Istnieje tak wiele gier umieszczonych w kosmosie, chętnie ograniczających swój zakres do nowych typów statków, miotaczy i mitów w stylu Gwiezdnych Wojen. Devouring Stars jest próbą poszerzenia horyzontów „niebieskich” gier, skupiając się na tajemniczym pięknie i poezji odległych gwiazd, czarnych dziur i tajemniczych zakątków naszego wszechświata. Co by było, gdybyś mógł dosłownie zdejmować gwiazdy? Co, gdybyś mógł być bytem o galaktycznej wielkości?
Historia
Devouring Stars to niebiańska gra strategiczna z elementami eksploracji i wieloma greckimi bóstwami. W Devouring Stars grasz plemieniem boskich istot uwięzionych w Tartarze, zakątku wszechświata znajdującego się tak bardzo poniżej piekła, jak niebo jest wysoko nad ziemią. Ścigany przez 4 inne plemiona, otrzymałeś zdolność wykreowania twojego własnego przeznaczenia. Ale w jakim stopniu? Gra wykorzystuje kilka unikalnych mechanik do tworzenia zupełnie nowego doświadczenia w gatunku RTS i eksploracji kosmosu. Twoje byty mają możliwość „pożarcia” konstelacji gwiazd, tworząc dynamiczne mgławice, które je ochronią. Nie ma drzewek technologii czy budowania obiektów w Devouring Stars: twoje istoty są w stanie połączyć się w celu stworzenia zaawansowanych jednostek o szczególnych zdolnościach. W zależności od grupy bytów z którymi zaczynasz grę, będziesz mógł wykorzystać różne strategie, które będą ewoluować w trakcie gry. Devouring Stars jest inspirowana głównie przez „Ilion” Dana Simmonsa, ale także przez Homeworld, Euflorię, Starcraft i Faster than light.
Cechy gry: