menu
    1. 3kropki.pl
    2. >
    3. Klucze do gier
    4. >
    5. PC
    6. >
    7. Dlc
    8. >
    9. Europa Universalis IV: The Cossacks (PC) DIGITAL (klucz STEAM)

Ilustracja Europa Universalis IV: The Cossacks (PC) DIGITAL (klucz STEAM)
Do schowka

Europa Universalis IV: The Cossacks (PC) DIGITAL (klucz STEAM)

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić
Produkt w promocji
Koszt dostawy od: darmowa dostawa kodu
produkt niedostępny
Kupując produkt cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu który znajduje się na Twoim koncie w sklepie.

Infografika

Cechy produktu

Producent
Paradox interactive
Platforma dystrybucji cyfrowej
data premiery
2015-12-01
czy to jest dlc?
tak
wersja językowa
język angielski (interfejs, napisy, audio)

Opis produktu

The Cossacks to szóste duże rozszerzenie dla gry Europa Universalis IV i koncentruje się na Hordach i Europie Wschodniej. Ten dodatek pozwala ci ograbiać twoich sąsiadów jako horda w celu zachowania lojalności twoich plemion i niszczyć cudze ziemie, aby zdobyć władzę, co pozwoli ci rozwijać technologię lub przekształcić się w osiadły naród. Polityka wewnętrzna narodów powstaje za pomocą Majątków, należących do potężnych posiadaczy takich jak Magnaci Rzeczypospolitej Obojga Narodów i tytułowych Kozaków stepowych. Dokładniejsza kontrola nad kulturami i tubylcami żyjącymi na twoich ziemiach oraz możliwość bliższej współpracy ze Sztuczną Inteligencją twoich sojuszników, a także zrozumienie ich celów sprawi, że odkryjesz w sobie Piotra Wielkiego.
 
Główne cechy:

- Posiadłości: Dodaje politykę wewnętrzną twojego kraju, z grupami władzy, takimi jak Kościół, Szlachta oraz Burżuazja walczącymi o kontrolę nad państwem.
- Komentarz Dyplomatyczny: Dodaje możliwość znacznie głębszej interakcji ze Sztuczną Inteligencją, określając twoje nastawienie i dając jej do zrozumienia dlaczego chcesz toczyć wojny.
- Tengri: Nowe mechanizmy religii koncentrujące się na Synkretyzmie. Tengri mają dodatkową religię, którą w pełni tolerują, i mogą ją zmieniać wedle własnej woli.
- Jedność Hordy i Najazdy: Hordy muszą atakować swoich sąsiadów, aby utrzymywać swoje zdobycze i zapewnić szczęśliwość plemion, lub ryzykować powstanie plemienne. Hordy mogą niszczyć podbijane terytoria, aby otrzymywać punkty władzy i zwiększać jedność hordy.
- Zaawansowana Zmiana Kultury: Dodaje możliwość wyboru tego, na jaką kulturę chcesz przekonwertować prowincję z dowolnej kultury sąsiadującej, lub przywrócić pierwotną kulturę prowincji.
- Polityka względem Tubylców: Dodaje możliwość określenia twojej polityki wobec tubylców w twoich koloniach, pozwalając ci skupić się na handlu, asymilacji, czy podbojach.
- Ulepszone Szpiegostwo: Dwie nowe akcje szpiegowskie pozwalają ci badać technologie bardziej zaawansowanych krajów i nawoływać o wolność u poddanych twojego wroga.

 
 
 
 
©2015 Paradox Interactive™. Trademarks belong to their respective owners. All rights reserved.

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane