menu
    1. 3kropki.pl
    2. >
    3. Gry bez prądu
    4. >
    5. Gry planszowe
    6. >
    7. Strategiczne
    8. >
    9. Wieczna Zima: Paleoamerykanie

Ilustracja Wieczna Zima: Paleoamerykanie
Do schowka

Wieczna Zima: Paleoamerykanie

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić
Możesz zamówić telefonicznie: 537 845 360
Produkt w promocji

359,90 zł

318,82 zł

Najniższa cena z 30 dni: 318,82 zł
↓ Termin wysyłki: kup do 13:00 dostawa jutro
↓ Koszt dostawy od: darmowa dostawa
DO KOSZYKA

Cechy produktu

Kod producenta
PL-EW01
wydawca
Galakta
liczba graczy
2-4 osób
czas gry
ok. 50-90 minut
wydanie
polskie
instrukcja
polska
kategoria wiekowa
12+
zawartość pudełka
1 główna plansza
1 plansza zwierząt
1 plansza totemu
4 plansze graczy
4 kafelki megalitów
25 kafelków terenu
20 kafelków świętych kamieni
1 znacznik rund
60 kart zwierząt
41 kart kultury
75 kart plemienia
36 kart początkowych
5 kart wodzów
4 karty pochówku
5 kart przygotowania
4 karty pomocy
8 figurek plemienia
5 figurek wodzów
4 podstawki pod figurki wodzów
12 znaczników wiosek
20 znaczników obozowisk
40 znaczników megalitów
4 znaczniki plemienia
8 znaczników totemu
4 znaczniki punktacji
8 znaczników surowców
10 żetonów lodowca
5 żetonów odpoczynku
Elementy dla trybu solo: 16 kart Nomady
6 kart mapy
2 karty pomocy
1 żeton Nomady

Opis produktu

 

Akcja gry Wieczna Zima: Paleoamerykanie rozgrywa się w Ameryce Północnej około 10 000 lat p.n.e. Gracze poprowadzą swoje plemiona przez kilka pokoleń, przekształcając je ze skromnej grupy łowiecko-zbierackiej w rozwiniętą społeczność plemienną. W czasie rozgrywki plemiona mogą odkrywać nowe ziemie i się na nich osiedlać, rozwijać kulturę, doskonalić techniki polowania na wielką zwierzynę i budować niezwykle trwałe megality.

 

Wieczna Zima to gra strategiczna łącząca w innowacyjny sposób dwie znane mechaniki: worker placement oraz deck building. W każdej rundzie gracze wysyłają członków swoich plemion na pola na planszy oraz opłacają wybrane przez siebie akcje poprzez zagrywanie kart i wydawanie zasobów. Niezagrane karty mogą zostać wykorzystane na ostatnią fazę rundy, kiedy po ich jednoczesnym odkryciu gracze rozpatrują różnorodne efekty

i ustalają nową kolejność tur. Po czterech pełnych emocji rundach wygrywa ten z graczy, którego plemię zdobyło najwięcej punktów zwycięstwa.

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Ilustracja produktu Wieczna Zima: Mamut
30,11 zł

DO KOSZYKA

Galeria zdjęć

Ilustracja produktu Leśne rozdanie
120,75 zł

DO KOSZYKA

Galeria zdjęć

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj