menu
    1. 3kropki.pl
    2. >
    3. Gry bez prądu
    4. >
    5. Gry planszowe
    6. >
    7. Erotyczne
    8. >
    9. Gierki małżeńskie: Wiem Wszystko Rysunki A. Mleczki

Ilustracja Gierki małżeńskie: Wiem Wszystko Rysunki A. Mleczki
Do schowka

Gierki małżeńskie: Wiem Wszystko Rysunki A. Mleczki

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić
Możesz zamówić telefonicznie: 537 845 360

133,16 zł

Termin wysyłki: 48 godzin
↓ Koszt dostawy od: darmowa dostawa
DO KOSZYKA

Cechy produktu

liczba graczy
2-8 osób
czas gry
ok. 60 minut
wydanie
polskie
instrukcja
polska
kategoria wiekowa
16+
zawartość pudełka
instrukcja
plansza
4 pionki
78 kart A, B czy C
78 kart Prawda/Fałsz
75 kart Wymień
12 kart ABC
8 żetonów do obstawiania
tabliczka z butelką
80 żetonów Kupidyn
klepsydra
48 dyplomów

Opis produktu

Gierki małżeńskie: Wiem Wszystko Rysunki A. Mleczki


Zaimponuj innym swoją wiedzą

Kręci Was rywalizacja z innymi parami? Lubicie dowcipne quizy, podstępne testy i niespodziewane skojarzenia? Zdarza Wam się regularnie wykrzykiwać do telewizora prawidłowe odpowiedzi na pytania zadawane w teleturniejach? Czas najwyższy, by świat się wreszcie dowiedział, że wiecie właściwie wszystko! Uwaga: zawartość pudełka może być stosowana jako materiał treningowy do wystąpień we wszelkich teleturniejach!


Planszowy teleturniej

Wiem wszystko to planszowa wersja teleturnieju, w którą można grać we dwoje lub parami, w większym gronie znajomych. Pytania nawiązują do najsłynniejszych formatów show telewizyjnych i odnoszą się do najróżniejszych dziedzin.Są to zarówno pytania z zakresu wiedzy o świecie zwierząt i roślin (Nazwa najszybszego kroku konia), jak i pytania odnoszące się do życia codziennego (Wymień dwa rodzaje wędlin). Uczestnicy udzielają odpowiedzi pod presją czasu, który odmierza klepsydra. Czy w kilkanaście sekund jesteś w stanie wymienić prezydentów Polski? Albo przypomnieć sobie trzy specjalizacje lekarskie? Sprawdź swoją pamięć, koncentrację i skojarzenia!


Ilustracje Andrzeja Mleczki

Gra zachwyca nie tylko przemyślaną konstrukcją, ale także wykonaniem. Wszystkie komponenty stworzone są z mocnej tektury, która przetrwa nie jedną rozegraną partię.Prawdziwego uroku całej grze nadają niepowtarzalne ilustracje Andrzeja Mleczki, które można uznać za małą sztukę użytkową. Rozpoznać na nich można charakterystyczny styl ilustratora, któremu nie obca jest ironia połączona z humorem.Sytuacje z dnia codziennego przedstawione są w zabawny sposób, który spodoba się każdemu graczowi. Wszystkie elementy gry, także te nawiązujące do spraw damsko-męskich przedstawione są w wyważony i atrakcyjny sposób. Z pewnością nie będziecie wstydzili się pokazać gry znajomym i rodzinie.


Jak grać?

Celem gry jest zdobycie jak największej ilości żetonów Kupidyn. Po rozstawieniu planszy i pionków pierwsza osoba przesuwa swój pionek o pole do przodu i kręci butelką, która wskazuje konkurencję. Jeden gracz z pary czyta zadanie, a drugi stara się jak najszybciej odpowiedzieć. Gracz, który czyta, pobiera karty w liczbie wskazanej przez butelkę. Następnie wybiera jedno z dwóch zadań z karty. Za poprawną odpowiedź para otrzymuje punkty dodatnie, za złą - ujemne. Suma punktów dodatnich i ujemnych przelicza się na żetony Kupidyna.

Istnieją trzy rodzaje konkurencji:
- A, B czy C
- Prawda/Fałsz
- Wymień

Przed przystąpieniem do konkurencji dla pary pozostali gracze mogą obstawiać, czy uda jej się uzyskać maksymalną liczbę punktów, czy nie. Do tego służą żetony do obstawiania.
Aby je wykorzystać należy uiścić kaucję do banku w wysokości 1 żetonu Kupidyna. Wszystkie pytania mają charakter teleturnieju.

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj