menu
    1. 3kropki.pl
    2. >
    3. Gry bez prądu
    4. >
    5. Gry planszowe
    6. >
    7. Strategiczne
    8. >
    9. Tash-Kalar: Otchłań

Ilustracja Tash-Kalar: Otchłań
Do schowka

Tash-Kalar: Otchłań

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić
Możesz zamówić telefonicznie: 537 845 360

54,61 zł

Termin wysyłki: 48 godzin
↓ Koszt dostawy od: 11,99 zł
DO KOSZYKA

Cechy produktu

wydawca
Rebel Games
liczba graczy
2-4 osób
czas gry
ok. 50 minut
wydanie
polskie
instrukcja
polska
kategoria wiekowa
14+
zawartość pudełka
18 kart demonicznych istot
zestaw żetonów-pionów
planszę punktacji dla trybu „Bitwy na śmierć i życie”.
szklany znacznik Bramy
instrukcja
dodatkowe informacje
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Tash-Kalar: Legendarna Arena.

Opis produktu

Drugi dodatek do Tash-Kalar

Brama została otwarta. Za nią rozpościera się kraina cienia i ognia, w której panują demoniczne byty władające mrocznymi mocami. Arena Tash-Kalar została połączona z międzywymiarowym królestwem Otchłani. 

 

Otchłań to nowa talia, z której można korzystać jak z pozostałych talii z gry podstawowej. Ten dodatek zawiera 18 kart demonicznych istot, zestaw żetonów-pionów oraz planszę punktacji dla trybu „Bitwy na śmierć i życie”. W pudełku znajduje się również szklany znacznik Bramy. Brama to międzywymiarowy portal, który dostarcza energię demonicznym

magom. Większość kart z tego dodatku jest z nią w pewien sposób powiązana. Gdy opanujesz już zasady, którymi rządzi się nowy wymiar, będziesz w stanie wykorzystać w pełni moc talii Otchłani.

 

Uwagi taktyczne

Nauczenie się efektywnej gry z wykorzystaniem Bramy może zająć graczom kilka rozgrywek. W przypadku innych szkół skuteczność danej istoty często zależy od miejsca, w które została przyzwana. W szkole Otchłani pole, na które została przyzwana istota, ma zmienne znaczenie, ponieważ wiele efektów zależy od jego pozycji względem Bramy. 

Należy zwrócić uwagę na to, czy efekt danej karty odnosi się do Bramy czy do istoty, którą gracz ma zamiar przyzwać. Jeśli gracz planuje przyzwać istotę, która stanie się Bramą, warto zastanowić się, w którym miejscu to zrobić. Jej pozycja może być istotna nie tylko w przypadku efektu karty przyzywającej, ale też kart, które zostaną zagrane później.

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj