Wymaga podstawowej wersji gry Sid Meier's Civilization VI na platformę Steam do działania.
W Civilization VI na czele cywilizacji australijskiej stanął John Curtin! Australia prosperuje tam, gdzie inne cywilizacje miałyby trudności z rozwojem. Zawdzięcza to premii do obszarów mieszkalnych za budowę miast na wybrzeżach. Przychody z jej dzielnic rosną, gdy zostaną zbudowane na atrakcyjnych polach. John Curtin zapewnia premię do produkcji, gdy inna cywilizacja wypowie Australii wojnę lub gdy Australia wyzwoli miasto. W skład pakietu wchodzi również nowy scenariusz „Potentat australijskiego pustkowia” – czy zdołasz zbić fortunę, szukając złota, tworząc ogromne stada bydła lub zachowując dla przyszłych pokoleń naturalne piękno Australii?
Pakiet zawiera cywilizację Australii z Johnem Curtinem, unikalną jednostkę diggerów, unikalne ulepszenie pola: stację hodowlaną oraz nowy cud natury:
Unikalna umiejętność cywilizacji: Australijskie miasta leżące na wybrzeżu otrzymują dodatkowe obszary mieszkalne. Budowa pastwiska uruchamia bombę kulturową, co umożliwia odbieranie pól innym cywilizacjom i miastom-państwom. Dodatkowo kampusy oraz dzielnice biznesowe, świątynne i kulturalne znajdujące się na atrakcyjnych polach zyskują premię do przychodów.
Unikalna umiejętność przywódcy: Unikalna umiejętność Johna Curtina to „Cytadela cywilizacji”. Australia zyskuje premię do produkcji na początku wojny obronnej oraz po wyzwoleniu miasta.
Unikalna jednostka: Unikalna jednostka Australii to digger, który zyskuje dodatkową siłę bojową na lądowych polach, które sąsiadują z wodą, oraz podczas walki poza swoim terytorium.
Unikalna infrastruktura: Gospodarstwo hodowlane to ulepszenie pola odblokowywane dzięki idei gildii, które można ulepszyć dzięki silnikowi parowemu oraz błyskawicznej relokacji. Dostarcza żywności i produkcji. Do żywności zyskuje premię dzięki sąsiadującym pastwiskom.
Nowy scenariusz „Potentat australijskiego pustkowia”:
Ten wyjątkowy, ekonomiczny scenariusz pozwala przejąć kontrolę nad jedną z czterech kolonii i stawić czoła konkurentom dzięki eksploracji i wykorzystaniu naturalnego piękna i zasobów Australii.
Wprowadza unikalne jednostki i elementy rozgrywki oraz uniemożliwia walkę między graczami.
Czas trwania ograniczony do 60 tur.
Nowy cud natury – Uluru:
Ten cud pustyni zapewnia sąsiadującym polom premię do wiary i kultury.
Użytkowanie niniejszego produktu wymaga zaakceptowania warunków umowy licencyjnej użytkownika końcowego, dostarczonej przez podmiot zewnętrzny: http://www.take2games.com/eula
©2016 Take-Two Interactive Software i jego oddziały. Sid Meier’s Civilization, Civilization, Civ, 2K, Firaxis Games, Take-Two Interactive Software i ich logotypy są znakami handlowymi Take-Two Interactive Software, Inc. Pozostałe znaki i znaki handlowe należą do ich właścicieli. Wszelkie prawa zastrzeżone.
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA