142,99 zł
135,40 zł
Po raz pierwszy w historii serii Strategic Command przeniesie Cię na XIX-wieczne pola bitew amerykańskiej wojny secesyjnej. W tej turowej grze strategicznej będziesz kontrolować armie, badania, produkcję i politykę dyplomatyczną Unii lub Konfederacji w czasach wielkich innowacji i dramatycznych bitew. Twoje decyzje zadecydują, czy Stany Zjednoczone opuszczą ten konflikt jako jeden naród, czy dwa.
Jakie są pańskie rozkazy, panie prezydencie?
ZUPEŁNIE NOWE POLE BITWY
Dowództwo strategiczne: Wojna secesyjna zawiera ogromną mapę o wymiarach 296 x 224, która obejmuje całą Amerykę Północną od Kanady i Nowego Meksyku po Karaiby w skali 15 km/9 mil. To największa mapa heksadecymalna, jaką kiedykolwiek oferowano w serii Strategic Command!
Dowodź swoimi armiami
Z kilkoma zawodowymi żołnierzami gotowymi do walki na początku 1861 roku, budowanie armii będzie tak samo ważne, jak wysyłanie ludzi do bitwy. Tysiące ochotników zaciąga się do wojska i będziesz musiał zorganizować ich w brygady, dywizje i ostatecznie korpus. Konieczne będzie podjęcie badań w celu udoskonalenia ich uzbrojenia i umiejętności bojowych.
Gdy ich szkolenie dobiegnie końca, będziesz mógł wybrać spośród wielu słynnych generałów, którzy będą nimi przewodzić, w tym Lee, Jacksona, Granta, McClellana, Beauregarda i Shermana. Ponieważ los całych armii zależy od pojedynczych bitew, mianowanie utalentowanych generałów może zadecydować o zwycięstwie lub porażce.
WOJNA NA RZECE
Po wielkich rzekach Ameryki Północnej, w tym Mississippi, Ohio i Cumberland, mogą teraz pływać zupełnie nowe rzeczne okręty wojenne, z portami śródlądowymi oferującymi możliwość szybkiego przemieszczania się, a ich wody niosące niebezpieczeństwo ataku desantowego.
WIEK ŻELAZA
Wojna na pełnym morzu również została rozszerzona, a statki dzielą się teraz na statki rzeczne, statki przybrzeżne i morskie oraz konstrukcje drewniane i pancerne. Z najbardziej zróżnicowaną listą okrętów wojennych, jaką kiedykolwiek oferowała gra Strategic Command, twoi admirałowie będą mieli więcej możliwości niż kiedykolwiek wcześniej, aby odnieść zwycięstwo na morzu.
PRZEPRODUKOWANO ROZPOZNAWANIE
Mgła wojny nigdy nie była tak ważna w kształtowaniu twojego sukcesu na polu bitwy, ponieważ brak łączności radiowej oznacza, że kawaleria będzie niezbędna do lokalizowania wrogich armii i unikania zasadzek. Oddziały zwiadowcze piechoty, komandosi partyzanccy i pociągi pancerne mogą być również szkoleni w celu zwiększenia zdolności zwiadowczych twoich armii, podczas gdy generałowie chcący skorzystać z eksperymentalnej technologii będą mieli okazję użyć balonów obserwacyjnych, przenosząc wojnę w przestworza.
EUROPEJSKA INTERWENCJA
Działania dyplomatyczne, sukcesy na polu bitwy i decydujące wydarzenia, takie jak sprzedaż zapasów bawełny Konfederacji lub proklamacja emancypacji, zadecydują o tym, czy wielkie mocarstwa europejskie będą interweniować w wojnie domowej. Wielką Brytanię, Francję i Hiszpanię można przekonać do poparcia sprawy Konfederacji, a ich wejście może znacznie zmienić wynik wojny.
WOJNA W MEKSYKU
Gdy wojna secesyjna dzieli Stany Zjednoczone, francuski cesarz Napoleon III jest zaangażowany w kolejną bitwę o kontrolę nad Meksykiem. Linie frontu u południowego sąsiada Ameryki będą się nieustannie zmieniać, a jeśli Francja przystąpi do wojny, gracze będą mogli przejąć flagę Republiki lub Imperium, gdy wojna domowa przerodzi się w konflikt, który zadecyduje o losie wszystkich Ameryka północna!
...I WIELE WIĘCEJ!
Korzystając z ulepszonej wersji silnika używanego w naszych grach z okresu I i II wojny światowej, American Civil War zawiera również wszystkie uwielbiane funkcje z poprzednich tytułów z serii, zapewniając wspaniałe wrażenia z gry zarówno weteranom serii, jak i nowym rekrutom!
6 kampanii obejmujących wojnę secesyjną od pierwszego do ostatniego ujęcia:
Nowe typy jednostek, w tym Balony, Rangersi, Monitory, Rzeczne Kanonierki i wiele więcej!