menu
    1. 3kropki.pl
    2. >
    3. Programy
    4. >
    5. Edukacyjne
    6. >
    7. Dla nauczycieli
    8. >
    9. Szkoła podstawowa
    10. >
    11. Wesoła Matematyka - multilicencja dla 40 stanowisk

Ilustracja Wesoła Matematyka - multilicencja dla 40 stanowisk
Do schowka

Wesoła Matematyka - multilicencja dla 40 stanowisk

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić
liczba użytkowników
Możesz zamówić telefonicznie: 609 923 606

668,90 zł

Termin wysyłki: 48 godzin
↓ Koszt dostawy od: 11,99 zł
DO KOSZYKA

Cechy produktu

Producent
SILCOM Multimedia
typ licencji
multilicencja szkolna
liczba użytkowników
40 stanowisk
wersja produktu
sieciowa - wszystkie komputery szkoły są podłączone (kablowo lub bezprzewodowo - WiFi) z siecią szkolną i mają to samo miejsce służące do przechowywania danych. Aktywacja jest przeprowadzana tylko raz, na jednym, wybranym komputerze (PC).
platforma
PC
nośnik
CD
wymagania sprzętowe
Minimalne wymagania sprzętowe * | procesor Pentium Dual-Core lub wyższy, 2 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 16 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
| Zalecane wymagania sprzętowe | procesor Intel Pentium i3 lub wyższy, 4 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 24 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
| Obsługiwane systemy operacyjne | Windows 7/Windows 8/Windows 10 PL
wersja językowa
polska
dodatkowe informacje
Istnieje możliwość wysłania klucza w wersji elektronicznej.

Opis produktu

Wesola matematyka

Niniejszy program edukacyjny jest przeznaczony dla tych wszystkich uczniów klas niższych, którzy chcą - poprzez ćwiczenia w formie gry - doskonalić swoje umiejętności matematyczne. Na morzu, w głębinach morskich i na plaży czeka na nich mnóstwo ciekawych, interaktywnych gier, za pomocą których mogą na wiele sposobów ćwiczyć dodawanie i odejmowanie a także mnożenie i dzielenie oraz porównywanie liczb.

 

Interaktywność

Uczniowie wędrują w różne, zaskakujące miejsca. W głębinach morza mogą spotkać ławice ryb, które trzeba policzyć. Na samym dnie leży natomiast muszla, z której wydobywają się bąbelki z zadaniami i wynikami – zadaniem dzieci jest znalezienie pasujących do siebie par. Mogą również odwiedzić kraba i pomóc mu w liczeniu rzutów strzałkami do tarczy, albo poradzić ośmiornicy, jak właściwie porównać dwie liczby lub dwa wyniki. Na plaży wezmą udział w żółwim konkursie szybkiego liczenia, albo pomogą krabowi przeciągnąć linę, dzięki uzupełnianiu właściwych znaków w zadaniach. Kolejną atrakcją będzie opłynięcie różnych wysp czy uszeregowanie baloników z liczbami według odpowiedniej kolejności.

 

Nauka przez zabawę

We wszystkich grach dzieci zdobywają nagrody w postaci rozgwiazd, co dodatkowo zwiększa ich motywację do rozwiązywania zadań matematycznych.

Ustawienia programu umożliwiają idealne dostosowanie stopnia trudności w danej grze do potrzeb konkretnego użytkownika. Można to osiągnąć albo dzięki automatycznemu przejściu z niższego poziomu na wyższy, albo przez wybranie jednego z czterech stałych poziomów: dodawanie i odejmowanie najpierw tylko do 10, potem do 20 bez przekroczenia progu 10, następnie do 20 z przekroczeniem progu 10, a na koniec dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie do 100.

Nasza wesoła matematyka na pewno wciągnie w zabawę każdego ucznia, bez względu na to, czy używa komputera stacjonarnego, tablicy interaktywnej, czy tabletu.

 

 

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj