40,58 zł
Aby zagrać w tę zawartość, wymagana jest podstawowa wersja gry Mordheim: City of the Damned na Steam.
Ta banda dodaje Łowców Czarownic, z 7 nowymi typami jednostek i w pełni grywalną kampanią, w której występuje wyjątkowa Dramatis Personae, Wysoki Kapitularz Wilhelm Krieger.
Wśród rywalizacji i przemocy, które dzielą Imperium, złowrogie siły wkradają się z powrotem na ziemie ludzi. Przeciwko temu złu stoją Łowcy Czarownic, bezlitośni wojownicy w służbie Świątyni Sigmara. Wiedźma praktykująca swoją upadłą magię, mutant szerzący zepsucie ciała, nekromanta naruszający świętość grobu, demon pragnący posiąść dusze – to są wrogowie Łowcy Czarownic. Łowcy Czarownic nie pozwolą, aby cokolwiek zachwiało ich w obronie ludzkości przed tym złem. To Templariusze Sigmara, którzy mieczem i ogniem przywrócą Mordheimowi sprawiedliwość swojego boga.
Kapitan łowców czarownic
Przywódca każdej bandy Łowców Czarownic ponosi prowizję od samego Wielkiego Teogonisty, sankcjonującą wszelkie działania, które Kapitan uzna za konieczne. Ci, którym powierzono taką władzę, są wybierani ze względu na ich niezachwianą wiarę i gorliwość, a także taktyczną przenikliwość i szermierkę. Każdy, kto ośmieli się przeciwstawić Kapitanowi Łowców Czarownic, zostanie stracony… z błogosławieństwem Świątyni Sigmara.
- Początkowy zestaw broni
- Zestaw 1: Pistolety z kuszami
- Zestaw 2: Miecz
- Gratisy
Egida Sigmara: Wojownik ma naturalną premię do odporności na magię w wysokości 20%.
- Umiejętności początkowe
Cierpliwość Łowcy: Po udanej próbie uniku zmniejsza koszt kontrataku wykonanego w odpowiedzi o 1 punkt ataku.
Biczownik
Ich umysły wytrącone z równowagi przez przekonanie, że czasy ostateczne nadeszły w Imperium, Biczownicy to fanatyczni szaleńcy, którzy wędrują po drogach i poboczach prowincji. Gdziekolwiek się udają, głoszą swoje apokaliptyczne wizje, biczując własne ciała kolczastymi biczami i ciężkimi łańcuchami w aktach upiornego samookaleczenia. Szalone oddanie, które nadaje Biczownikom cel, czyni ich również przerażającymi wojownikami w bitwie, rzucającymi się na wrogów w szale tnących cepów. Wielu biczowników zostało zachwyconych kazaniami Łowców Czarownic, dołączając do swoich band w świętej krucjacie, by oczyścić Mordheim i przywrócić łaskę Sigmara krainie.
- Początkowy zestaw broni
- Zestaw 1: Wielki cep
- Zestaw 2: Nic
- Gratisy
Brak talentu: Ta jednostka nie może kupić umiejętności „Chłopiec ma talent”.
- Umiejętności początkowe
Fanatyzm: Zapewnia odporność na testy Samotności, Strachu i Terroru.
Łowca czarownic
Ponurzy Łowcy Czarownic są znani ze swojej determinacji i odwagi, nawet jeśli są niesławni ze swoich bezlitosnych metod i bezlitosnej sprawiedliwości. Zwykle ci ludzie pracują samotnie, podróżując po wioskach i miastach, aby wykorzenić kulty Chaosu i czarownice, ale skala korupcji panującej w Mordheim przyciągnęła do niego stada Łowców Czarownic, łącząc ich razem pod zwierzchnictwem Kapitanów Łowców Czarownic.
- Początkowy zestaw broni
- Zestaw 1: Pistolety
- Zestaw 2: Miecz
- Gratisy
Osłona Sigmara: Wojownik ma naturalną premię do odporności na magię w wysokości 10%
- Umiejętności początkowe
Purge the Heretic!: Podczas zadawania obrażeń w walce wręcz zwiększa obrażenia w walce wręcz o 20% na następny atak. Następną podjętą akcją musi być atak wręcz lub umiejętność, w przeciwnym razie efekt zostanie utracony.
Zeloci
Ludzie, którzy ponieśli wielkie straty, którym odebrano rodzinę i fortunę, czasami stwierdzają, że wiara w Sigmara to wszystko, co im pozostało. Odrzucając zamęt swojego dawnego życia, stają się Zelotami – mściwymi pielgrzymami, których celem jest zniszczenie sług Chaosu, gdziekolwiek się pojawią. Wielu zelotów było chłopami lub rzemieślnikami, pozbawionymi wojennego doświadczenia najemników. Są jednak opętani przez gorycz i wściekłość. Są to cechy, które sprawiają, że Łowcy Czarownic rekrutują ich, wykorzystując ich fanatyzm do zemsty na złu atakującym Mordheim.
- Początkowy zestaw broni
- Zestaw 1: Włócznia i Miecz
- Zestaw 2: Nic
- Gratisy
Nic
- Umiejętności początkowe
Vengeance: Podczas otrzymywania obrażeń zwiększa obrażenia w walce wręcz o 10% na 1 turę. Możliwość układania w stos.
