Opis produktu
Front Wschodni, najbardziej decydujący teatr II wojny światowej i największe lądowe pole bitwy. Walka do końca, wojna totalna między Trzecią Rzeszą a Związkiem Radzieckim, z których każdy dowodzi milionami. Legendarny zespół gier wojennych w 2by3 Games spędził lata na powracaniu do tego tytanicznego konfliktu, aby ponownie ustanowić nowy stan techniki.
Gary Grigsby's War in the East 2 to kompletna przeróbka i ulepszenie oryginalnej gry War in the East, przy czym nie pozostawiono kamienia na kamieniu, aby zapewnić bardziej realistyczną, bogatszą historycznie i ambitniejszą grę strategiczną. War in the East 2 oferuje szeroką gamę scenariuszy, począwszy od krótkiego samouczka na temat bitwy o Wielkie Łuki, przez czteromiesięczne Zniszczenie Frontu Południowo-Zachodniego, aż po ogromną, pełną Wielką Kampanię całego frontu wschodniego z lat 1941-1945, począwszy od Operacji Barbarossy do upadku Berlina. W sumie czeka na Ciebie siedem scenariuszy operacyjnych i trzy kampanie na całej mapie, a także setki, jeśli nie tysiące godzin historycznej rozgrywki.
Lata nowego rozwoju zaowocowały najlepszym przeciwnikiem AI, jaki kiedykolwiek stworzył 2by3 dla dowolnej gry. Zawiera również znacznie dokładniejszą mapę, w tym pełną pojedynczą i podwójną sieć kolejową, a także historyczną sieć dróg, szczegółowy i rozszerzony porządek bitwy, nowe realistyczne modele ruchu i walki, zaawansowany system logistyczny, znacznie ulepszony i łatwy w obsłudze zarządzaj systemem Air oraz wiele innych usprawnień w interfejsie i zarządzaniu grą, a także wbudowaną encyklopedię broni i jednostek Frontu Wschodniego. To tylko zarys wielu nowych funkcji i ulepszeń, z których wszystkie są wyjaśnione w pełni obszernej instrukcji, dostępnej również w postaci fizycznej kopii.
3 pełne kampanie na mapie
- Kampania 1941-45 (22 czerwca 1941 – 1 sierpnia 1945)
- Stalingrad do Berlina (19 listopada 1942 – 4 lipca 1945)
- Wisłą do Berlina (13 stycznia 1945 – 1 czerwca 1945)
- 7 mniejszych scenariuszy operacyjnych
- Velikie Luki '42 (17 listopada 1942 – 25 stycznia 1943) – Sowiecki kontratak mający na celu odzyskanie tego ważnego węzła kolejowego.
- Droga do Mińska (22.06.1941 – 02.07.1941) – Szturm nad Dniepr przez Grupę Armii Centrum.
- Droga do Leningradu (22 czerwca 41 – 8 października 41) – Grupa Armii Północ rusza na Leningrad.
- Zniszczenie Frontu Południowo-Zachodniego (22 czerwca 41 – 15 października 41) – Grupa Armii Południe i Guderian powodują największą sowiecką kapitulację w czasie wojny.
- Operacja Tajfun 41 (30 września 1941 – 5 stycznia 1942) – ostateczna ofensywa mająca na celu zajęcie Moskwy.
- Odrodzenie Armii Czerwonej (19 listopada 1942 – 17 marca 1943) – Zniszczenie niemieckiej 6 Armii pod Stalingradem.
- Czerwony Bóg wojny (24 listopada 1942 – 8 lutego 1943) – nieudana radziecka ofensywa na północy.
Ulepszony przeciwnik AI
- Nowo przeprojektowany i przebudowany przez Gary'ego Grigsby'ego dla War in the East 2
- Znacznie ulepszona wydajność sztucznej inteligencji w obronie, a także ulepszona wydajność sztucznej inteligencji w ofensywie
Bardziej dokładna mapa i zasady ruchu:
- Mapa oparta na lepszym odwzorowaniu daje większą liczbę heksów w głównym obszarze walki (106 heksów frontu od Rostowa do Leningradu w porównaniu z 87 heksami w WitE).
- Zaawansowane zasady dotyczące terenu/drogi – Jakość dróg na każdym heksie łączy się z ukształtowaniem terenu, generując znacznie bardziej realistyczny wpływ terenu na ruch, walkę i zapasy.
- Ruch administracyjny – odpowiada za możliwość szybkiego poruszania się po przyjaznym terytorium, zwłaszcza tam, gdzie są lepsze drogi.
