menu
    1. 3kropki.pl
    2. >
    3. Programy
    4. >
    5. Edukacyjne
    6. >
    7. Dla uczniów i rodziców
    8. >
    9. Szkoła podstawowa
    10. >
    11. Mądra Głowa 5-7 lat Idę do szkoły (nowa edycja)

Ilustracja Mądra Głowa 5-7 lat Idę do szkoły (nowa edycja)
Do schowka

Mądra Głowa 5-7 lat Idę do szkoły (nowa edycja)

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić
Możesz zamówić telefonicznie: 609 923 606
Produkt w promocji

29,90 zł

27,90 zł

Najniższa cena z 30 dni: 27,90 zł
↓ Termin wysyłki: kup do 15:00 dostawa jutro
↓ Koszt dostawy od: 11,99 zł
DO KOSZYKA

Cechy produktu

Producent
LK Avalon
typ licencji
komercyjna
liczba użytkowników
1
wersja produktu
pudełkowa
platforma
PC
nośnik
CD
wymagania sprzętowe
Windows XP, Vista, 7, 8 lub 10
wersja językowa
polska
dodatkowe informacje
dla dzieci 5-7 lat

Opis produktu

Mądra Głowa 5-7 lat Idę do szkoły

 


Cześć! To my Wesołe Pojazdy – mieszkańcy świata Mądrej Głowy: parowóz, ciężarówka, autobus i inni. Chcielibyśmy zagrać z Tobą. Czy się zgadzasz? Odwiedzisz różne rejony naszego miasta i wiele się nauczysz. Na przykład łódź podwodna zapozna cię z różnymi kolorami, samolot pokaże ci swoje obrazki, parowóz zaś zagra z tobą w piłkę. Jesteśmy pewni, że zabawa z nami ci się spodoba, mamy też nadzieję, że odwiedzisz nas ponownie.

W mieście Wesołych Pojazdów znajdziesz do rozwiązania mnóstwo ciekawych zadań i łamigłówek. Całość jest zrealizowana w przyjaznej multimedialnej konwencji zabawnych gier.
Ciekawe i wciągające zadania oraz nielimitowana ilość prób pozwalają do woli bawić się w kolorowym świecie Mądrej Głowy. Przy okazji świetnej zabawy dzieci uczą się i nabywają potrzebne zdolności oraz umiejętności.


Mądra Głowa to kolekcja 15 multimedialnych gier i łamigłówek logicznych rozwijających umiejętność sprawnego myślenia i podejmowania decyzji.

Świeże i oryginalne pomysły gwarantują doskonałą zabawę i pełny rozwój potrzebnych zdolności. Efektem zabawy jest wydobycie i rozwój potencjału intelektualnego, a zdobyte doświadczenia, wiedza oraz umiejętności mają wszechstronne zastosowanie i są niezbędne w rozwoju dzieci. 

15 SUPER GIER I ŁAMIGŁÓWEK
ROZWÓJ ZDOLNOŚCI PRZEDSZKOLNYCH
SPRAWNOŚĆ I BYSTROŚĆ UMYSŁU


Zadania zostały przygotowane specjalnie dla dzieci w wieku przedszkolnym. Oto opisy niektórych łamigłówek:     

Zbiory:  pomóż ciężarówkom zebrać dojrzałe owoce i nie zapomnij oddać kilku jabłek jeżom. Gra ćwiczy spostrzegawczość i umiejętność liczenia.  

Ciężarówka: przyjrzyj się dokładnie kolejności ciężarówek na parkingi i odgadnij jakiej ciężarówki brakuje? Gra ćwiczy spostrzegawczość, umiejętność rozróżniania i logicznego myślenia.

Garaże: w tej grze musisz otworzyć wszystkie garaże, żeby to zrobić znajdź dwa samochody tego samego koloru. Gra ćwiczy pamięć i spostrzegawczość.

Obrazki: przyjrzyj się dokładnie obrazkowi z tramwajami, a następnie dopasuj brakujące części obrazka. Gra ćwiczy pamięć, spostrzegawczość oraz umiejętności kojarzenia i dopasowywania. 

Farby: nocą kolorowe tramwaje wracają do zajezdni. W ciemnościach wydają się szare. Spróbuj zapamiętać jakiego są koloru i pomaluj je we właściwy sposób. Gra ćwiczy spostrzegawczość i zdolność zapamiętywania.

Zajezdnia: pomóż kolorowym tramwajom dotrzeć do zajezdni w ich kolorze. Klikaj na zwrotnicach, a tramwaje pojadą drogą, którą one wskazują. Gra uczy rozpoznawania kolorów, myślenia i szybkiego podejmowania decyzji.

Droga: z widocznych elementów zbuduj drogę i pomóż taksówce zabrać wszystkich pasażerów. Gra ćwiczy kreatywność i  bystrość umysłu.

Kostki: zbuduj z kolorowych kostek taką samą figurę jaką jest zbudowana z szarych. Postaraj się wykorzystać wszystkie dostępne kostki. Gra uczy wyobraźni przestrzennej, kreatywności sprawności umysłu. 

Wyścig: bierzesz udział w wyścigu taksówek, aby zakończyć wyścig musisz pokonać trzy okrążenia – do dzieła! Gra rozwija zręczność i sprawność, kształtuje spryt, ćwiczy szybkie myślenie.

Ocal ryby: woda w morzu stała się brudna i ryby nie mogą już w niej żyć. Zbierz wszystkie puszki i pojemniki, wówczas woda stanie się czysta i znów będą mogły żyć w niej ryby. Gra uczy: zręczności i spostrzegawczości, kształtuje świadomość w tematach ekologii i środowiska naturalnego.

Zabawa w chowanego: nurkowie i ośmiornice ukrywają się na dnie morza. Postaraj się zapamiętać, gdzie są. Znajdź nurków i pomóż im dotrzeć do łodzi podwodnej. Gra ćwiczy pamięć, spostrzegawczość i wytrwałość w dążeniu do celu.

Tubki z farbą: Teraz poznasz różne kolory. I szybko nauczysz się ich nazw. Możesz zacząć od barwy czerwonej, żółtej i zielonej. Kliknij na tubce farby i wybierz kolor gry. Następnie kliknij na łodzi podwodnej i znajdź wszystkie inne łodzie podwodne w tym samym kolorze. Gra uczy spostrzegawczości oraz rozpoznawania i nazywania kolorów.

Tęcza: pociąg z wielką przyjemnością zagra z tobą w piłkę. Będziesz rzucał piłkę, a pociąg będzie ją łapał parą ze swojego komina. To trudne zadanie! Gra ćwiczy zręczność i sprawność manualną, koordynację wzrokowo-ruchową.

Wagoniki: pociąg jest gotów do drogi. Brakuje jednak wagonów. Zwróć uwagę na kolejność, w jakiej wagony są połączone. Znajdź brakujące wagoniki, żeby uzupełnić skład pociągu. Gra ćwiczy spostrzegawczość i sprawność logicznego myślenia

Konstruowanie pociągów: teraz masz zbudować pociąg z poszczególnych części. Aby to zrobić, użyjesz magnetycznego dźwigu. Masz również obrazek przedstawiający pociąg. Powodzenia! Gra ćwiczy wyobraźnię, kreatywność, umiejętności zapamiętywania i odtwarzania elementów.


Łamigłówki pochodzą z programów Mała Akademia i Mądra Głowa Przedszkolak.

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Ilustracja produktu Progres - Pamięć i koncentracja
24,99 zł

DO KOSZYKA

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj