Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu który znajduje się na Twoim koncie w sklepie.
OS: 10.12.6 (Sierra)
Processor: Intel Core i5 2.7Ghz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: 1 GB GPU Minimum - GeForce 775M | Radeon HD 6970 | Intel Iris Pro
Storage: 15 GB available space
Additional Notes: NOTICE: It is possible for Mac and PC to become out of sync during updates or patches. Within this time period, Mac users will only be able to play other Mac users.
*Aby uruchomić tę zawartość, wymagana jest podstawowa wersja gry Sid Meier's Civilization® VI.
Ten nowy pakiet zawartości wprowadza Panią Szóste Niebo jako przywódczynię Majów oraz Simóna Bolívara jako przywódcę Wielkiej Kolumbii. Majowie już na wczesnym etapie gry potrafią wznosić wspaniale prosperujące centra miast wspierane przez farmy i plantacje oraz chronione przez ich unikalne jednostki hul'chów. Wielka Kolumbia skupia się na tworzeniu szybkich armii wspieranych przez potężnych komendantów generalnych Simóna Bolívara.
*Pakiet zawiera cywilizację Majów z jej przywódczynią, Panią Szóste Niebo, unikalną jednostką hul'chów i unikalną dzielnicą: obserwatorium.*
Unikalna umiejętność cywilizacji: „Mayab” zapewnia Majom premię do obszarów mieszkalnych i produkcji dzięki farmom oraz premię do udogodnień dzięki zasobom luksusowym sąsiadującym z centrami miast. Majowie nie zyskują premii do obszarów mieszkalnych za osiedlanie się w sąsiedztwie wybrzeża lub wody pitnej.
Unikalna umiejętność przywódczyni: Panie Szóste Niebo dysponuje umiejętnością „Ix Mutal Ajaw” zapewniającą Majom premie do przychodów w miastach znajdujących się w promieniu sześciu pól od stolicy oraz premię bojową dla jednostek znajdujących się w promieniu sześciu pól od stolicy.
Unikalna jednostka: hul'che – zastępują łuczników, od których są silniejsi, oraz zyskują premię do siły bojowej podczas atakowania rannych jednostek.
Unikalna dzielnica: obserwatorium – zastępuje kampus i zapewnia małą premię za sąsiedztwo farm oraz dużą premię za sąsiedztwo plantacji.
*Pakiet zawiera również cywilizację Wielkiej Kolumbii z Simónem Bolívarem, unikalnymi jednostkami llanero i komendantów generalnych oraz unikalnym ulepszeniem: hacjendą.*
Unikalna umiejętność cywilizacji: dzięki umiejętności „Ejército Patriota” wszystkie jednostki Wielkiej Kolumbii zyskują premię do ruchu, a ich awansowanie nie powoduje zakończenia tury.
Unikalna umiejętność przywódcy: Simón Bolívar dysponuje umiejętnością „Campaña Admirable” zapewniającą jednostkę komendanta generalnego przy przechodzeniu do nowej epoki.
- Unikalna jednostka: Wielka Kolumbia dysponuje dwiema unikalnymi jednostkami:
*Komendant generalny to wielki generał z unikalnymi umiejętnościami, w tym efektem pasywnym i efektem zakończenia kariery.
*Llanero zastępują kawalerię. Są tańsi w utrzymaniu, zyskują premię bojową za każdą sąsiadującą jednostkę llanero i odzyskują pełnię zdrowia, gdy znajdą się w zasięgu aktywowanego komendanta generalnego.
Unikalne ulepszenie: hacjenda zapewnia premię do produkcji, złota i obszarów mieszkalnych, a także premię do żywności za każdą sąsiadującą plantację. Plantacje i hacjendy otrzymują premię do produkcji za sąsiadujące hacjendy.
*Nowy tryb apokalipsy (wymaga zainstalowania rozszerzenia Gathering Storm)*
Dodaje nowe katastrofy (pożar lasu i deszcz meteorytów) we wszystkich rozgrywkach.
Opcjonalny, wyspecjalizowany tryb gry z wyjątkowymi zmianami zasad:
Nowe katastrofy: uderzenie komety i rozbłysk słoneczny.
Potężniejsze wersje istniejących katastrof.
Nowa jednostka wojskowa: wieszcz – jednostka wsparcia umiejąca wywoływać na polecenie gracza katastrofy naturalne.
Nowa punktowana rywalizacja: składanie w ofierze jednostek w wulkanach. Wymaga wykorzystania na przyjaznych jednostkach znajdujących się w pobliżu wulkanu unikalnego działania wieszczy.
Gdy zmiany klimatu osiągną maksymalny poziom, świat wchodzi w fazę apokalipsy.
*Nowe zasoby:*
Miód – zasób luksusowy.
Kukurydza – zasób dodatkowy.
*Nowe cuda natury:*
Trójkąt Bermudzki. Jednostki morskie przepływające przez Trójkąt Bermudzki zyskuje premię do ruchu i są przenoszone na inne pole oceanu.
Paititi. Szlaki handlowe prowadzące do kontrolującego ten cud miasta zyskują premię złota. Duża premia za sąsiedztwo dla dzielnicy biznesowej i dzielnicy kulturalnej.
Fontanna młodości. Zapewnia jednostkom, które przejdą przez pole tego cudu, premię do leczenia.
*Nowe miasta-państwa:*
Caguana. Miasto-państwo kulturowe. Premia dla suzerena: dostęp do ulepszenia o nazwie batey zapewniającego kulturę, której ilość zależy od jego położenia.
Singapur. Miasto-państwo przemysłowe. Premia dla suzerena: premia do produkcji za każdy zagraniczny szlak handlowy.
Lahaur. Miasto-państwo militarne. Premia dla suzerena: dostęp do kupowanej za wiarę jednostki bojowej nihangów dysponującej unikalnym drzewem awansów.
Watykan. Miasto-państwo religijne. Premia dla suzerena: aktywowanie wielkiego człowieka generuje nacisk religijny.
Taruga. Miasto-państwo naukowe. Premia dla suzerena: premia do nauki za każdy zasób strategiczny w miastach.
Hunza. Miasto-państwo handlowe: premia do złota za długość szlaku handlowego.