- Możliwość układania dodatkowych jednostek na heksach miejskich i portowych
Loże teatralne poza mapą i wydarzenia teatralne:
- Loże teatralne reprezentujące inne teatry działań wojennych (Afryka Północna, Włochy itp.)
- Wojna partyzancka jest teraz obsługiwana z polem garnizonowym Związku Radzieckiego, wydarzeniami i zakazem partyzanckim umieszczonym na mapie.
- Ulepszona opcja gry Player Theatre Box Control, która pozwala graczom wybrać bardziej elastyczny ruch jednostek między teatrami, ale kosztem niespełnienia wymagań dotyczących garnizonu w porównaniu do korzyści wynikających z ich przekroczenia.
- Dokładniejszy historyczny układ jednostek, sztabów i jednostek wsparcia oraz ich historyczny ruch między teatrami.
- Dodatkowe historyczne wydarzenia kampanii.
Ulepszony system powietrzny obejmujący zarówno bardziej zaawansowany tryb powietrzny, jak i usprawniony tryb grupy operacyjnej powietrza
- Na mapie Airbases
- Znacznie bardziej realistyczna walka powietrzna i rozdzielczość wsparcia w porównaniu do Wojny na Wschodzie i Wojny na Zachodzie.
- Oddzielna faza powietrza jest teraz używana do wielu akcji powietrznych, z obsługą naziemną i transportem odbywającym się w fazie ruchu.
- Zaawansowany tryb powietrzny umożliwia pełną szczegółową kontrolę nad całą wojną powietrzną, co jest odpowiednikiem gry w grze.
- Nowy tryb „Air Operational Group”, który pozwala przenosić grupy lotnicze na mapie i zapewnia łatwy i usprawniony sposób zarządzania grą powietrzną, koncentrując się na grze naziemnej. Dzięki temu gra powietrzna jest łatwiejsza w zarządzaniu nawet dla tych graczy, którzy chcą mieć pełną kontrolę.
- Pełna AI Air Assist, która może prowadzić większość operacji powietrznych w oparciu o zaledwie kilka rozkazów wydanych przez gracza grupom operacji lotniczych.
Bardziej dokładny i szczegółowy historyczny model pogody uwzględniający zmiany pogody na każdym heksie w oparciu o system opracowany dla Wojny na Zachodzie.
Zmiany w walce naziemnej w celu odzwierciedlenia operacji historycznych:
- Nowe Punkty Przygotowania do Walki dla jednostek pozwalają na budowanie dla lepszych operacji ofensywnych i karanie jednostek, które są w walce w każdej turze bez odpoczynku.
- Punkty opóźnienia walki uwzględniają czas spędzony na walce na heksie i spowalniają jednostki poruszające się przez heks, na którym w tej turze toczyła się znacząca walka.
- Ataki mogą teraz pozbawić broniące się jednostki przyszłych PM.
- Odwroty na wielu heksach.
Wiele ulepszeń interfejsu, w tym nowa grafika, zreorganizowane ekrany, nowe podsumowanie tury i ważniejsze informacje dotyczące twoich jednostek i sytuacji przeniesiono na najwyższy poziom, aby ułatwić odkrywanie i szybszy dostęp.
Zautomatyzowana ewakuacja sowieckiej fabryki.
Ulepszone ekrany raportu dowódcy z większą elastycznością i możliwością eksportu CSV do analizy poza grą.
Specjalne oznaczenie Sztabów Szturmowych, zapewniające korzyści z dowodzenia armiom ofensywnym kosztem niektórych zdolności obronnych.
Zwiększony koszt dowodzenia związany z integracją wielu narodowości pod tym samym dowództwem.
Większe bezpośrednie przyłączenie jednostek wsparcia do niektórych dywizji radzieckich i alianckich, wraz z jednostkami wielozadaniowymi, które mogą znajdować się na mapie lub służyć jako wsparcie.
Nowa WitEpedia w grze – zawiera szczegółowe informacje i linki dotyczące jednostek i broni na froncie wschodnim.
Szczegółowe TO&E i Order of Battle Charts z informacjami o wielu jednostkach na froncie wschodnim.
520-stronicowy kolorowy podręcznik, w tym dodatki i notatki projektanta, w pełni dokumentujące każdy aspekt gry. Dodatkowa wersja fizyczna (tylko) jest dostarczana z twardą, drukowaną w pełnym kolorze instrukcją obsługi.