169,95 zł
148,06 zł
Spektakularny pojedynek magów
Najpotężniejsi czarnoksiężnicy królestwa zebrali się w sercu lasu Argos, aby wziąć udział w legendarnym turnieju dwunastu pór roku. Na koniec trzyletnich zmagań, spośród uczestników turnieju zostanie wyłoniony nowy Arcymag królestwa Xidit.
Wejdź do gry, czarodzieju i spróbuj swoich sił w Porach roku, strategicznej grze opartej o rzuty kośćmi i budowanie własnej talii. Zadbaj o wyposażenie w pradawne magiczne przedmioty, przywołaj swoich najwierniejszych kompanów i staw czoło wyzwaniu!
Na czym to polega?
Rozgrywka w Pory Roku jest podzielona na 2 fazy.
W pierwszej, nazywanej Preludium, gracze budują swoją własną talię, wymieniając karty Mocy z pozostałymi uczestnikami zabawy. W ten sposób starają się zebrać zestaw przydatnych efektów i stworzyć swoją strategię. 9 wybranych kart Mocy dzielą na 3 zestawy po 3 karty, które posłużą im w kolejnych częściach rozgrywki.
Druga faza, Turniej, to 3 lata (12 następujących po sobie pór roku), podczas których uczestnicy będą starali się zebrać jak najwięcej punktów prestiżu i otrzymać tytuł Arcymaga królestwa Xidit. W tym celu będą rzucać kośćmi odpowiednimi dla danej pory roku, które wskażą im możliwe do wykonania akcje.
Aby wygrać, gracze będą musieli umiejętnie zaplanować zbieranie i krystalizowanie energii, a także opłacenie kosztu skorzystania z potężnych kart Mocy, które sobie przygotowali.
Dlaczego pokochasz tę grę?
Pory roku kuszą dopracowaną sferą wizualną, dzięki której obcowanie z grą jest prawdziwą przyjemnością. Przepiękne grafiki przenoszą graczy w wyjątkowy, fantastyczny świat.
To jeden z tytułów, w który nie da się rozegrać dwóch identycznych partii. Budowanie talii i wymiana kart w połączeniu z użyciem kości sprawiają, że za każdym razem mamy okazję wypróbować zupełnie inną strategię.
To rozbudowana i interesująca gra, która daje stawia uczestników przed wieloma ważnymi decyzjami, wpływającymi na ich ostateczny wynik.
Dzięki wykorzystaniu różnych zestawów dostępnych kart możemy modyfikować poziom trudności i dopasowywać go do możliwości uczestników: od Czarodzieja Praktykanta, aż do Arcymaga.