178,18 zł
159,59 zł
Edycja epicka Two Worlds:
... 300 lat po wygnaniu Aziraala brat i siostra zostają wciągnięci w konflikt, który wybucha pomiędzy orkami a wolnym światem. Kyra, młodsza siostra bohatera, nagle znika w tajemniczych okolicznościach.
«...Jeśli moja rodzina rzeczywiście należy do wybranych, to dlaczego zawsze byliśmy biedni jak myszy kościelne? Nigdy nie dawałem wiary starym opowieściom o relikcie będącym w posiadaniu naszej rodziny – takim, który rzekomo wygnał Aziraala, boga orków – mówią, że tylko ci z mojej krwi zostali wybrani, aby strzec tajemnicy.
„Myślę, że to tylko bzdury – jednak moja siostra Kyra zawsze chętnie słuchała opowieści starszych... a ona zniknęła kilka miesięcy temu... »
Ogólnie rzecz biorąc, jesteś pozbawionym skrupułów łowcą nagród i najemnikiem, ale poszukiwania twojej siostry prowadzą cię z powrotem do korzeni.
Na początku twojej epickiej przygody zadanie najemnika zabierze cię na daleką północ – ale jednocześnie podążasz za tajemniczym tropem – co jest pierwszą wskazówką, jaką otrzymałeś od zniknięcia Kyry. Podczas spotkania z delegatami mrocznego Bractwa doznajesz szoku – porywacze Twojej siostry rzeczywiście polują na relikt Twojej rodziny. Niezależnie od tego, czy jest prawda w tym, że twoja rodzina została wybrana, czy nie, inni najwyraźniej w to wierzą – a jeśli chcesz jeszcze raz zobaczyć Kyrę żywą, będziesz musiał działać szybko…
Zawiera oryginalną grę Two Worlds oraz dodatek Tainted Blood
PONAD 90 NOWYCH ZADAŃ: Podróżuj jeszcze głębiej do świata Antaloor z ponad 90 nowymi zadaniami i ośmioma nowymi mapami dla wielu graczy
Ścieżka dźwiękowa autorstwa zdobywcy nagrody Grammy Harolda Faltermeyera
- Two Worlds II:
Zapierająca dech w piersiach podróż do przeszłości Antalooru.
Po upadku Aziraala, boga ognia, Czarny Pan Gandohar prawie osiągnął swój cel, jakim było zakłócenie równowagi pomiędzy żywiołami. Ciemna magia wdziera się do krainy, aby wypełnić pustkę. Dostrzegając potencjał całkowitej kontroli nad ciemnymi mocami, Gandohar zaczyna wykorzystywać moc pułapki Aziraal w Kyrze, potomku Sierot. Pomimo swojego pochodzenia Kyra nie jest w stanie znieść takiego wysiłku. Mając już Antaloora w szponach, Gandohar obmyśla nowy plan ze swojej twierdzy w Oswaroth. Wciąż są tacy, którzy walczą z tyranem, mając nadzieję na zmianę równowagi sił na swoją korzyść. Walka o Antaloor trwa...
Minęło pięć lat od dramatycznych wydarzeń, które postawiły cały świat na skraj przepaści. Bohater jest więźniem w lochach zamku Gandohara. Wraz z odzyskaniem wolności zniknęły jego nadzieje na uratowanie siostry. Gdy rozpacz grozi, że go ogarnie, nadzieja przychodzi tam, gdzie najmniej się tego spodziewał. Orkowie, rasa, której bohater zawsze nienawidził, zebrali oddział ratunkowy, który uwalnia bohatera z więzów. Pojawia się w krainie zbezczeszczonej przez zło. Wyrusza w podróż, aby rzucić światło na mroczną przeszłość Gandohara, mając nadzieję, że odkryje słaby punkt w obronie wroga. Jeśli mu się nie uda, straci siostrę na zawsze.
