49,90 zł
43,49 zł
1. Dodatek KULT RUNÓW to nowa przygoda, w której bohaterowie Terrinoth będą musieli się zmierzyć ze swym najprzebieglejszym przeciwnikiem. W odmętach ziemi, pod kopalniami Forge, kult zelotów odkopał starożytne runy. Z ich pomocą kultyści zamierzaj zawładnąć krainą, zniszczyć Kościół Kellosa i ogłosić się nową wiarą ludów Terrinoth. Niedługo rozpocznie się krucjata, mająca na celu zmieść fundamenty cywilizacji. Tylko nieugięci bohaterowie mogą powstrzymać falę zła i korupcji, jaką jest KULT RUNÓW.
Dodatek składa się z 5 żetonów i 30 nowych kart Przygód.
2. Kellos i jego słudzy czuwają nad cywilizacją, ale sam Kościół ma niewiele władzy nad rozległymi rubieżami i nieokiełznaną dziczą. Przeżycie w takich niegościnnych warunkach wymaga zgoła innej religii, innego rodzaju oręża. Bez względu na to czy twój bohater potrzebuje sprzymierzeńca, który przeprowadzi go ukrytymi przełęczami, czy też pragnie broni, która jest równie barbarzyńska i niebezpieczna, co on sam, wszystko to znajdzie w przepełnionym pierwotną siłą dodatku WĘDROWCY PUSTKOWI.
Dodatek składa się z 30 nowych kart Handlu.
3. Margath nie polega tylko na własnej rasie – jego agenci chaosu i zniszczenia przybierają przeróżne postacie. Przeciwnicy znajdujący się w dodatku CIENIE MARGATHA stanowią nie lada wyzwanie!
Dodatek składa się 30 nowych kart Przygód.