Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Wymaga posiadania podstawowej wersji gry Mutant: Rok Zerowy.
Opis produktu
Nelma zanurzyła wiosło w czarnej tafli wody i odepchnęła się od brzegu. Śmieciowa tratwa wypłynęła bezszelestnie w smog Strefy. Był tak gęsty, że zdawało się, iż łódź unosi się wśród białej nicości. Nelma ponownie zanurzyła wiosło. Czuwający na dziobie Victon nagle wykonał dłonią ostrzegawczy gest. Coś usłyszał, a przynajmniej tak mu się zdawało. Nelma uniosła wiosło – w rzeczywistości starą łopatę śnieżną z dawnego świata – i wytężyła słuch. Cisza. Naraz ze smogu przed tratwą wynurzył się olbrzymi kształt. Był czarny i wiekowy. Gigantyczny metalowy cylinder, długi jak cała Arka, którego jeden koniec tonął w wodzie, a drugi spoczywał na kamienistej plaży. Nelma i Victon wpatrywali się osłupiali w ten cud. Nie zauważyli drobnych zmarszczek na wodzie tuż przy ich tratwie…
Kompendium Strefy 1: Leże Zaurów to pierwszy oficjalny dodatek do gry fabularnej Mutant: Rok Zerowy. Ta 32-stronicowa broszura pełna jest ekscytujących lokacji fabularnych i narzędzi przydatnych w prowadzeniu rozgrywki. W skład dodatku wchodzą:
Leże Zaurów: na wysepce pośród ciemnych wód Strefy spoczywa wielki, metalowy, pordzewiały cylinder. Plotki głoszą, że znaleźć tam można liczne skarby z czasów Starożytnych. Pytanie, czy jego jaszczuropodobni mieszkańcy są przyjaciółmi czy wrogami?
Prorok ze Srebrnego Jaja: Szperacze powtarzają, że człowiek z metalowej budowli na bagnach zna odpowiedzi na wszelkie pytania. Podobno potrafi nawet wskazać drogę do Edenu. Jednak niektórzy z tych, którzy idą go odwiedzić, już nigdy nie wracają.
Nasiono zła: Arka mierzy się z zagrożeniem, z jakim jeszcze nigdy nie miała do czynienia. Jeden po drugim członkowie Ludu zmieniają się w coś… innego. Kto – lub co – za tym stoi?
Dom rodzinny: być może świat się skończył, ale ta rodzina nie pozwoli, by taki drobiazg zmienił jej styl życia.
Dalekie podróże: zasady opuszczania Strefy i podróżowania po całych kontynentach.
Generator potworów: stwórz nowe, wyjątkowe, strefowe stwory za pomocą kilku rzutów kośćmi.