menu
    1. 3kropki.pl
    2. >
    3. Programy
    4. >
    5. Edukacyjne
    6. >
    7. Dla nauczycieli
    8. >
    9. Szkoła podstawowa
    10. >
    11. Sprytne Kostki PL - multilicencja dla 20 stanowisk

Ilustracja Sprytne Kostki PL - multilicencja dla 20 stanowisk
Do schowka

Sprytne Kostki PL - multilicencja dla 20 stanowisk

Oceń: ocenaocenaocenaocenaocena
Zaloguj się aby ocenić
liczba użytkowników
Możesz zamówić telefonicznie: 609 923 606

456,99 zł

Termin wysyłki: 48 godzin
↓ Koszt dostawy od: 11,99 zł
DO KOSZYKA

Cechy produktu

Producent
SILCOM Multimedia
typ licencji
multilicencja szkolna
liczba użytkowników
20 stanowisk
wersja produktu
BOX
konieczność aktywacji
tak
platforma
PC
nośnik
CD
wymagania sprzętowe
Minimalne wymagania sprzętowe * | procesor Pentium Dual-Core lub wyższy, 2 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 16 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
Zalecane wymagania sprzętowe | procesor Intel Pentium i3 lub wyższy, 4 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 24 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
Obsługiwane systemy operacyjne | Windows 7/Windows 8/Windows 10 PL
wersja językowa
polska
dodatkowe informacje
Istnieje możliwość wysłania klucza w wersji elektronicznej.

Opis produktu

Sprytne kostki to świetny program edukacyjny dla przedszkolaków i uczniów pierwszych trzech klas szkoły podstawowej. Dzieci przyswoją sobie i utrwalą wiedzę i umiejętności, które potrzebne są przed pójściem do szkoły oraz w ciągu pierwszych trzech lat nauki szkolnej. Głównymi motywami pojawiającymi się w programie są interaktywne drewniane kostki oraz liczydło, a więc przedmioty, z którymi uczniowie z pewnością mieli kontakt podczas pierwszych lat nauki.

 

Nauka przez zabawę

Teoretyczna część zawiera dziewięć podstawowych tematów:

Alfabet – literom alfabetu towarzyszą obrazki przedstawiające słowa zaczynające się tą literą lub zawierające tę literę. Liczby, kolory i kształty – zapoznanie się z liczbami 1-12, poza tym z podstawowymi kolorami i kształtami. Liczydło – działa tak samo, jak tradycyjne liczydło, ponadto wynik jest natychmiast wizualizowany. Zwierzęta – zarówno domowe, jak i dziko żyjące w naszej strefie klimatycznej oraz zwierzęta egzotyczne. Owoce i warzywa – najbardziej znane owoce i warzywa wraz z przedstawieniem ich wyglądu po przekrojeniu. Rzeczy wokół nas – środki transportu, domowe sprzęty, ubrania, zabawki, zjawiska przyrodnicze itd. Ludzkie ciało – przedstawione są poszczególne części ciała wraz z umiejscowieniem danej części ciała w ludzkim ciele. Kalendarz – dni tygodnia, miesiące oraz pory roku. Zegar – możliwość dowolnego ustawiania czasu przy pomocy wskazówek (co kwadrans).

Interaktywność

Wszystko, czego dzieci dowiedzą się w części teoretycznej mogą od razu przećwiczyć, grając w 25 różnych gier: Gry z literami – m.in. znajdywanie i uzupełnianie liter w słowach, szukanie słów zaczynających się lub kończących daną literą, układanie liter w słowa. Gry matematyczne – klasyczne zadania liczbowe, uzupełnianie wyników i znaków w zadaniach, porównywanie liczb, uzupełnianie szeregów liczb. Gry logiczne, rozwijające również spostrzegawczość – układanie według wielkości, uzupełnianie ciągów logicznych oraz gry typu memory: z literami, obrazkami lub dźwiękami. Gry z czasem – określanie która godzina, ustawianie czasu na zegarze. Gry z kolorami i kształtami – szukanie różnych kolorów i kształtów, kolorów i rzeczy, przedmiotów i kształtów. Inne gry – układanie obrazków, wskazywanie części ludzkiego ciała, określanie, co jest owocem, a co warzywem.

Większość gier ma do wyboru trzy stopnie trudności.

Za właściwe rozwiązanie dziecko otrzymuje nagrodę w postaci kwiatków, które stanowią informację zwrotną również dla nauczyciela czy rodzica, którzy dowiadują się, co dziecko ćwiczyło, jak często i z jakim sukcesem.

Program można dostosowywać do aktualnych możliwości i potrzeb dziecka, na przykład w matematycznych zadaniach można ustawić zakres liczbowy lub występowanie działań z zerem, zaś w zadaniach z literami można zdecydować, czy mają się pojawiać litery diakrytyczne itp. W polsko-angielskiej wersji można ponadto wybrać język aplikacji (program można wtedy wykorzystać również podczas nauki podstaw języka angielskiego).

 

Program jest odpowiedni dla wszystkich typów tablic dotykowych, może być używany w salach komputerowych.

 

 

 

Opinie o produkcie

+ dodaj swoją opinię

Polecane

Ilustracja produktu mTalent - ORTOGRAFIA
1 227,00 zł

DO KOSZYKA

Galeria zdjęć

Używamy ciasteczek, dzięki którym strona działa poprawnie. zaakceptuj