Ten obszerny pakiet zaklęć zawiera 5 mniejszych paczek z czarami, z których każda posiada unikalny motyw koncentrujący się na zróżnicowanych mocach żywiołów i zaklęciach.
Pakiet „Gry Umysłowe” zawiera trzy nowe zaklęcia, które skupiają się na kontrolowaniu zadowolenia i miast twoich imperiów: Propaganda, Wojna Informacyjna oraz Auto-Sugestia. Czar "Propaganda" może być nabyty na początku gry podczas tworzenia Wielkiego Maga. Pozostałe dwa mogą być zbadane lub znalezione w kryjówkach potworów.
Pakiet "Dziedzictwo Dremerów" zawiera trzy nowe zaklęcia związane z, jak sama nazwa wskazuje, straszliwymi Dremerami: Przywołanie Zła, Przekleństwa Zła i Upadające Niebo. Zaklęcie "Przywołanie Zła" może być nabyte na początku gry podczas tworzenia Wielkiego Maga. Pozostałe dwa mogą być zbadane lub znalezione w kryjówkach potworów.
Pakiet "Fundamentalne, Mój Drogi" zawiera trzy nowe zaklęcia żywiołów Szpikulec Ognia, Lodowy Meteor, i Laska Wstrząsu. Zaklęcie "Laska Wstrząsu" może być nabyte na początku gry podczas tworzenia Wielkiego Maga. Pozostałe dwa mogą być zbadane lub znalezione w kryjówkach potworów.
"Dobrodziejstwo Śmierci" zawiera trzy nowe zaklęcia, które wykorzystuje moc śmierci i nieumarłych: Zmartwychwstanie, Zagłada i Nieuchronność. Zaklęcie "Zmartwychwstanie" może być nabyte na początku gry podczas tworzenia Wielkiego Maga. Pozostałe dwa mogą być zbadane lub znalezione w kryjówkach potworów.
"Intonacja Światła" opiera się na życiu i bogini Agrelli: Zew Suzerena, Przywołanie Strażnika Drzew oraz Święty Pierścień. Zaklęcie „Zew Suzerena” może być nabyte na początku gry podczas tworzenia Wielkiego Maga. Pozostałe dwa mogą być zbadane lub znalezione w kryjówkach potworów.
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA