Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu który znajduje się na Twoim koncie w sklepie.
Zarządzaj wszystkimi aspektami swojej republiki za pomocą gospodarki planowej, w tym zasobami wydobywczymi, towarami produkcyjnymi, budownictwem, inwestycjami i obywatelami.
Twórz własne kompleksy przemysłowe ze stacjami załadunku i rozładunku, magazynami, magazynami i fabrykami.
Buduj infrastrukturę i zarządzaj jej ruchem, w tym drogami, liniami kolejowymi, chodnikami, przenośnikami, okablowaniem i rurociągami. Mądrze umieszczaj i łącz fabryki, domy i magazyny oraz twórz najbardziej wydajne połączenia.
Zaplanuj i zbuduj obszary mieszkalne ze wszystkim, czego obywatele mogą potrzebować do szczęśliwego życia, takim jak place zabaw, kina, tawerny i sklepy.
Wyślij swoich obywateli do kopalni, aby zdobyć węgiel, żelazo i inne zasoby naturalne; lub wyślij ich na pola, aby zebrali plony; lub zabrać je do fabryk, aby wyprodukować gotowe towary.
Sprzedawaj i kupuj zasoby i towary z krajów zachodnich lub innych krajów radzieckich, aby zdobyć dolary lub ruble i kupować potrzebne produkty lub zasoby... lub inwestuj w nową infrastrukturę lub budynki.
Ciesz się autentycznymi radzieckimi budynkami i pojazdami, a także realistycznymi krajobrazami z lat 60-tych i 90-tych.
Graj tak, jak chcesz! Możesz skupić się na zdobywaniu zasobów naturalnych lub produktów i wymieniać je na pieniądze; albo możesz zbudować samowystarczalną republikę; lub możesz po prostu skorzystać z łatwego trybu piaskownicy z nieograniczoną ilością pieniędzy/zasobów i po prostu cieszyć się budowaniem czegoś na żywo.
Symulacja ekonomiczna. Ceny surowców na rynku globalnym zmieniają się wraz z upływem czasu – pewnego dnia możesz sprzedać lub kupić stal po 100 dolarów za tonę, ale za kilka miesięcy cena może wzrosnąć do 200 dolarów lub spaść do 50 dolarów. Cena wszystkiego jest powiązana z kosztem pracy i zasobów.
Rosnący poziom trudności. Wraz ze zmianą cen zmieniają się także wymagania obywateli i będziesz potrzebować więcej zasobów, aby ich uszczęśliwić i zmusić do pracy.
TRANSPORT
Masz wiele możliwości zarządzania zasobami i transportem towarów. Jeśli zdobędziesz surową rudę żelaza z kopalni, musisz ją przetworzyć. Następnie trzeba go jakoś przetransportować do huty, aby wyprodukować stal. Możesz zbudować zakład przetwórczy i hutę w pobliżu kopalni i transportować to wszystko przenośnikami, lub możesz transportować rudę żelaza do huty pociągiem na większą odległość.
To Ty decydujesz, skąd pracownicy będą trafiać do fabryk. Możesz tworzyć strefy mieszkalne i transportować pracowników autobusami lub pociągami do obszarów przemysłowych. Możesz także budować budynki mieszkalne w pobliżu fabryk, aby pracownicy mogli chodzić do fabryki. Nie zapominaj jednak, że pracownik będzie musiał kupić żywność i cieszyć się wolnym czasem, więc ponownie do Ciebie należy decyzja, czy zbudować te obiekty w pobliżu jego domu, czy też przewieziesz go w jakiś sposób do sklepów lub miejsc, w których będzie mógł spędzić czas czas wolny.
PRZEMYSŁ ZASOBÓW
Obecnie istnieje ponad 30 towarów, które można wydobywać, transportować i produkować. Jeśli chcesz zdobyć ubrania, najpierw musisz zdobyć zasoby, aby stworzyć tkaninę, a następnie będziesz potrzebować fabryki odzieży, w której ubrania będą produkowane z tej tkaniny. Następnie możesz przetransportować gotowe ubrania do sklepów, gdzie Twoi obywatele będą mogli je kupić.
Każdy towar ma specyficzne wymagania, więc jeśli chcesz załadować ropę do cysterny-wagonu, będziesz potrzebować specjalnej stacji przeładunkowej z pompą. Jeśli chcesz załadować żwir do wywrotki, potrzebujesz specjalnej stacji załadunkowej, gdzie żwir jest dostarczany z przenośników do ciężarówki. Zasoby płynne, takie jak ropa czy paliwo, można przechowywać wyłącznie w zbiornikach, natomiast zasoby takie jak drewno, stal lub prefabrykowane płyty betonowe można przechowywać na zewnątrz, na otwartej przestrzeni. Użycie dźwigu zwiększy prędkość załadunku/rozładunku. Towary takie jak ubrania, żywność itp. można przechowywać w magazynach.
PRACOWNICY I ICH ŻĄDANIA
Każdy pracownik/obywatel codziennie chodzi do pracy. Jeśli dla ciebie pracują, mają wymagania. Na początku gry zadowalają się jedynie jedzeniem, ale z biegiem czasu mogą mieć większe wymagania, takie jak mięso, ubrania, alkohol czy elektronika. Ponadto, aby mieć zadowolonych pracowników, potrzebne są miejsca, w których mogą spędzać wolny czas – kino, place zabaw, tawerny itp.
Każdy pracownik ma określony poziom wykształcenia. Mogą pójść do szkoły lub college'u, aby poprawić ten poziom. Jeśli ich wykształcenie jest zbyt niskie, nie mogą pracować; jeśli ich wykształcenie jest wystarczająco wysokie, mogą być nauczycielami, badaczami lub pracować w fabrykach o specjalnych wymaganiach.
SYMULACJA EKONOMICZNA
Gra symuluje system ekonomiczny. Nie ma stałych cen! Koszty wszystkiego są określone przez sytuację ekonomiczną. Na przykład koszt stali oblicza się na podstawie ceny żelaza, węgla i pracy, a także częściowo na podstawie kosztu budowy huty.
Kupujesz lub sprzedajesz towary za pieniądze (dolary lub ruble). Ale bądź ostrożny, ponieważ możliwe jest, że jeśli kupisz lub sprzedasz za wysoką wartość, wpłynie to na cenę towaru na rynku. Być może uda Ci się kupić drożej lub sprzedać taniej.
Wraz ze wzrostem czasu rośnie złożoność. Niektóre zasoby lub produkty mogą stać się droższe (ponieważ na przykład zaawansowane technologie wymagają mniej pracy ludzkiej), więc później, przy większej złożoności, konieczne może być zachowanie jak największej samowystarczalności.