Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu który znajduje się na Twoim koncie w sklepie.
Wyrusz w epicką, poruszającą podróż, w czasie której Kratos i Atreus uczą się stawiać na swoim i odpuszczać.
Od chwili nadejścia fimbulvinter minęło kilka lat. W całym Midgardzie zapanował przenikliwy mróz.
Po próbach zapobiegnięcia końcowi światów Kratos i Atreus starają się nie zwracać na siebie uwagi bogów. Codziennie przygotowują się do tego, co ma nastąpić, jednocześnie próbując zmienić przeznaczenie.
Atreus pragnie lepiej zrozumieć wskazówki, które pozostawiła po sobie jego matka, i odkryć rolę, jaką ma odegrać w nadciągającej wojnie. Kratosowi niełatwo jest pogodzić się z faktem, że jego syn chce poznać swoją tożsamość. Wie, że droga, na którą pragnie wkroczyć chłopiec, poprowadzi ich ku mściwym Asom. Obawia się, że może powtórzyć krwawe błędy z przeszłości.
Podczas gdy siły Asgardu przygotowują się do wojny, ojciec i syn wyruszają w głąb dziewięciu światów. W trakcie podróży przyjdzie im przemierzać zapierające dech w piersiach krajobrazy znane z kart mitów i stawiać czoła przerażającym wrogom, takim jak skandynawscy bogowie i potwory.
Widmo ragnaröku sprawia, że Kratos i Atreus muszą zdecydować, co jest dla nich ważniejsze: ich własne bezpieczeństwo czy los wszystkich światów…