menu
    1. 3kropki.pl
    2. >
    3. Programy
    4. >
    5. Terapeutyczne
    6. >
    7. Logopedyczne
    8. >
    9. Logopedyczne zabawy. Część VI - Różnicowanie szeregów

Ilustracja Logopedyczne zabawy. Część VI - Różnicowanie szeregów
Do schowka

Logopedyczne zabawy. Część VI - Różnicowanie szeregów

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić
Możesz zamówić telefonicznie: 609 923 606

104,00 zł

↓ Termin wysyłki: kup do 15:00 dostawa jutro
↓ Koszt dostawy od: 11,99 zł
DO KOSZYKA

Cechy produktu

Producent
Komlogo
typ licencji
komercyjna
liczba użytkowników
1
wersja produktu
BOX
platforma
PC
nośnik
CD
wymagania sprzętowe
- Windows 98 lub nowszy - procesor Pentium, 233 MHz - RAM 128 MB wolnego miejsca na dysku twardym - 250 MB wolnego miejsca na dysku twardym - CD-ROM - grafika 800 x 600, Hi-color - karta dźwiękowa zgodna z MS Windows
wersja językowa
polska

Opis produktu

Ćwiczenie kinestezji artykulacyjnej polega na wielokrotnych powtórzeniach danych głosek, w celu osiągnięcia pełnego automatyzmu we właściwym układaniu narządów mowy dla konkretnej głoski, a także automatyzmu w sprawnym przechodzeniu od jednej artykulacji do drugiej.

Program „Logopedyczne zabawy. Część VI – różnicowanie szeregów” składa się z pomysłowych gier, które pozwalają dziecku bezstresowo, w formie zabawy pracować nad kinestezją artykulacyjną. Dzięki ćwiczeniom dziecko niepostrzeżenie wykształci dobre nawyki artykulacyjne, a poszczególne głoski zaczną być wymawiane poprawnie.

Na Logopedyczne zabawy. Część VI – różnicowanie szeregów składają się następujące części:

POCIĄG – to gra, która polega na umieszczeniu obrazków z pociągu na właściwych półkach z literami. Obrazki układa się przy pomocy kursora myszy (metodą „przeciągnij i upuść”).

W przypadku popełnienia błędu głos z komputera prosi o ponowne ułożeniu podpisu. Jeżeli dziecko kilkakrotnie źle ułoży podpis pod obrazkiem może skorzystać z przycisku POMOC. Po zakończeniu gry na ekranie pojawia się okienko STATYSTYKA, w którym znajdują się dotyczące czasu gry, liczby błędnych i poprawnych odpowiedzi oraz korzystanie z pomocy. W okienku tym znajdują się dwa przyciski: DALEJ pozwala na rozpoczęcie gry od początku, oraz STOP kończy ćwiczenia w danym programie.

PRZYSSAWKI – gra, która polega na etykietowaniu obrazków poprzez przeciągnięcie do nich właściwego napisu. Napis przemieszcza się za pomocą kursora myszy. Wskazanie kursorem myszy obrazka lub napisu i kliknięcie prawego przycisku myszy powoduje odsłuchanie nazwy obrazka/napisu.

ZAPAMIĘTAJ I POWIEDZ - gra polega na odkrywaniu 2 kart (klikaniu na nie myszką) i szukaniu pary. Po znalezieniu przez dziecko 2 takich samych obrazków można usłyszeć ich nazwę podaną przez komputer. Po usłyszeniu nazwy dziecko powinno ją bezbłędnie powtórzyć.

MAGAZYNIER – zadaniem gracza jest poukładanie na półkach napisów i obrazków. Wózek obsługuje się klawiszami strzałek.

TAŚMOCIĄG – zadaniem gracza jest przeniesienie obrazka znajdujące się na taśmociągu do rury z właściwą głoską. Ramię chwytające obsługujemy za pomocą klawiszy strzałek.

NAGRAJ I ODTWÓRZ – to bardzo prosty rejestrator dźwięku. Umożliwia nagranie wymowy dziecka i porównanie jego wymowy np. na początku i końcu terapii.

pj

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj