menu
    1. 3kropki.pl
    2. >
    3. Programy
    4. >
    5. Terapeutyczne
    6. >
    7. Logopedyczne
    8. >
    9. Logopedyczne Zabawy. Część II - S, Z, C, DZ

Ilustracja Logopedyczne Zabawy. Część II - S, Z, C, DZ
Do schowka

Logopedyczne Zabawy. Część II - S, Z, C, DZ

ocenaocenaocenaocenaocena 5/5
Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić
Możesz zamówić telefonicznie: 609 923 606

104,00 zł

↓ Termin wysyłki: kup do 15:00 dostawa jutro
↓ Koszt dostawy od: 11,99 zł
DO KOSZYKA

Cechy produktu

Producent
Komlogo
typ licencji
komercyjna
liczba użytkowników
1
wersja produktu
BOX
platforma
PC
nośnik
CD
wymagania sprzętowe
- Windows 98 lub nowszy - procesor Pentium, 233 MHz - RAM 128 MB - Win 98, 256 MB - Win XP - 250 MB wolnego miejsca na dysku twardym - CD-ROM - grafika 800 x 600, Hi-color - karta dźwiękowa zgodna z MS Windows
wersja językowa
polska

Opis produktu

Logopedyczne Zabawy. Część IV - S, Z, C, DZ jest częścią pakietu uzupełniającego terapię zaburzeń mowy dzieci w wieku lat 4 - 9.
Całość ma formę ćwiczeń lub gier, których tematem są poszczególne zaburzenia, dzięki czemu dziecko w sposób bezstresowy stopniowo koryguje wady wymowy, dobrze się przy tym bawiąc.

Niniejszy zestaw ma na celu usprawnianie wymowy s, z, c, dz oraz wykształcenie umiejętności ich różnicowania.

Opisy ćwiczeń zawartych w programie:

PODPISZ I POWIEDZ – ćwiczenia zawarte w programie są pomocne szczególnie przy utrwalaniu głoski w wyrazach (w różnych pozycjach). Program polecany jest dla dzieci posiadających umiejętność czytania. Zadanie dziecka polega na wybieraniu kolejnych liter i układaniu podpisu do pokazanego na ekranie obrazka. Litery układa się przy pomocy kursora myszy (metodą „przeciągnij i upuść”). Róznica w stosunku do wersji tego programu z "Logopedycznych zabaw . Część I - sz, ż, cz, dż" polega na dodaniu w poziomie średno i dużo zbędnych liter. Podnosi to nieznacznie stopień trudności a przez to atrakcyjności tego programu. Z każdą planszą zintegrowany jest dźwięk informujący o poprawnym, bądź błędnym ułożeniu podpisu pod obrazkiem. W przypadku dobrze ułożonego wyrazu i wzrokowym utrwaleniu jego obrazu graficznego, dziecko proszone jest o powtórzenie jego nazwy (utrwalenie wzorca słuchowego). Następnie ekran komputera „zastyga”, a terapeuta ma możliwość przeanalizowania obrazka, ponownego wypowiedzenia jego nazwy itd. Jeżeli dziecko w trakcie pracy dostrzeże pomyłkę, może usunąć błędnie wpisaną literę, przenosząc ją w dowolne miejsce na ekranie i uzupełnić kratkę literą poprawną. Przejście do kolejnego ćwiczenia następuje po naciśnięciu przycisku DALEJ.
Naciśnięcie przycisku WSTECZ powoduje przejście do poprzedniego zadania. W przypadku źle ułożonego podpisu pod obrazkiem, głos z komputera prosi o ponowne ułożeniu podpisu. Jeżeli dziecko kilkakrotnie źle ułoży podpis pod obrazkiem może skorzystać z przycisku POMOC.
Po zakończeniu gry na ekraie pojawia się okienko STATYSTYKA, które informuje o czasie gry, ilości błędnych lub poprawnych odpowiedzi i korzystaniu z pomocy. W okienku tym znajdują się dwa przyciski: DALEJ pozwala na rozpoczęcie gry od początku, oraz STOP kończy ćwiczenia w danym programie.

DOMINO - zadaniem dziecka jest dobieranie obrazków w pary, według ćwiczonych głosek (najmniej dwie głoski np. s-c).

CO NIE PASUJE -w programie tym dziecko ma wskazać, który obrazek wśród pokazanych na ekranie, nie pasuje (pod względem wymowy) do pozostałych.

PILOT - jest to program dynamiczny, w którym zadaniem dziecka jest dopasowanie nazwy obrazka do pokazanych w dolnej części ekranu liter.

NAGRAJ I ODTWÓRZ – to bardzo prosty rejestrator dźwięku. Umożliwia nagranie wymowy dziecka i porównanie jego wymowy np. na początku i końcu terapii.

pj

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj