Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu który znajduje się na Twoim koncie w sklepie.
Aby zagrać w tę zawartość, wymagana jest podstawowa wersja gry Sid Meier’s Civilization® VI na Steam.
Dżajawarman VII przewodzi Khmerom, a Dyah Gitarja przewodzi Indonezji w grze Sid Meier's Civilization VI! Chociaż każda z nich jest wszechstronna i wyjątkowa, obie cywilizacje wprowadzają nowych przeciwników do religijnej gry. Indonezja to silna cywilizacja przybrzeżna z potencjałem dla ogromnej floty napędzanej przez Jong, a Khmerowie prosperują w swoich zaludnionych nadrzecznych miastach. Obie te cywilizacje wchodzą do gry w nowym scenariuszu „Ścieżka do nirwany”, w którym rywalizujesz o jak największą liczbę wyznawców swojej religii na wyjątkowej mapie Azji Południowo-Wschodniej.
Obejmuje cywilizację Khmerów z Jayavarmanem VII, unikalną jednostką Domrey i unikalnym ulepszeniem Prasat.
Unikalna zdolność Civ: Zdolność „Grand Barays” zapewnia Khmerom dodatkową żywność, gdy farmy są budowane obok akweduktów, a akwedukty zapewniają zarówno wiarę, jak i udogodnienie.
Unikalna umiejętność przywódcy: Zdolność Dżajawarmana „Klasztory króla” pozwala Khmerom przejąć sąsiednie terytorium, a także żywność i mieszkania, gdy na rzece budowane są święte miejsca.
Unikalna jednostka: Domrey, balista dosiadająca słonia, jest silniejsza niż katapulta, może poruszać się i strzelać w tej samej turze oraz wywiera strefę kontroli.
Unikalny budynek: Prasat zastępuje Świątynię i zapewnia miejsce na Wielkie Dzieło Reliktów. Produkowani tu misjonarze zyskują nowy atrybut po zabiciu w walce religijnej: generują relikt.
Obejmuje również cywilizację indonezyjską z Dyah Gitarja, unikalną jednostką Jong i unikalnym ulepszeniem Kampung:
Wyjątkowa zdolność Civ: Dzięki zdolności „Wielka Nusantara” płytki wybrzeża zapewniają Indonezji niewielkie premie za sąsiedztwo dla niektórych dzielnic, a kompleksy rozrywkowe zapewniają dodatkowe udogodnienia, jeśli sąsiadują z płytką wybrzeża niebędącą jeziorem.
Wyjątkowa zdolność dowódcy: Gitarja posiada umiejętność „Wywyższona Bogini Trzech Światów”, która zapewnia dodatkową Wiarę miastom przybrzeżnym i pozwala jej kupować jednostki Marynarki Wojennej za Wiarę ze zniżką, a także eliminuje koszt ruchu jednostki religijnej podczas zaokrętowania lub zejścia na ląd.
Unikalna jednostka: Unikalną jednostką Indonezji jest Jong, która zastępuje fregatę. Jest szybszy, zyskuje dodatkową siłę bojową, jeśli jest w szyku, a wszystkie jednostki w jego szyku zyskują jego prędkość ruchu.
Unikalne ulepszenie: Kampung zapewnia mieszkania, produkcję i żywność dla każdej sąsiedniej łodzi rybackiej i może zostać ulepszony poprzez dalsze badania techniczne w dalszej części gry.
Nowy scenariusz „Droga do nirwany”:
Ziemie wokół Oceanu Indyjskiego są pełne wielu religii i wielu ludzi. Niebiosa wybrały cię, abyś niósł światło do wszystkich tych krajów. Czy twoja wiara sprosta wyzwaniu? W tym 50-turowym scenariuszu rywalizuj o to, by mieć jak najwięcej wyznawców swojej religii, najwięcej wyznawców na turę i jak najwięcej zagranicznych miast wyznających Twoją religię.
Nowy cud:
Angkor Wat: Największy pomnik religijny na świecie powraca do Civilization! Ta świątynia musi być zbudowana w pobliżu akweduktu i zapewnia Wiarę, a ponadto po zbudowaniu dodaje Mieszkania i Mieszkańców do każdego miasta właściciela.
Nowy cud natury:
Zatoka Ha Long: Ta zapierająca dech w piersiach zatoka została uznana za jeden z Nowych Siedmiu Cudów Świata w 2012 roku i zapewnia żywność, produkcję i kulturę, a także zapewnia dużą premię bojową jednostkom morskim na jej polach.
Nowa mapa:
Rozwiń swoje imperium w Azji Południowo-Wschodniej na tej nowej mapie z opcją Prawdziwego początku i losowej lokalizacji.