Opis produktu
Dowództwo strategiczne powraca i tym razem przedstawia Wielką Wojnę! Przeżyj ten doniosły konflikt od pierwszych ujęć z 1914 roku do końcowych ofensyw. Od krwawych pól Flandrii po rozległe postępy na wschodzie, walki we Włoszech, na Bałkanach i na Bliskim Wschodzie, Dowództwo strategiczne: I wojna światowa obejmuje wszystkie główne aspekty i teatry wojny.
Podkopuj wolę wroga do oporu za pomocą dyplomacji i intryg politycznych, jednocześnie mobilizując swoje siły i rozwijając nowe technologie i sposoby prowadzenia wojny. Od czołgu po samolot, od łodzi podwodnej po lotniskowiec, ta wojna była świadkiem masowego wypływu nowej broni, a wszystkie z nich są do twojej dyspozycji w celu zbadania i rozmieszczenia.
Korzystając z tego samego ulepszonego silnika, co ich ostatnie gry strategiczne WWII oparte na heksach, Strategic Command: World War I pozwala cieszyć się wyzwaniami, przed którymi stanęli dowódcy po obu stronach pierwszego wielkiego konfliktu XX wieku.
Od Floty Pełnomorskiej po Lawrence'a z Arabii, rewolucję rosyjską i telegram Zimmermanna, wojnę można wygrać zarówno dzięki strategicznej pomysłowości, jak i sile. Czy niemiecka inwazja na Francję może zdobyć Paryż w szerokim natarciu przez Belgię? Czy blokada morska może pokonać mocarstwa centralne? Czy Rosja ulegnie rewolucji? Na wszystkie te i wiele innych pytań musisz odpowiedzieć.
Francja, Włochy, Rosja, Serbia, Wielka Brytania i USA zmierzą się z Niemcami, Austro-Węgrami i Imperium Osmańskim w naszej flagowej kampanii. Wiele innych krajów prawdopodobnie przystąpi do wojny po obu stronach, takich jak Belgia, Grecja, Portugalia i Rumunia. Nie zapominając oczywiście o ogromnym wkładzie Imperium Brytyjskiego w wysiłek wojenny Ententy.
*JEDNOSTKI*
- Dodano nowe typy jednostek, w tym ANZAC, Korpus Kolonialny i Korpus Górski.
- Jednostki mogą się poruszać i okopywać, a okopy można ulepszać, badając wojnę okopową.
- Miny morskie można rozstawiać, aby chronić swoje szlaki morskie – lub utrudniać działanie przeciwnika.
- Bombowce zwiadowcze spełnią swoją historyczną rolę wykrywania artylerii.
*KAMPANIE*
Trzy kampanie: 1914 Call to Arms, 1914 Triple Alliance (gdzie Włochy dołączają do mocarstw centralnych) i 1917 Fate of Nations.
- Przyjazne turnieje Major mogą być kontrolowane przez sztuczną inteligencję, a wybór ten można zmienić w dowolnym momencie gry. Możesz nawet zmienić strony, jeśli chcesz
- W gry można grać za pośrednictwem serwera wieloosobowego PBEM++ z lobby wyzwań i płynnym wysyłaniem/odbieraniem tur w grze
- Wojna toczy się na mapie Europy, Afryki Północnej, Bliskiego Wschodu i Atlantyku o rozpiętości 20 mil na heks, jak widać w naszym niedawnym wydaniu WWII: War in Europe, choć z pewnymi specjalnymi modyfikacjami odpowiednimi dla I wojny światowej, takimi jak dodanie z Ypres i Gallipoli
- Zwycięstwo będzie wymagało opracowania nowych doktryn wojskowych, aby poprawić zdolności twoich dowódców, skuteczność bojową twoich jednostek, a nawet zdolność do wdrażania nowych technologii, takich jak samoloty czołgów i myśliwców
- Możesz zminimalizować pole Decyzji, aby zbadać mapę i ocenić sytuację przed podjęciem decyzji, a wiele decyzji ma dodatkowe notatki przedstawiające kontekst historyczny i porady
- Ulepszona mgła wojny wyraźnie pokazuje granice zasięgu wykrywania twoich jednostek
- Dynamiczny Ruch pozwala jednostkom, które nie wykorzystały wszystkich swoich Punktów Akcji, na odznaczenie i ponowne wybranie później, co znacznie ułatwia planowanie ruchów.
- Rejs morski umożliwia szybkie przemieszczanie jednostek morskich na większe odległości
- Jednostki morskie można wzmacniać tylko etapami, co zapobiega natychmiastowej naprawie po znacznych uszkodzeniach.
*Funkcje z I wojny światowej*
- To nasza pierwsza gra z I wojny światowej wykorzystująca heksy.
- Francja, Włochy, Rosja, Serbia, Wielka Brytania i USA zmierzą się z Niemcami, Austro-Węgrami i Imperium Osmańskim w naszej flagowej kampanii.
- Wiele innych krajów prawdopodobnie przystąpi do wojny po obu stronach, takich jak Belgia, Grecja, Portugalia i Rumunia. Nie zapominając oczywiście o ogromnym wkładzie Imperium Brytyjskiego w wysiłek wojenny Ententy.
- Dodano nowe typy jednostek, w tym ANZAC, Mountain Corps i Ground Attack Aircraft.
- Nowa umiejętność poruszania się i okopywania, która jest powiązana z naszym dynamicznym modelem ruchu. Pozwala to graczom na skuteczniejsze ataki na ziemię niczyją, gdy nadejdzie czas na rozpoczęcie ofensywy.
- Miny morskie można rozstawiać, aby chronić swoje szlaki morskie – lub utrudniać działanie przeciwnika.
- Wykorzystanie przez Niemcy nieograniczonej wojny morskiej zostało całkowicie zmienione.
- Bombowce zwiadowcze spełnią swoją historyczną rolę wykrywania artylerii.
*Kampanie I wojny światowej*
- 1914 Wezwanie do broni
- 1914 Trójprzymierze (gdzie Włochy dołączają do państw centralnych)
- 1917 Losy narodów
- 3 kampanie (1914 Call to Arms, 1914 Triple Alliance (gdzie Włochy dołączają do mocarstw centralnych) i 1917 Fate of Nations
- Dodano nowe typy jednostek, w tym ANZAC, Korpus Kolonialny i Korpus Górski
- Ulepszona mgła wojny wyraźnie pokazuje granice zasięgu wykrywania twoich jednostek
- Bombowce zwiadowcze dostarczające informacji o pozycjach wroga poprawią efekt twojej artylerii
- Miny morskie można rozłożyć, aby uszkodzić statki wroga
- Jednostki mogą się poruszać i okopywać, a okopy można ulepszać, badając wojnę okopową