- Dwóch Piratów z Latającej Twierdzy w Worlds II:
Spiski w ramach spisków i intrygi w ramach spisków powodują, że załoga Wędrującego Gniewu popada w nieufność i jawny bunt, a przez cały czas życie niewinnych mieszkańców wyspy wisi na włosku. Osławiony kapitan statku to człowiek tak okrutny i podły, że podobno urodził się bez duszy. Jednak w mrocznym podbrzuszu wzburzonych mórz często zdarza się, że rzeczy nie zawsze są takie, jakimi się wydają. Kapitan Ed Teal rekrutuje bohatera tej historii do osobistych spraw, rzekomo niezwiązanych ze skarbem, ale raczej po to, by ponownie połączyć go z utraconą miłością; odosobniona i pustelnicza dziewczyna imieniem Maren, która podobno zamieszkuje wyspy. Nieproszone oczy zawsze obserwują, gdzie można zdobyć sławę i fortunę. Drugi i trzeci dowódca Wandering Wrath, Cutter i Nicky Nails, mają swój własny program. Zaufanie jest najrzadszą ze wszystkich walut i nie znajdą jej ci, którzy nie chcą przelać odrobiny własnej… lub kilku wiader krwi.
Piraci z Latającej Fortecy wprowadzają więcej niż wystarczającą ilość nowych elementów rozgrywki. Oprócz archipelagu wypełnionego nową roślinnością, po którym gracze mogą przemierzać pieszo, konno, żeglując własną łodzią, a nawet pływając, dostępne są także zupełnie nowe rasy i bossowie czający się w głębinach niezbadanych wysp. Znakomicie doprawione nowymi, oszałamiającymi przerywnikami filmowymi, ponad 12 godzin głównych zadań czeka na gracza, przesiąkniętych zwrotami akcji i niespodziankami przy każdej decyzji. Dziesiątki nowych broni, w tym kusza, trwałe mikstury i nowe akcesoria do zbroi zwiększające statystyki bohatera, skuteczna zbroja dla koni, a także świeże techniki walki, zapewnią doskonały sposób na zdobycie zupełnie nowych wrażeń w świecie Antaloor. Ekscytujące sekwencje wideo w grze, stworzony przy użyciu nowych technik animacji i nowych efektów pogodowych, takich jak deszcz i burze; nawet doświadczeni weterani „Dwóch światów” będą zadowoleni! W „Piratach z Latającej Fortecy” świat archipelagu debiutuje w bardziej realistycznej i wciągającej prezentacji niż kiedykolwiek wcześniej, dzięki atakującym roślinom, realistycznej faunie i nowym efektom cząstek atmosferycznych. To samo tyczy się fabuły, która jest popchnięta do przodu dzięki kinowym animacjom, misternie inscenizowanym przerywnikom filmowym i niesamowicie napisanym dialogom. I wreszcie, cztery dodatkowe mapy przygodowe dla wielu graczy zapewniają graczom długoterminową rozrywkę w trybie współpracy. W „Piratach z Latającej Fortecy” świat archipelagu debiutuje w bardziej realistycznej i wciągającej prezentacji niż kiedykolwiek wcześniej, dzięki atakującym roślinom, realistycznej faunie i nowym efektom cząstek atmosferycznych. To samo tyczy się fabuły, która jest popchnięta do przodu dzięki kinowym animacjom, misternie inscenizowanym przerywnikom filmowym i niesamowicie napisanym dialogom. I wreszcie, cztery dodatkowe mapy przygodowe dla wielu graczy zapewniają graczom długoterminową rozrywkę w trybie współpracy. W „Piratach z Latającej Fortecy” świat archipelagu debiutuje w bardziej realistycznej i wciągającej prezentacji niż kiedykolwiek wcześniej, dzięki atakującym roślinom, realistycznej faunie i nowym efektom cząstek atmosferycznych. To samo tyczy się fabuły, która jest popchnięta do przodu dzięki kinowym animacjom, misternie inscenizowanym przerywnikom filmowym i niesamowicie napisanym dialogom. I wreszcie, cztery dodatkowe mapy przygodowe dla wielu graczy zapewniają graczom długoterminową rozrywkę w trybie współpracy.
- Obrona zamku Two Worlds II:
Podczas gdy przed bramami Oswaroth toczy się krwawa bitwa pomiędzy oddziałami Gandohara a armiami orków, cesarz czeka w głębi swego pałacu na wynik walki o władzę. Nie wie jednak, że elitarny oddział orków pod wodzą Rogdora przedostaje się tajnymi ścieżkami do twierdzy i jest już blisko portali sali tronowej...
Edycja epicka Two Worlds:
Two Worlds II:
Dwaj piraci z Latającej Fortecy w Worlds II:
Obrona Zamku Two Worlds II
DO KOSZYKA