149,95 zł
127,01 zł
Gierki małżeńskie: Między Słowami Rysunki A. Mleczki
Nie może zabraknąć Wam słów!
Wiecie, co się kryje między słowami? Lubicie bawić się językiem? Oto idealna propozycja dla par łaknących inteligentnej rozrywki. Testujcie własne umiejętności słowotwórcze, przesuwajcie granice wyobraźni i rozwijajcie ponadprzeciętną znajomość interesujących wyrazów.Pełną zwrotów akcji rozgrywkę wieńczy efektowny finał, który niespodziewanie odbywa się we wnętrzu ciemnego worka. Uwaga: gra tylko dla osób mocnych w gębie!
Zabawa słowem
Między słowami to gra planszowa przystosowana do grania w dwie osoby lub z grupą znajomych. Ucieszą się z niej wszyscy wielbiciele zabaw słownych, w których liczy się refleks, dobra pamięć i szybkość kojarzenia faktów. Różne konkurencje opierające się na zabawie słowem zapewniają długą rozrywkę pełną śmiechu, a finał, zakończony specjalnymi rozkazami, wprowadza dodatkowy element zaskoczenia.
Ilustracje Andrzeja Mleczki
Gra zachwyca nie tylko przemyślaną konstrukcją, ale także wykonaniem. Wszystkie komponenty stworzone są z mocnej tektury, która przetrwa nie jedną rozegraną partię.Prawdziwego uroku całej grze nadają niepowtarzalne ilustracje Andrzeja Mleczki, które można uznać za małą sztukę użytkową. Rozpoznać na nich można charakterystyczny styl ilustratora, któremu nie obca jest ironia połączona z humorem. Sytuacje z dnia codziennego przedstawione są w zabawny sposób, który spodoba się każdemu graczowi.
Jakie zadanie dostaniecie?
Wszystkie elementy gry, także te nawiązujące do spraw damsko-męskich przedstawione są w wyważony i atrakcyjny sposób. Z pewnością nie będziecie wstydzili się pokazać gry znajomym i rodzinie.
Jak grać?
Celem gry jest zdobycie jak największej ilości żetonów Rozkazu. Wszystkie żetony z nazwami konkurencji należy umieścić w woreczku - każda para wyciąga losowo odpowiednią ilość żetonów i wykłada je przed sobą.
Żetony wskazują konkurencję, z którymi będą zmierzać się gracze. W grze występują ich trzy rodzaje:
- X, Y, Zet - należy wymienić określoną liczbę wyrazów zaczynających się na konkretną literę w danej kategorii, czas na udzielenie odpowiedzi odmierza klepsydra
- Między słowami - należy przekazać partnerowi hasło za pomocą słów; do każdego hasła przypisanych jest 5 wyrazów, których nie wolno użyć podczas opisywania
- Słowotwórcy - należy wypowiedzieć 5 różnych wyrazów zawierających wylosowaną grupę liter
Zakończeniem gry jest Finał - gracz wkłada rękę do woreczka i patrząc na planszę Finał! deklaruje głośno, co trzyma w dłoni, a następnie wyciąga przedmiot z woreczka. Za każde poprawnie wykonane zadanie w toku gry gracze otrzymują żetony Rozkazu - wygrani będą mogli odczytać je na głos i wskazać wybrane osoby do natychmiastowego wykonania konkretnych zadań.