72,72 zł
Aby zagrać w tę zawartość, wymagana jest podstawowa wersja gry Le Mans Ultimate na Steam.
Witamy w LMGT3. Pakiet 3 na sezon 2024 w końcu dotarł, a wraz z nim Le Mans Ultimate staje się ekskluzywnym domem LMGT3, a także wprowadza do gry nowy, kultowy i wymagający tor.
Pierwszy z naszych kandydatów do LMGT3, BMW M4 LMGT3, jest najnowszym z linii samochodów BMW GT, w tym Z4 GT3, M6 GT3 i M8 GTE. Wracając do Le Mans i World Endurance Championship w GT po 5-letniej nieobecności, marka nawiązała współpracę z zespołem Sportscar ace WRT i podarowała zestaw kluczyków 9-krotnemu mistrzowi świata motocykli Valentino Rossiemu...
Wraz z końcem przepisów GTE, Chevrolet stworzył nową Corvette zgodną z przepisami GT3, wykorzystując C8.R jako bazę. Oba samochody mają tę samą konstrukcję nadwozia, podwozie i, co ważne, ten sam silnik V8 z naturalnym doładowaniem 5,5 l LT6! W roku 2024, będącym pierwszym rokiem rywalizacji dla Z06 LMGT3.R w wielu seriach, samochód udowodnił, że jest konkurencyjny już na starcie, zdobywając pole position w Katarze i zajmując supermocne miejsce z podwójnym podium w Bahrajnie.
A nasz ostatni samochód z pakietu 3, najnowszy samochód sportowy Ferrari, który przeszedł z drogi do wyścigu, 296 GTB, bierze przepisy GT3 i miesza z etosem prototypu dla ich najnowszego pretendenta do GT3. Przejście z silnika V8 na V6 z turbodoładowaniem dla lekkości i wydajności, a także modułowe panele do szybkiej naprawy uszkodzeń i wymiany podczas wyścigu. Po raz pierwszy ścigany w światowych zawodach w 2023 roku, Ferrari 296 LMGT3 rozwinęło się w szybki i niezawodny samochód wyścigowy we wszystkich seriach, w których bierze udział.
Ale to nie wszystko!
Tor Interlagos Circuit, oficjalnie znany jako Autódromo José Carlos Pace, jest jednym z najbardziej kultowych i wymagających torów wyścigowych w kalendarzu sportów motorowych. Tor znajduje się w São Paulo w Brazylii i został nazwany na cześć brazylijskiego kierowcy José Carlosa Pace'a, który tragicznie zginął w katastrofie lotniczej w 1977 roku. Pierwotnie zbudowany w 1940 roku i mocno modyfikowany na przestrzeni lat, Interlagos łączy w sobie unikalną mieszankę szybkich prostych, trudnych zmian wysokości i wymagających technicznych sekcji, dzięki czemu jest ulubionym torem zarówno kierowców, jak i fanów.
Dzięki bogatej historii i wyzwaniom technicznym powrót toru Interlagos do Mistrzostw Świata w Wyścigach Długodystansowych uznaje się za jedno z najbardziej emocjonujących i wymagających wydarzeń, często oferując fanom niezapomniane i nieprzewidywalne wyścigi.
Czekają na Ciebie nowe samochody, nowa klasa i nowe wyzwanie wyścigowe.
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA
DO KOSZYKA