Kapłan Wojownik
Pośród szeregów kleru Sigmara, Kapłani Wojownicy podkreślają wojenne aspekty swojego boga. Wypełnieni ognistym zapałem i niezłomną wiarą, ci kapłani są groźnym widokiem dla wrogów Imperium. Dzierżąc ogromne młoty bojowe, które mogą rozbijać czaszki i miażdżyć kości, Kapłan-Wojownik jest imponującym wrogiem. Jednak bardziej niż ich siła fizyczna, to oddanie Kapłana-Wojownika dla Sigmara daje mu jego najbardziej śmiercionośne zdolności – ujarzmianie boskiej mocy jego boga i uwalnianie niszczycielskich sił przeciwko jego przeciwnikom.
- Początkowy zestaw broni
- Zestaw 1: młot i tarcza
- Zestaw 2: Nic
- Gratisy
Boski Czarodziej: Ta jednostka ma dostęp do niektórych zaklęć z Księgi Modlitw Sigmara.
Zaczyna się od zaklęcia Niepokalane Ciało, które usuwa wszystkie aktywne efekty Trucizny i zwiększa Odporność na Trucizny i Wyrdstone o 15%. Nie można układać w stosy.
- Umiejętności początkowe
Boski Szał: Podczas zadawania obrażeń w walce wręcz zwiększa szansę na rzucenie zaklęcia następnego zaklęcia o 15%. Następną podjętą akcją musi być zaklęcie, w przeciwnym razie efekt zostanie utracony.
- Potencjalne zaklęcia
- Tarcza wiary: Zwiększa odporność na magię o 15%. Nie można układać w stosy.
- Zbroja Prawości: Zapewnia odporność na Strach i wywołuje Strach u walczących wrogów. Zwiększa wchłanianie pancerza o 10%. Nie można układać w stosy.
- Deny the Heretic: Tworzy efekt strefowy na wybranym obszarze. Wejście lub rozpoczęcie tury wewnątrz obszaru powoduje osłabienie, które zmniejsza aktualne i maksymalne punkty ataku o 1 oraz szansę na trafienie w zwarciu o 5% na 1 turę. Nie można układać w stosy.
- Niepokalane Ciało: Usuwa wszystkie aktywne efekty Trucizny i zwiększa Odporność na Trucizny i Wyrdstone o 15%. Nie można układać w stosy.
- Słowo potępienia: zmniejsza odporność na magię o 10% i szansę na zaliczenie testów Samotności, Strachu i Terroru o 25%. Nie można układać w stosy.
- Soulfire: Zadaje 10-15 obrażeń. Omija absorpcję pancerza.
- Modlitwa Rozgrzeszenia: Zwiększa Absorpcję Pancerza o 5% oraz szansę na Unik i Parowanie o 10%. Nie można układać w stosy.
- Healing Hand: Regeneruje do 40 ran.
Rycerz Templariuszy
Młodsze dzieci szlachetnych lordów lub usposobieni spadkobiercy podbitych domen, Templariusze często szukają dla siebie pozycji, oferując usługi świątyniom bogów ludzkości. Ci, którzy służą Sigmarowi, zwykle trafiają do bandy Kapitana Łowców Czarownic, mając szansę udowodnienia szczerości swojej wiary, staczając bitwę z istotami Chaosu. Uzbrojeni i opancerzeni w stroje godne ich szlachetnego pochodzenia, templariusze są jednak niedoświadczonymi wojownikami, a ich brak doświadczenia może sprawić, że będą nadgorliwi w walce.
- Początkowy zestaw broni
- Zestaw 1: Miecz i Tarcza
- Zestaw 2: Nic
- Gratisy
- Last Stand: Ta jednostka nigdy nie wycofa się ani nie ucieknie z walki wręcz, będzie walczyć do końca. Jednostka jest również opanowana.
- Nieustraszony: Odporny na Samotność, Strach i Terror
- Umiejętności początkowe
Stoic: Kiedy jest w zwarciu z 2 lub więcej wrogami, zwiększa odporność na ataki wręcz o 10%. Nie można układać w stosy
Kat
Niewiele widoków jest bardziej przerażających niż kat zbliżający się do swojej ofiary. Ci złowieszczy wojownicy, wybrani ze względu na ich masywną budowę ciała i całkowitą bezlitosność, nie znają ani litości, ani litości. Otrzymany za zadanie wymierzyć ostateczną sprawiedliwość wrogom Sigmara, Kat staje się przyzwyczajony do zabijania, tak samo gotowy do zabijania z zimną krwią, jak i w ogniu bitwy. Wielkie dwuręczne miecze i dwugłowe topory są bronią wybieraną przez tych zabójców, narzędziami, dzięki którym osiągają całkiem niezłe wyniki w swoim krwawym handlu.
- Początkowy zestaw broni
- Zestaw 1: Wielki topór
- Zestaw 2: Nic
- Gratisy
- Fire Purge: Każdy atak wręcz ma 25% szans na podpalenie wroga na 2 tury, obrażenia od ognia są otrzymywane na początku jego tury.
- Nieustraszony: Odporny na Samotność, Strach i Terror
- Last Stand: Ta jednostka nigdy nie wycofa się ani nie ucieknie z walki wręcz, będzie walczyć do końca
- Odporność na zmęczenie: Odporność na efekty zmęczenia.
- Umiejętności początkowe
Stos Sprawiedliwych: Umieszcza kukłę w wybranym miejscu, które może zostać zniszczone przez wrogów. Podobizna zwiększa szansę na przejście All Alone, Fear, Terror o 30% oraz szansę na trafienie w walce wręcz i z dystansu o 10% dla sojuszników w promieniu 5 metrów. Można użyć raz na 2 tury. Nie można układać w stosy.