menu
    1. 3kropki.pl
    2. >
    3. Gry bez prądu
    4. >
    5. Gry karciane
    6. >
    7. Zwykłe
    8. >
    9. Strategiczne
    10. >
    11. Horror w Arkham LCG: Zmowa nad Innsmouth

Ilustracja Horror w Arkham LCG: Zmowa nad Innsmouth
Do schowka

Horror w Arkham LCG: Zmowa nad Innsmouth

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić
Możesz zamówić telefonicznie: 537 845 360

136,16 zł

Termin wysyłki: 10 dni
↓ Koszt dostawy od: darmowa dostawa
DO KOSZYKA

Cechy produktu

Kod producenta
PL-AHC51
wydawca
Galakta
liczba graczy
1-4 osób
czas gry
ok. 60-120 minut
wydanie
polskie
instrukcja
polska
kategoria wiekowa
14+
dodatkowe informacje
To nie jest samodzielny produkt. Do gry wymagany jest zestaw podstawowy Horroru w Arkham: Gry karcianej.

Opis produktu

 

„Mieszkańcy Innsmouth nie lubią, aby obcy wścibiali nos w ich życie.”

 

—H.P. Lovecraft, Widmo nad Innsmouth

 

Niedaleko Arkham, na wybrzeżu Atlantyku, leży zapuszczone miasteczko Innsmouth. Aura zaniedbania i rozkładu spowija miasto niczym oceaniczna mgła – od dziwnie świecących okien hotelu Gilman House po opuszczony i walący się most przy Fish Street. Tuż za granicami miasteczka, wybrzeże Innsmouth jest usiane podmokłymi tunelami pływowymi i nienaturalnymi zatoczkami. Któż wie, jakie dziwne głębinowe skarby można znaleźć wśród rybich ości i gnijących wodorostów?

 

Zmowa nad Innsmouth otwiera szósty cykl do Horroru w Arkham: Gry karcianej, w ramach którego weźmiecie udział w pokrętnej, achronologicznej przygodzie, poczynając już od pierwszych dwóch scenariuszy kampanii zawartych w tym rozszerzeniu. Od samego centrum Innsmouth po zdradliwe wybrzeże, a nawet dalej, scenariusze te stanowią początek historii, która będzie kontynuowana na łamach kolejnych sześciu Zestawów Mitów.

 

Dwa nowe scenariusze to oczywiście nie wszystko – Zmowa nad Innsmouth wprowadza również pięciu nowych badaczy, wraz z istnymi zatopionymi skarbami w postaci nowych kart graczy, zaprojektowanych z myślą o nowym stylu gry i strategiach tworzenia talii. Zapewne będą to przydatne narzędzia, by poradzić sobie z wyzwaniami, jakie stanowić będą nowe elementy mechaniki związane z żetonami kluczy, zalania, błogosławieństwa czy klątwy!

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj