Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu który znajduje się na Twoim koncie w sklepie.
Room 301 No.6 wykorzystuje rozmyte granice, aby symulować upośledzenie funkcji poznawczych, z którym codziennie zmagają się osoby z chorobą Alzheimera. Łączy w sobie zarówno projekt gry polegającej na ucieczce z labiryntu, jak i cechy choroby (potrzebę silnego przewodnictwa i wsparcia w celu wspomagania funkcji poznawczych). Postępując z dnia na dzień, musisz wkroczyć w psychikę pacjenta z chorobą Alzheimera. Będziesz przemierzać labirynty, każdego dnia sortując rzeczy razem z córką, aby ponownie przeżyć kluczowe wspomnienia.
Podzielona perspektywa: Poruszaj się po labiryncie po lewej stronie (za pomocą WASD), aby rozejrzeć się po świecie wokół ciebie, który jest jednocześnie wyświetlany po prawej stronie, i zbadać przedmioty w nim zawarte (wejdź w interakcję, klikając myszką).
Weź lekarstwo: Znajdź [Buteleczki z tabletkami] i użyj ich, aby przeciwdziałać upośledzeniu funkcji poznawczych, nieznacznie powiększając pole widzenia.
Zbuduj swoją kolekcję: Każdego dnia będziesz mieć za zadanie znaleźć cztery przedmioty o kluczowym znaczeniu w twoim życiu. Zbierz je i ponownie przeżyj swoje wspomnienia.
Naszym celem w Room 301 No.6 jest odtworzenie prawdziwych doświadczeń pacjentów z chorobą Alzheimera i zachęcenie większej liczby osób do korzystania z oczu i rzeczywistego wchłonięcia otaczającego nas świata. Poprzez naszą grę mamy nadzieję zapewnić graczom wgląd w świat choroby Alzheimera i tych, którzy muszą się z nią zmierzyć. Razem przeżywając ostatnie i najbardziej wzruszające wspomnienia.