menu
    1. 3kropki.pl
    2. >
    3. Klucze do gier
    4. >
    5. PC
    6. >
    7. Strategiczne
    8. >
    9. NEBULOUS: Fleet Command - Early Access (PC) (klucz STEAM)

Ilustracja NEBULOUS: Fleet Command - Early Access (PC) (klucz STEAM)
Do schowka

NEBULOUS: Fleet Command - Early Access (PC) (klucz STEAM)

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić

100,43 zł

Termin wysyłki: Natychmiast po opłaceniu
Koszt dostawy od: darmowa dostawa kodu
DO KOSZYKA
Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu który znajduje się na Twoim koncie w sklepie.

Infografika

Cechy produktu

Producent
Eridanus industries
Platforma dystrybucji cyfrowej
czy to jest zestaw?
nie
data premiery
2022-02-11
data premiery cyfrowej
2022-02-11
minimalne wymagania sprzętowe
OS: Windows 10 Memory: 6 GB RAM Graphics: GTX1050 or Equivalent DirectX: Version 11 Network: Broadband Internet connection Storage: 2 GB available space
wersja językowa menu
British flag
wersja językowa napisów
British flag
wersja językowa lektora
British flag
prawa
Trademarks, tradenames, and copyrights are property of their respective owners, Eridanus Industries (2022) and Hooded Horse Inc.™ (2022). All Rights Reserved.

Opis produktu

Obejmij dowództwo nad flotą kosmicznych okrętów wojennych dostosowanych do Twojego stylu gry. Preferuj małą grupę zadaniową składającą się z solidnych, elastycznych bojowników wielozadaniowych, dużą grupę wyspecjalizowanych statków lub coś pomiędzy. Walcz w mocno symulacyjnej grze taktycznej, która oferuje wszystko, od kinetyki i broni promieniowej po realistyczny radar i wojnę elektroniczną. Nebulous płynnie łączy przemyślane planowanie przed misją, napięcie związane z podejmowaniem decyzji bitewnych, presję akcji w czasie rzeczywistym i ból związany z nieuniknionym poświęceniem w intensywną taktyczną grę kosmiczną, która sprawi, że będziesz zastanawiać się nad każdą decyzją (i błędem) przez wiele godzin po każdej bitwie.

Pomiń zarządzanie ekonomią: jesteś tutaj, aby dominować w bitwie. Rzuć się na pole bitwy z całą swoją flotą i walcz z wrogiem w napięciu tam iz powrotem, gdzie pojedynczy nietrafiony atak, źle wykonany odwrót lub niecelny strzał mogą odwrócić losy bitwy. Głęboka, metodyczna walka oparta na pchnięciach, wycofaniach i kontratakach utrzymuje napięcie, nie odrętwiając cię ekranem nieustannie pełnym eksplozji. Bez nadchodzących posiłków każde uderzenie boli i liczy się każda strata - zwycięstwo sprzyja przemyślanemu planowaniu i precyzyjnemu wykonaniu.

Wszystko w twoich rękach, komandorze.

 

GŁĘBOKA KONTROLA

Przejmij niezrównaną kontrolę nad każdą jednostką, aż do ich indywidualnych wierzchowców. Trzymaj całą swoją flotę razem, dynamicznie rozdzielaj jednostki zadaniowe lub przydzielaj każdemu statkowi własne zadanie. Duże mapy z dużą ilością osłon i okluzji radaru sprawiają, że metodyczne pozycjonowanie i linie celowania mają krytyczne znaczenie. Zgromadzenie siły ognia w jednym miejscu nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem, ponieważ wróg może nadejść z dowolnego kierunku na w pełni trójwymiarowej przestrzeni bitwy. Osłanianie odwrotu jest zawsze w porządku.

