Zapomniana kolonia na odległej planecie.
Bastion ludzkości, nawiedzany przez wspomnienia o szaleństwie i spiskach.
Załoga stacji nie odpowiada na wiadomości.
Obawiając się o bezpieczeństwo swojej inwestycji, „Korporacja” wysyła na planetę Ancyra Specjalistkę ds. Zasobów Ludzkich Elizabeth Woolgather w celu zbadania sytuacji i przygotowania raportu. Jednak jak szybko przekonuje się ona, czasami wiedza może być czymś naprawdę niebezpiecznym.
De-Void to refleksyjna pierwszoosobowa przygodówka, w której gracz rozwikłuje tajemnicze okoliczności wokół zniknięcia załogi odległej kosmicznej kolonii. Chociaż załoga zniknęła, stacja i jej otoczenie wciąż brzmią echem ich myśli i emocji. Z pomocą jednostki protokolarnej o imieniu Wilco, Elizabeth musi zinterpretować te wspomnienia i emocje i poskładać w całość łamigłówkę. Gdy kolejne elementy łączą się ze sobą, konfrontacja z bytem jednocześnie starodawnym i niemożliwie ogromnym staje się nieuchronna.
Na pierwszy rzut oka, De-Void to opowieść o zagubionej w otchłani kosmosu ludzkości, ale ta wierzchnia warstwa skrywa złożoną psychologiczną opowieść o spiskach, zdradzie, oraz szaleństwie.
Na planecie Ancyra nie ma prostych odpowiedzi.
Kluczowe cechy: