43,59 zł
7,97 zł
Jonathan Hunt, dziennikarz z Nowego Jorku, przyjeżdża na przerwę do miasta Eger na Węgrzech. Ma lokalne pochodzenie i zna ten język, ale nie jest to jedyny motyw jego wizyty. W spadku po swoim pradziadku, globtroterze profesorze Samuelu Huntie, znalazł dwa listy datowane na rok 1898. Listy napisał profesor Ábray, węgierski naukowiec z pozoru szaleniec, na temat wehikułu czasu, nad którym, jak twierdził, pracował . Wzmianki wskazują na Eger, a Hunt chce dowiedzieć się, co stało się z niedorzecznym wynalazkiem tego człowieka. Wkrótce jednak zdaje sobie sprawę, że ktoś desperacko próbuje go powstrzymać...
- Myśleć!
Szukaj realistycznych rozwiązań. Co byłoby dobrym pomysłem w danej sytuacji?
- Zadawać pytania
Staraj się rozmawiać ze wszystkimi i wyczerpać wszystkie tematy rozmów. Możesz utknąć, jeśli przegapisz wskazówkę.
- Rozejrzyj się uważnie
Przeglądaj każdą lokalizację; sprawdź, czy coś da się zbadać. Może się zdarzyć, że obiekt stanie się aktywny dopiero w dalszej części gry. Jeśli obiekt miałby się przydać, ale wcześniej był nieaktywny, warto spróbować jeszcze raz.
- Powiększ i czytaj
Powiększaj obiekty i czyń dokumenty czytelnymi, klikając ich miniaturę w ekwipunku. Uważaj na dalsze możliwe akcje w zbliżeniach. Dokumenty mogą mieć wiele stron!
- Łącz obiekty
Czasami możesz łączyć obiekty w ekwipunku, aby uzyskać nowy obiekt.
- Robić notatki
Robienie notatek może okazać się przydatne, tak jak robi to Jonathan. Jest to szczególnie wskazane w dalszej części gry, gdy śledztwo toczy się na wielu liniach. Postępuj systematycznie; spróbuj skupić się na jednym temacie na raz.