Grupuj broń i przydzielaj jej różne cele lub skupiaj ogień wszystkim, co masz. Wybór odpowiedniej broni do zaatakowania celu ma taki sam wpływ, jak decyzja, które cele w ogóle zaatakować. Broń ma złożone zalety i wady, z których wszystkie można zrekompensować i zaplanować.

 

RADAR E-WOJNA I OSZUSTWA

Inteligencja jest kluczem do zwycięstwa, a świadomość sytuacyjna nigdy nie jest oczywista. Asteroidy i chmury gazowe mogą ukrywać statki za cieniami radarowymi, uniemożliwiając wrogim czujnikom wykrycie ich obecności oraz zapewniając, że wrogie oświetlacze i radary kierowania ogniem nie będą w stanie oznaczyć celów dla systemów rakietowych.

Na otwartej przestrzeni elektroniczne środki zaradcze przejmują inicjatywę, próbując zablokować, zakłócić lub w inny sposób złagodzić czujniki wroga na pokładzie ich statków i systemów rakietowych. Wiele statków poruszających się w bliskiej odległości wytwarza większy sygnał, dzięki czemu są łatwiej wykrywane przez czujniki wroga, a statki mogą zdecydować się na zachowanie spokoju, dezaktywując różne systemy, aby łatwiej ukryć się przed wykryciem kosztem niektórych funkcji.

Okluzja, pasywne wykrywanie sygnału, równoważenie rozmiaru sygnatury radaru i możliwość oszukania wroga sprawiają, że walka o dane wywiadowcze jest krytyczną częścią każdej bitwy.

 

ZAPROJEKTUJ I DOPASUJ

Projekt floty pozwala ci wybierać pomiędzy wieloma klasami, konfigurując wszystko, od przechowywania amunicji, zasilacza i możliwości walki elektronicznej po systemy kontroli uszkodzeń, możliwości obrony bezpośredniej i uzbrojenie - aż po typy pocisków, które przenosi każda zatoka.

System kosztów punktowych zapewnia równowagę flot podczas projektowania pancerników, krążowników, fregat, korwet i nie tylko, przybywając na pole bitwy, nie mając pojęcia, co może wystawić przeciwnik. Zbadanie składu floty wroga i dostosowanie się do jego projektów będzie kluczowe dla zapewnienia zwycięstwa, a czasami możesz spędzić połowę bitwy (lub więcej) próbując dokładnie określić możliwości przeciwnika, aby móc uderzyć z precyzją i siłą. Wyraź swoją tożsamość taktyczną poprzez projekt swojej floty i każdego znajdującego się w niej statku.

 

SZCZEGÓŁOWE PODSYSTEMY

Każdy system i podsystem na pokładzie twoich statków wykonuje określone zadania i jest indywidualnie śledzony i symulowany. Ich pozycja na statku może określić optymalne ustawienie podczas wystrzeliwania salwy lub czynnik ryzyka, gdy wrogie systemy otworzą ogień. Istotne systemy należy chronić za pomocą systemów obrony bezpośredniej i manewrów obronnych, które przedstawiają systemy pomocnicze w kierunku nadchodzącego ognia, jednocześnie ukrywając podstawowe systemy za pancerzem i kadłubem.

Uszkodzenia są modelowane dla poszczególnych komponentów, określając, które systemy statku pozostają aktywne pod ostrzałem wroga, a zespoły kontroli uszkodzeń pracują szybko, aby naprawić to, co mogą, przemieszczając się z przedziału do przedziału. Wycofanie się z aktywnej walki w celu naprawy uszkodzonych komponentów przed ponownym zaangażowaniem się w walkę jest nie tylko opłacalną strategią, ale czasami niezbędnym manewrem, aw najgorszym przypadku statek z wyłomem w reaktorze może być dość potężną bronią w swoim swoja droga.

 

STWORZONE DLA MODÓW

Nebulous ma szerokie wsparcie dla modów, z setkami stworzonych przez graczy modów dostępnych w Warsztacie Steam, w tym nowych map, statków, broni i nie tylko.

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj