Kompendium zasad
12 kafelków mapy
5 dzielnic
7 ulic
4 arkusze scenariuszy
12 arkuszy badaczy z odpowiadającymi im żetonami podstawkami
32 karty nagłówków
40 kart archiwum
36 kart anomalii
96 kart wydarzeń
72 karty spotkań
12 kart sprzymierzeńców
28 kart przedmiotów
10 kart zaklęć
26 kart specjalnych
37 kart początkowych
12 kart stanów
62 karty potworów
48 żetonów wskazówek / zagłady
42 żetony obrażeń
42 żetony przerażenia
40 żetony pieniędzy
24 żetony szczątków
30 żetonów wzmocnień
6 dla każdej umiejętności
5 żetonów anomalii
18 żetonów mitów
10 znaczników specjalnych
6 żetonów aktywacji
W trzeciej edycji Horroru w Arkham gracze znów wcielą się w role badaczy prowadzących śledztwo w dręczonym niepokojami mieście Arkham w stanie Massachusetts, podczas gdy niewyobrażalne zło czaić się będzie na granicy czasu pod cienką zasłoną egzystencji. Czy zaryzykują swoją poczytalność, aby rozwikłać niebezpieczną tajemnicę?
Podczas każdej rozgrywki w trzecią edycję Horroru w Arkham gracze wezmą udział w jednym z czterech scenariuszy, rozgrywających się w mrocznym i pełnym niebezpieczeństw mieście. Każda przygoda zaprowadzi ich na granicę szaleństwa, a nierzadko także poza nią. Wszechogarniającej ciemności przeciwstawi się dwunastu badaczy – każdy ze swoimi wyjątkowymi umiejętnościami i sposobami na powstrzymanie wzbierającej nad miastem grozy.
Poza umiejętnościami i tłem fabularnym każda z postaci otrzymuje także swój zestaw startowy – teraz togracz decyduje, jak przygotować swojego badacza na potworności, które go czekają.