769,99 zł
Szukasz sprawdzonego merytorycznie, interaktywnego materiału do nauki przy użyciu tabletu, smartfona, tablicy lub monitora interaktywnego?
Multimedialne Pracownie Przedmiotowe FIZYKA kl.7-8
- 13 zagadnień
- 39 lekcji (po 13 lekcji "Powtórz wiedzę", "Czas na test" i "Sprawdź się")
- 592 ekrany, 373 zadania, 10 filmów, 12 symulacji, 52 zasoby interaktywne
- 13 gier dydaktycznych
- 3 plansze interaktywne
- zestaw plansz wraz z przewodnikiem do aktywizacji klasy przy tablicy interaktywnej
- bezterminowa licencja dla 3 nauczycieli
- wersja online & offline
Zagadnienia opracowane w MPP FIZYKA 7-8:
1) Zjawiska cieplne
2) Ruch drgający i fale
3) Elektrostatyka
4) Energia
5) Fale elektromagnetyczne
6) Hydrostatyka i aerostatyka
7) Magnetyzm
8) Optyka
9) Prąd elektryczny
10) Ruch
11) Siły
12) Właściwości materii
13) Świat fizyki
Multimedialne Pracownie Przedmiotowe FIZYKA dla klas 7-8 szkoły podstawowej to doskonały pomysł na ciekawą lekcję opartą o zgodne z podstawą programową zasoby, które zostały wypełnione zróżnicowanymi ćwiczeniami, symulacjami, filmami oraz grami edukacyjnymi!
Każde z 13 zagadnień w MPP FIZYKA zostało opracowane w formie trzech typów lekcji:
- „Powtórz wiedzę",
- „Sprawdź się"
- „Czas na test"
Każdy zestaw MPP zawiera 3 bezterminowe licencje dla nauczycieli (3 użytkowników może korzystać z niego jednocześnie).
Aby móc w pełni korzystać z zasobów wymagany jest dostęp do Internetu.
Istnieje również alternatywna możliwość pracy offline po ściągnięciu bezpłatnej aplikacji mLibro i pobraniu zasobów MPP na dysk. Dokładne instrukcje dostarczane są wraz z produktem.
UWAGA: Aby poza nauczycielami, uczniowie mogli także pracować z zasobami MPP indywidualnie w szkole lub domu (np. poprzez wykonywanie zleconych przez nauczyciela prac domowych ), konieczny jest zakup dodatkowych licencji z dostępem do zasobów MPP dla uczniów.
ZAPRASZAMY do obejrzenia bezpłatnej wersji DEMO Multimedialnych Pracowni Przedmiotowych na platformie dzwonek.pl
Pełna wersja materiału MPP FIZYKA 7-8 zawiera opracowanie 13 zagadnień, a także dodatki stworzone z myślą o wspólnej pracy uczniów przy tablicach lub monitorach interaktywnych.
Są to gry edukacyjne typu memo i quizy, “Tablice wiedzy”, a także plansze interaktywne, metody aktywizujące uczniów, które funkcjonują pod nazwą “Razem do tablicy!”.
Jak uczyć (się) z Multimedialnymi Pracowniami Przedmiotowymi online ?
- pracować grupowo w klasie przy użyciu monitora lub tablicy interaktywnej,
- przeprowadzać z uczniami testy sprawdzające zdobytą wiedzę przy użyciu komputerów, tabletów lub smartfonów z dostępem do Internetu – wymagana licencja uczniowska
- korzystając z różnych typów lekcji zastosować naukę metodą odwróconej klasy – udostępniać uczniom lekcje typu "Sprawdź się", a po analizie wyników prowadzić wspólne zajęcia przy pomocy materiałów “Powtórz wiedzę”- wymagana licencja uczniowska
- zlecać uczniom prace domowe i otrzymywać raporty na temat ich postępów- wymagana licencja uczniowska
Jednym z najważniejszych elementów MPP są “Tablice wiedzy”, gry edukacyjne oraz metody aktywizujące uczniów do wspólnej pracy, które funkcjonują pod nazwą “Razem na tablicy!”.
Razem na Tablicy!
to pomysły na aktywizację uczniów i rozwój kluczowych umiejętności dotyczących pracy w grupie.
Celem zasobów “Razem na tablicy!” jest umożliwienie pracy grupowej, przeprowadzanie burz mózgów, analiz, sondaży, rozpisywania procesów badawczych - a wszystko to przy pomocy nowoczesnych technologii. Proponujemy Państwu bazę, którą można wykorzystać zarówno do pracy merytorycznej, jak i do badań społecznych, analizy zachowań, głosowań klasowych czy rozwiązywania problemów.
Metody aktywizujące „Razem na Tablicy!” podzielone zostały wg 4 kryteriów:
1) dyskusyjne
- Debata „za i przeciw”
- 3 wersje interaktywnych sondaży
2) metody grupowego podejmowania decyzji
- Analiza SWOT
- Piramida priorytetów
- Poker kryterialny
3) metody grupowego rozwiązywania problemów
- Rybi szkielet
- Metaplan
- Dywanik pomysłów (obecne karteczki)
4) metody uczenia się
- Mówiąca ściana
- Mapa skojarzeń
- Gwiazda pytań
Dzięki powyższym, rozwój kompetencji kluczowych uczniów może być kształtowany przy użyciu metod aktywizujących (zamiast podawczych).
FIZYKA, rozdział "Optyka":
lekcja "powtórz wiedzę"
lekcja "sprawdź się"
lekcja "czas na test"
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA