 godziny
↓ Koszt dostawy od: 11,99 zł
DO KOSZYKA

Cechy produktu

Producent
Komlogo
typ licencji
komercyjna
liczba użytkowników
1
wersja produktu
BOX
platforma
PC
nośnik
CD
wymagania sprzętowe
- Windows 98 lub nowszy - procesor Pentium, 233 MHz - RAM 128 MB - Win 98, 256 MB - Win XP - 250 MB wolnego miejsca na dysku twardym - CD-ROM - grafika 800 x 600, Hi-color - karta dźwiękowa zgodna z MS Windows
wersja językowa
polska

Opis produktu

Mowa bezdźwięczna to zaburzenie mowy polegające na braku wymowy głosek dźwięcznych lub na zastępowaniu ich głoskami bezdźwięcznymi lub (rzadziej) zastępowaniu ich głoskami bezdźwięcznymi i ich nierozróżnianiu.
To zaburzenie mowy wymaga interwencji specjalisty-logopedy.

Logopedyczne Zabawy. Część V - Mowa bezdźwięczna
jest programem mającym na celu uzupełnienie terapii. Całość ma formę gier, których tematem są poszczególne zaburzenia, dzięki czemu dziecko w sposób bezstresowy stopniowo koryguje wady wymowy, dobrze się przy tym bawiąc.

Opisy gier zawartych w programie:

PODPISZ I POWIEDZ - ćwiczenia zawarte w programie są pomocne przy utrwalaniu głoski w wyrazach (w różnych pozycjach). Zadaniem dziecka jest wybieranie kolejnych liter i układanie podpisu do pokazanego na ekranie obrazka. Litery układa się przy pomocy kursora myszy (metodą „przeciągnij i upuść"). W poziomie „średnio” i „dużo” pojawia się kilka zbędnych liter. Podnosi to nieznacznie stopień trudności, a przez to atrakcyjności tego programu.

DOPASUJ OBRAZEK – w kwiatku jest „ukryta” głoska. Należy kliknąć w obrazki na listkach mające tą sama głoskę co obrazek w kwiatku. Klikając prawym przyciskiem myszy w obrazek zostanie on powiększony i zostanie wypowiedziana jego nazwa. Natomiast klikając lewym przyciskiem myszy na obrazku z kwiatka pojawi się szukana głoska a lektor ją wypowie. Dla liczby zadań MAŁO należy z 6 obrazków wybrać 3 właściwe. Dla liczby zadań ŚREDNIO należy z 8 obrazków wybrać 4 właściwe. Dla liczby zadań DUŻO należy z 10 obrazków wybrać 5 właściwe.

JAKA GŁOSKA – w grze należy przeciągnąć głoskę na obrazek w którym ona występuję. Klikając lewym przyciskiem myszki na głosce lektor ją wypowie.

CO NIE PASUJE – ćwiczenie polega na wybieraniu obrazka, który nie pasuje pod względem wymowy do pozostałych obrazków pokazanych na ekranie (np. śruba, śnieg, stokrotka, ślimak). Zadaniem dziecka jest wypowiedzenie nazw obrazków, a następnie wybranie niepasującego obrazka.

ZŁAP OBRAZEK – to gra dynamiczna polegająca na wybraniu obrazków, które w nazwie maja głoski znajdujące się na ciężarówce.

NAGRAJ I ODTWÓRZ - to bardzo prosty rejestrator dźwięku. Umożliwia nagranie wymowy dziecka i porówna-nie jej np. na początku i końcu terapii.

pj

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj